Joulukuiset

jbd
Tää oli lohduttavaa kuulla. Heti säikähtää kun oireet häviää. Tietysti ajattelee pahinta.. täytyy jatkaa siis tilanteen seuraamista
Mulla oli myös niin että heti plussaamisen aikoihin oli oireita, mm. tosi turvonneet ja kipeät rinnat ja alavatsan nippailut. Sitten kaikki oireet hävisi hetkeksi kokonaan ja olin ihan varma keskenmenosta, mutta pari viikkoa myöhemmin saapui pahoinvointi, ja nyt sitä miettii vaan että olis pitänyt vaan nauttia siitä oireettomuudesta 😅
 
Mulla oli myös niin että heti plussaamisen aikoihin oli oireita, mm. tosi turvonneet ja kipeät rinnat ja alavatsan nippailut. Sitten kaikki oireet hävisi hetkeksi kokonaan ja olin ihan varma keskenmenosta, mutta pari viikkoa myöhemmin saapui pahoinvointi, ja nyt sitä miettii vaan että olis pitänyt vaan nauttia siitä oireettomuudesta
IHelpottavaa kuulla, että näin käynyt myös muille! Ei tosiaan aiempaa kokemusta ole, niin heti tietysti huolissaan muutoksista. 😅
 
  • Tykkää
Reactions: jbd
Oli kuitenkin ohi menevä kipu mihin ei liittynyt vuotoa, joten voisin kuvitella, että oli harmiton kipuilu kamalaa kun joutuu jännittää jokaisen oireen tai oireettomuuden vuoksi
No sanoppa! Mulla yksi km takana ja siihen liittyi voimakas kipu, mutta oli kyllä vielä kipeämpi tuolloin. Mutta silti palasin heti siihen ja säikähdin, ja jäi tilanne vähän vaivaamaan. Mutta mitään vuotoa tosiaan ei oo ollut joten se ainakin hyvä.😅
On tää niin jännää ja epävarmaa aikaa🤪
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Mulla oli kans oireita vähän ennen plussaa ja plussauksen jälkeen, mutta sitten nekin helpotti. Oli täysin normaali olo varmaan n. 1,5vk. Nyt sitten etoo jos ei parin tunnin välein syö jotain ja tää ei oo kivaa! 😅😅 Mielummin ottaisin vahvemman pahoinvoinnin vaikka aamusta, kun tän että etoo vähän kokoajan 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Mä oon aamuisin niiiiin väsynyt, tuntuu aivan toivottomalta olla taaperon kanssa kotona ja yrittää pysyä hereillä ja jaksaa viihdyttää toista kun meinaa nukahtaa heti kun räpsäyttää vähän silmiä😅
 
Mulla oli myös niin että heti plussaamisen aikoihin oli oireita, mm. tosi turvonneet ja kipeät rinnat ja alavatsan nippailut. Sitten kaikki oireet hävisi hetkeksi kokonaan ja olin ihan varma keskenmenosta, mutta pari viikkoa myöhemmin saapui pahoinvointi, ja nyt sitä miettii vaan että olis pitänyt vaan nauttia siitä oireettomuudesta
Mulla ainoat oireet on turvonneet rinnat, mikä on ihanaa vaihtelua imetyksen tyhjentämiin pussukoihin. Pahoinvointia ei ole mutta väsymystä kyllä. Toisaalta pahoinvointia en kaipaakaan. Mulla nyt menossa 6+0.
 
Ei oo voisin ketään tehnyt faceryhmää vielä 🤔. Ite en vielä uskalla liittyä, mutta jos joku sellaisen tekee niin ehkä sit nt-ultran jälkeen…

Mulla ollu nyt niin jäätäviä oloja et hain sellaset pahoinvointi rannekkeet. Saa nähdä paljonko ne auttaa. Nyt ku oon niitä pitäny niin tuntuu et pahin terä ois taittunut ja vähän tässä jaksanut kotona touhuilla.

@tiinaemilia mikä sulla tilanne vuodon kanssa?

Mites muilla? Mahtuuko vielä omat vaatteet? Mulla alkaa kyllä farkut reilusti kiristää, aamulla jees, mutta ip jo kaamee turvotus 🙊.
 
Ei oo voisin ketään tehnyt faceryhmää vielä . Ite en vielä uskalla liittyä, mutta jos joku sellaisen tekee niin ehkä sit nt-ultran jälkeen…

Mulla ollu nyt niin jäätäviä oloja et hain sellaset pahoinvointi rannekkeet. Saa nähdä paljonko ne auttaa. Nyt ku oon niitä pitäny niin tuntuu et pahin terä ois taittunut ja vähän tässä jaksanut kotona touhuilla.

@tiinaemilia mikä sulla tilanne vuodon kanssa?

Mites muilla? Mahtuuko vielä omat vaatteet? Mulla alkaa kyllä farkut reilusti kiristää, aamulla jees, mutta ip jo kaamee turvotus .
Eilen pidin töissä farkkuja, menee vielä mut viihdyn ennemmin treenileggareis ja isoissa huppareissa 😄 Rintaliivit vaihtunu urheiluliiveihin kun rinnat sen verran turvonneet 😅 Iltaa kohden mullakin turvotus pahenee, aamusin ei juurikaan mitään 😄
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Mä oon vielä seuraillut viivojen vahvistumista. Yks alkanut raskaus mulla on päätynyt keskenmenoon ja siinä viivat vahvistui TODELLA hitaasti. Ja menikin kesken sit jo rv5. Oman mielenrauhan vuoks oon nyt vielä testaillut. Tänään tasapaksut viivat. Digin ostoa vielä kuumottelisin, mut en tiiä kehtaako tuhlata rahoja semmoseen.
https://aijaa.com/OU8Eqd
(Kuvassa kaikki märkiä)

Vieläkö muut testailee vai oonko ainut sekopäätestaaja?
Kyllä mä oon testaillut just tein eilen Digin et sain vielä varmuuden et se päivät nousi siinä ha testit näyttää vahvaa plussaa sama mulla oli viime kuussa kemiallinen siks testaan tässä vielä aina välillä
 
Ei oo voisin ketään tehnyt faceryhmää vielä . Ite en vielä uskalla liittyä, mutta jos joku sellaisen tekee niin ehkä sit nt-ultran jälkeen…

Mulla ollu nyt niin jäätäviä oloja et hain sellaset pahoinvointi rannekkeet. Saa nähdä paljonko ne auttaa. Nyt ku oon niitä pitäny niin tuntuu et pahin terä ois taittunut ja vähän tässä jaksanut kotona touhuilla.

@tiinaemilia mikä sulla tilanne vuodon kanssa?

Mites muilla? Mahtuuko vielä omat vaatteet? Mulla alkaa kyllä farkut reilusti kiristää, aamulla jees, mutta ip jo kaamee turvotus .
Vuoto tällä hetkellä loppunu ei kestänyt kun sen 1 päivän
 
  • Tykkää
Reactions: Selis ja _Sabe_
Voi ei @Selis ! Tsemppiä sinne, ja toivotaan että helpottais mahollisimman pian!😅

Täällä edelleen aika oireetonta. Väsymys painaa, mutta muuten ei juurikaan tuntemuksia. ja parin päivän takaisen kipuilun vuoksi olen alkanut olemaan hieman varpaillani ja alkanut tosissaan jännittämään tulevaa varhaisultraa. Kunpa se olisi ollut jo ens viikolla.😅😅
 
Täällä turvottaa , ummettaa, ällöttää yms 😂😂 oireettomuus loppui siihen 5+ viikon tietämille, nyt 6+2 ja myös nännit on tosi arat.. @Nokare mäkin niin toivon et vu olis jo ens viikolla, ei jaksa enää yhtään odottaa 😂 vaikka tiedän kokemuksesta että hyvät vu kuulumiset ei takaa mitään.. niin kyllä se silti hetkeksi mielenrauhaa tuo 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
@Lunni_ jep! Ainakin hetkellisesti saa vu:sta pienen hengähdyksen kaiken epätietoisuuden keskelle!😅

Täällä tänään ollut valkkari vähän sellaista tummempaa/rusehtavampaa. Ja sekös helpottaa tätä oloa kun valmiiksi jo vainoharhailen noita yhtäkkisiä muutaman päivän takaisia kipuja (joita siis ei enää sen koommin ole ollut)😅 Kyllä pitäis päivystyksessä olla joku hätäultraaja että sais kaikki hysteeriset äidit mennä kattomaan onko kaikki hyvin.😅🤪😐
Päivä päivältä olen "varmempi" että tässä käy ikävästi ja vihaan sitä tunnetta!
 
Täällä hiipivää pahoinvointia ollut ja vasta rv4+4 (tai 5+0 riippuen nyt miten halutaan laske). Edellisissä raskauksista alkanut vasta rv6 aikoihin, joten en kyllä yhtään ole innoissani, jos tässä alkaa jo nyt. 🤢 Mulla molempien lasten kohdalla laatta lentänyt monta kertaa päivässä ja niin järkky olo aamusta iltaan, että pitää vielä nauttia kun voi. 🙏🏼😅
 
Mulla ultra vasta 8+5. Tarkoituksella vähän venytettiin kun ei aina oo menny ihan putkeen nää mun odotukset. Pisimmälle oon päässy syksyllä, sillon loppu sydämen syke 9+3… reilu viikko pitäis vielä odotella 🙏🏻
 

Yhteistyössä