Kiitos Mandy vinkistä, tilasinkin sen jääkarhupussin tuolta Baby Stylestä. Pienissä pusseissa taisi olla 4.5e ja isoissa olikohan 6.5e edullisemmin jos vertaa maahantuojan(?) hintoihin. Jos tarjoukset ehtii mennä ohi, niin tuolla on sit ne maahantuojan missä on sitten normihinnoissa yleensä edullisemmin:
Babyidea - Vauvanhoidosta - Jokas. Olikin noista Baby Stylen kaukalopusseissa enää varastossa jäljellä yhtä väriä.
Jazzy, päädyin ostamaan vaan tuhottoman ison toppatakin suht edullisesti. On siisti ja lämmin, ei tartte palella vaikka käpyttelee pihalla pitempäänkin. Ja sain sen heti käteen tietysti. Mulla vaikuttaa vähän sekin, että käydään pohjoisen reissuja kans, niin ei ihan ohuella takilla pärjää (edes meillä täällä kylläkään).
Tervetuloa Kii80:flower: Onnea myös Rialle ultrakuulumisista ja Siiri Sisiliskolle tyttölupauksesta
Voi kun itekin sais tietää kumpi ois tulossa, ois jo vaatteiden ostokin vähän helpompi. Toisaalta oon tähän hätään jo ostanutkin oikeestaan kaikki vaatteet.
Vaatteiden pesusta vielä. Pesettekö pipot? Mietin vaan, että siihen taitaa tulla kauluri yleensä väliin, joten pärjäisköhän pelkällä kaulurin pesulla. Musta tuntuu, että nuo pipotkin menee monesti vähän nukkaan kun pesee. Entä vanuhaalarit? Ite jätin ne nyt toistaiseksi pesemättä, kun jotenkin semmonen tutina että nekin ois paremmat pesemättömänä näin aluksi ainakin. Tuleehan sinne alle vaatetta kuitenkin. Ajattelin tässä pikku hiljaa alkaa vaatteita pesemään, hyvä ettei tullut itkunaurua kun äitiyspakkauksta purin
Nuo pienten vaatteet on jotenkin niin hellyyttäviä. Mulla saattaa tuo pyykinpesu-urakka kestää tovin, kun on vielä lisäksi omatkin pyykit ja sitten kun meillä on vaan kaks pyykkitelinettä (pitää varmaan ostaa se kolmaski). Joten joo..noh, oikeesti haluan vaan päästä räpeltämään noita vaatteita=)
Mamadread, mulla ois semmonen muistikuva että näkyis myös ne paperihakemuksetkin jos ne on sinne tulleet. Voihan se riippua tietysti käsittelijästäkin, en tiedä sitten. Mutta siellähän on helppo käydä kurkkaan, kun omilla pankkitunnuksilla pääsee. Ja voihan sitä varalta aina palkanlaskijalle soittaa. Se käsittelyaika oli aika pitkä kyllä, mutta ei kait siihen yli kuukautta mennyt?
-metsis 28+5 jos oikein muistan
Muok. P.S. Tulipa muuten huono mieli, kun katselin eilen että vauvakuumeisissa on vielä heitä joiden kanssa itse kuumeili silloin aikanaan ja jotka vaikuttivat tosi hyviltä tyypeiltä. Kyllä nuo kylkilyiden ja muiden polttelut tuntuu aika pieneltä verrattuna siihen, ettei niitä sitten kaikki saakaan tuntea tai ainakaan kovinkaan kohtuullisessa ajassa.