Joulukuiset

Kaikki oli hyvin, laskettuaika siirtyi 13.12 oli helpotus nähdä ja kuulla sydämen syke ja että kaikki on niinkuin kuuluukin. Päästiin samalla siihe NIPT tutkimukseen eli verikokeet otettiin sitä varten. Että Jyväskylässä pääsee myös , ainakin näin "korkean" iän perusteella siihen.
Paljonkos sulla on nyt sitten viikkoja? Ihanaa ❤ omaa aikaa ultraan tässä siis odottelen, että millon mahtaa postia tulla..
 
Tsemppiä ultran odottelijoille❤💪 ei ole helppoa tämä epätietoisuudessa oleminen.😁

Ja kiva kuulla @_Sabe_ että kaikki oli hyvin! Kiva myös tuo NIPT mahdollisuus🙏


Täällä myös alkanut jännittään ultra vähän enemmän nyt kun ollut tuota epämäärästä vuotoa. Enää ei hyytymiä ole ollut mutta rusehtavaa vuotoa välillä. Soittelin aamulla neuvolaan eikä siellä oltu huolissaan. Olisin saanut oman mielenrauhan vuoksi aikaistettua nt-ultran muutamalla päivällä, mutta olisi muuttunut kätilön tekemästä ultrasta lääkärin tekemään, ja kuulemma kätilöiden tekemä ultra saattaa olla hieman informatiivisempi. Ainakin tuon naisen mukaan. Päädyin sitten pitämään alkuperäisen ultra-ajan ja sovittiin että soittelen heille sitten uudelleen jos tulisi esim kipua tai kirkasta vuotoa.
Huh miten pitkä tarina tuli, sori!😅
 
Mitä sovelluksia teillä on käytössä? Jos vaikka jo uskaltais sellaisen ladata 😊 Tänään on nipistellyt mahaa aika kovastikin, meinasi jo huolestuttaa. En tiedä auttoiko kun löysäsin vyötä reiällä ja vedin housut "mahan alle" (mahaa löytyy muutenkin mutta kaipa se on pakko uskoa että on se ruvennut kasvamaan...). Aamuun sisältyi kyllä aika paljon nostelemista, en tiedä voiko se jo vaikuttaa tässä vaiheessa 🤔
 
Mitä sovelluksia teillä on käytössä? Jos vaikka jo uskaltais sellaisen ladata Tänään on nipistellyt mahaa aika kovastikin, meinasi jo huolestuttaa. En tiedä auttoiko kun löysäsin vyötä reiällä ja vedin housut "mahan alle" (mahaa löytyy muutenkin mutta kaipa se on pakko uskoa että on se ruvennut kasvamaan...). Aamuun sisältyi kyllä aika paljon nostelemista, en tiedä voiko se jo vaikuttaa tässä vaiheessa
Mulla liberon sovellus ☺
 
Mitä sovelluksia teillä on käytössä? Jos vaikka jo uskaltais sellaisen ladata 😊 Tänään on nipistellyt mahaa aika kovastikin, meinasi jo huolestuttaa. En tiedä auttoiko kun löysäsin vyötä reiällä ja vedin housut "mahan alle" (mahaa löytyy muutenkin mutta kaipa se on pakko uskoa että on se ruvennut kasvamaan...). Aamuun sisältyi kyllä aika paljon nostelemista, en tiedä voiko se jo vaikuttaa tässä vaiheessa 🤔
Mulla preglife, sieltä saa mm ilmaisen raskausajan vakuutuksen🙂 itellä kans samaa nipistelyä jos päivään sisältyy tuota nostelemista, menee onneksi sitten levolla ohi, kun vihdoin illasta pääsee makuulle.
 
Mulla preglife, sieltä saa mm ilmaisen raskausajan vakuutuksen itellä kans samaa nipistelyä jos päivään sisältyy tuota nostelemista, menee onneksi sitten levolla ohi, kun vihdoin illasta pääsee makuulle.
Helpottavaa kuulla että samaa nipistelyä muillakin. Olen ottanut illan rauhallisesti niin tuntemuksetkin väheni. Toivottavasti ei tule olemaan jokapäiväistä :(
 
  • Tykkää
Reactions: _Sabe_
Mulla löytyy useampi raskausäppi 😂😂. Preggers, Preglife, Libero, Raskaus+ ja sit flow mikä on mulla ollu jo kauan ja siitä seurannut kuukautisia ja ovulaatiota.

Mulla tekee töissä kans nipistelyjä kun joudun nostelee. Tällä viikolla on ollut erityisen paljon nostoja ja sen huomaa. Iltaisin on pitänyt ottaa lepoa vaakatasossa. Pahoinvointi ollut jotenki vähän taas pahempaa kun ollut rankempi työviikko.

Mulla myös tunteikas päivä lauantaina kun keskimmäinen lopettaa ala-asteen 😱.
 
Mitäs tänne millä viikolla ootte ite nyt 11+1 eka ultra 12.6 huomenna 2 lapsen kevät juhlat onneksi eri aikaa kerkeen molempiin tulee pahan itkettyy nyt tuplasti nää hormoonit on nyt mitä on
Tuntuu et kaikki housut puristaa sais vaan tulla se kesä oikeesti et vois käyttää mekkoja
Mulla viikkoja 12+1 ja nt ultra 7.6 eli sillon 13+0 ☺
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja baulie
Täällä nyt 11+4 menossa ja maanantaina ultra!🤗
Itellä on alkanut oleen noita "kiinnikekipuja/liitoskipuja"? tai mitä ikinä ne onkaan nimeltään tuolla kohdun sivuilla. Kannakkeet?🤣 Oikein jännittää aivastaa kun sillon saattaa repäistä oikeen kunnolla, tai samaten jos kääntyy nopeasti vaikkapa kyljeltä toiselle.
Muuten on kyllä hyvä olo, pahin väsymyskin on väistynyt ja nyt uskon että olen muutenvain väsynyt 🤣
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Mulla käytössä raskaus+ ja libero sovellukset.

Onko täällä ketään muuta helsinkiläistä, jolla ois kokemusta noista sikiöseulonta asioista. Lähinnä, että ootteko saanut ajan hyvin varattua vai onko ollut ongelmia. Itse yritin varata ja heillä ei ollut tarjota yhtään aikaa Helsingistä. Pitäis lähteä muualle tai odottaa peruutusaikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Ultrassa käyty, vähän pettynyt olo kun ei enää mitattu niskaturvotusta. Eli nyt jännätään sit verikokeiden tuloksia taas seuraavaksi . Siellä se pieni heilutteli ja potki. Vastas suunniilleen viikkoja 12+1 eli ei muutu laskettu aika mihinkään.
Ihanaa että kaikki oli hyvin ❤olisipa nyt se kerta kun raskaudet jaksaa loppuun saakka. Mulla kummittelee todella pahasti menneet ja en millään jaksa uskoa että nyt voisi mennä hyvin kun ei aiemminkaan ole. Mutta onhan se mahdollista. Mulla reilu viikko ekaan ultraan jolloin 7+2, vielä pelkoa puolitoista kuukautta nt-ultraan.
-Mimerkki tammikuisista
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
Mulla käytössä raskaus+ ja libero sovellukset.

Onko täällä ketään muuta helsinkiläistä, jolla ois kokemusta noista sikiöseulonta asioista. Lähinnä, että ootteko saanut ajan hyvin varattua vai onko ollut ongelmia. Itse yritin varata ja heillä ei ollut tarjota yhtään aikaa Helsingistä. Pitäis lähteä muualle tai odottaa peruutusaikaa.
Tarkotatko ultraa vai labroja?
Mä sain hyvin varattua, kun maisan kautta varasin. Runsaasti oli ultraan aikoja tarjolla. 🤔 Ja huslabiin myös varsin ensviikolle ja hyvin oli aikoja eri labroihin tarjolla.
 
ko täällä ketään muuta helsinkiläistä, jolla ois kokemusta noista sikiöseulonta asioista. Lähinnä, että ootteko saanut ajan hyvin varattua vai onko ollut ongelmia. Itse yritin varata ja heillä ei ollut tarjota yhtään aikaa Helsingistä. Pitäis lähteä muualle tai odottaa peruutusaikaa.
Ultraa varmaan tarkoitat? Mullakin se näytti ettei aikoja olisi kun sain varata ja soittaessa neuvottiin kysymään aikaa kehyskunnista. Nekin vaan on aikalailla täynnä. Mulle sitten mainittiin että lähiaikoina todennäköisesti avataan lisää aikoja Bulevardille niin jäin odottamaan - ja seuraavana päivänä olikin yhdelle viikolle joka päivälle aikoja aamusta iltaan. Suosittelen katsomaan/soittamaan alkuviikosta.
 
  • Vau!
Reactions: Mollama
Mulla käytössä sovelluksista Flow ja Preglife. Molemmat ihan kivoja, mutta en tiedä pitäiskö ladata kokeiluun joku muu 😂 Varsinkin kun nuo oli käytössä myös keskenmenneessä, niin saisko uudella sovelluksella myös jotain uutta tähän 🤔

Täällä tänään 12+0, keskiviikkona nt-ultra ja illalla alkaa vielä Primaspan. Mitenhän nää kaikki muistaa 🫣 Onneks enää neljä viikkoa Lugen tunkemista sisuksiin aamuin illoin 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Ultraa varmaan tarkoitat? Mullakin se näytti ettei aikoja olisi kun sain varata ja soittaessa neuvottiin kysymään aikaa kehyskunnista. Nekin vaan on aikalailla täynnä. Mulle sitten mainittiin että lähiaikoina todennäköisesti avataan lisää aikoja Bulevardille niin jäin odottamaan - ja seuraavana päivänä olikin yhdelle viikolle joka päivälle aikoja aamusta iltaan. Suosittelen katsomaan/soittamaan alkuviikosta.
Okei! Hyvä tietää. Mullekin sanoi, että voi olla että tulee peruutusaikoja tai avaavat lisäaikoja mutta sanoi, sen olevan melko epävarmaa.
 

Yhteistyössä