Onnea uusille!
Mä oon aika vähän ehtiny täällä käydä lukemassa, mutta välillä yritän lueskella kuitenkin
Täällä mennään tänään 7+0, eikä mitään sen kummempia oireita ole vieläkään.
Valkkari on lisääntyny ja tissit ehkä vähän suurentuneet (ainakin miehen mielestä
)
Tosin eipä ollut edellisessäkään raskaudessa oikein oireita, joten en ole huolissani asiasta, kun ei mitään vuotojakaan ole ollut.
Pahoinvoinnista sen verran, että mulla ei oo nyt tuntunu mitään, mut edellisessä raskaudessa näillä viikoilla oli kuvotusta voimakkaista hajuista. Tosin silloin oltiin näillä viikoilla reissussa, ja siellä kohteessa oli aika erikoisen hajusia mestoja, joten enpä tiedä oisko ällöttäny silloin ilman raskauttakin.
Äitiyspakkausta en ehkä (vielä ehkä, kun mieli voi muuttua) ole ottamassa tällä kertaa, kun tuo esikoisen pakkaus on vasta pari vuotta vanha. Meillä kyllä oli paljon pakkauksen tavarat ja vaatteet käytössä silloin, mutta en usko että tarvitaan toisia kappaleita. Ehkä sillä rahalla voi sitte jotain pientä ostaa.
Mulla on jotenki selittämätön tunne, että tää masuasukki ois tyttö.
Onko kellää muilla aavisteluja jo sukupuolesta?
Voihan tää arvaus mönkäänki tietty mennä, mutta sellanen kutina mulla nyt on. Toki kumpi vaan on tervetullut :heart:
Kauheasti tekis mieli jo kertoa lähipiirille, mut ei oo tullu jotenki sopivaa tilaisuutta. En jotenki viittis vaan möläyttää sellasessa yhteydessä, mikä ei yhtään mitenkään liity asiaan... Toistaiseksi masuasukin olemassaolosta ei vielä tiedä siis kun minä ja mieheni. Tai ollaan meidän 1v9kk esikoisellekin sanottu, mutta hänpä ei ole ottanut kantaa, kun ei osaa oikein vielä puhua
Ja lisäyksenä, jos jotain kiinnostaa, mun kohdalle voi lisätä synnäriksi KOKSin. Toivon mukaan ehdin sinne, kun sanovat, että toinen synnytys on nopeampi, eikä ensimmäinenkänä kestäny kuin 5h30min...