Eli ilmoittaudun varovaisesti joukkoon. Varovaisesti siksi, että ehdin jo olemaan vähän aikaa tuolla Lokakuisten pinossa, mutta se raskaus meni valitettavasti kesken, pikkukakkonen olisi tullut syy-lokakuun vaihteessa. Nyt sitten uusi raskaus jonka laskettuaika olisi 29.12.
Meillä on ennestään tyttö joka on syntynyt 10.11.2008 eli jos tämä raskaus onnistuu ikäeroa tulee vähän päälle 2v.
Jännää ollakkin nyt näin loppukuulainen, teilä osalla on jo varmaan ultrat tulossa ja olette tosi paljon edellä!
Me ei varmasti mennä alkuraskauden ultraan tällä kertaa. Viimeksi mentiin, ja kaikki oli ultran mukaan hyvin, kuultiin vauvan sydänäänetkin ja oli tosi rankkaa kun meni kesken sitten viikon päästä ultrasta. Eli en aio maksaa siitä ja luottaa siihen kun kuitenkaan ei voi tietää miten tässä käy...
huomasin että olitte jutelleet
pahoinvoinnista. Esikoista oottaessa mulla oli niin paha pahoinvointi että viikolla 8 jouduin sairaalaan tiputukseen!
Muuten mä söin sellaisia aamupahoinvointi pillereitä, asuimme silloin australiassa ja siellä suositeltiin sellaisia b6 vitamiini, inkivääri tabletteja jotka oikeesti kyllä auttoi tosi paljon tohon pahoinvointiin. Inkivääriä ei tosin sais käyttää paljon jos on korkeat verenpaineet, mutta mulla ne olikin liian alhaiset koko raskauden ajan.
Tossa keskenmeno raskaudessa ei ollutkaan pahoinvointia ollenkaan, joten odottelen kovasti (JOO OIKEESTI!!) että saisin sen tällä kertaa, tarkoittais ainakin sitä että kroppa reagoi oikein ja on hormoonit koholla!! Näinkin voi siis käydä--- kohta mä kuitenkin manaan koko pahoinvoinnin kun se alkaa...
ok esikoinen heräs!!
Manna ja baba 4+5??