Hei, täällä myös uusi innokas odottaja
Eli plussasin 21.4 jollon oli 4+0 (kun olin jumissa euroopassa tuhkapilvien seassa), selkeä plussa pärähti heti herkkään testiin. Nyt vihdoin on koti Suomeen päästy salamatkustajan kera
Voih, kunpa tämä masuasukki pysyis nyt loppuun asti kyydissä, samaa tietenkin toivon kaikille meille. Laskettu aika tulis täällä 29 tai 30.12.
Olen 24 ja mies on 27, aiemmin olen ollut tuolla lapsettomuus puolen clomifen keskusteluissa mukana. Clomifen lääkitys toikin jo toisella kierrolla tämän plussan.
Oireina mulla on ollu tissien aristus ja se et niistä on tullu valtavat, vähän enemmän väsyttää ku ennen, lämmöt on koholla ja menkka juilasuja on tullu sillon tällön 3+0 viikosta lähtien, onks teillä muilla ollu menkkajuilasuja vielä plussankin jälkeen?
Metsätähtönen Mä en oo uskaltanu vielä edes haaveilla vaunuista, jotenkin pelottaa vielä ajatella sellasia jos vaikka jotain vielä tässä tapahtuskin..
Mihin aikaan te muutte ootte ekoja ultria saaneet julkisella? Ainakin
Kaffelilla kuullostas olevan aikaisessa vaiheessa ultra, ootko julkisella? Mitä oon joillain sivuilla lukenu, niin vasta viikoilla 10-12, miten sinne asti jaksaa odottaa... Mä oon vasta tänään soittamassa omalle terveydenhoitajalle aikoja, ja onhan se kivempi mitä aikasemmin pääsee niin saa tietää kuuluuko siellä sydänäänet ja onhan pikkunen oikeassa paikassa..
Mites te muut ootte tähän uutisen kertomiseen suhtautunu? Ite oon huomenna lähössä miehen kanssa kotiin vanhemmilleni kertomaan, mut muuten ei vielä oo kellekkään uskallettu sanoa, odotetaan varmaan sisaruksillemmekin kertomista ekaan ultraan asti...
Tsemppi kaikille ja ihan tuhottoman paljon tarrasukkia ja jesseteippiä (se auttaa kaikkeen)
:flower: =)
Helinä ja 4+5, la 30.12, synnäri ei vielä tiedossa. Esikoista odotamme.