Lolli, Eisbärchen eli noi jääkarhun pussit..niissä on ainakin viisipistevyölle aukot. Varmaan monessa muussakin, mutta itse ajattelin tuolta hankkia kun noit aon kehuttu kovasti. Ja jos hemppa muuttuu 141>113, niin se kyllä varmasti tuntuu..on nimettäin melkoinen romahdus! Kannattaa googlata, mitä kantsii syödä (vihreet kasvikset ja vihannekset ainakin) ja sitten neuvolassahan voi keskustella, että tarviiko lisärautaa. Mutta veikkaan, että ahkeralla "rautarehujen" syömisellä varmasti kans saa paljon hyvää aikaan.
Jennyli, älä ressaa päivityksistä:hug: Mun mielestä tuo pieni listan "puhdistus" on hyvä tehdä, itsekin oon katellut että tuolla on todella paljon porukkaa joita en edes muista. Kuitenkin pääosinhan muistaa ne, jotka edes harvemmin kirjoittelee. Sitten jos joku taustalla ennemmin lukee, mutta tykkää olla listalla, niin voi vaan huikkasta että haluaa uudelle listalle mukaan. Ei siinä sen kummempaa=)
Ihana massu Mimmillä! Hauska ku itellä on just eri mallinen, niin kiva nähdä noita eri tyylisiä masuja:wave:
Mulla kyllä karvat kasvaa melkosta vauhtia, tuntuu että just ajoin ja saa samantien olla taas ajamassa. Meiltä ei saatu kumpaakaan lupausta kun ei nähnyt ultraaja tarpeeksi hyvin, mutta ite taas epäilen sitä tyttöä.
Mulla toimii nämä sivut moitteetta, kirjaudun aina sisään nykyään tolla nikilläni vaan enkä sillä vanhalla tunnuksella. Lisäksi huomasin tässä semmosen kivan jutun, että kun kämmelsin ja menin back-napilla takaisin, niin tää oma teksti olikin tässä eikä kadonnut niinkuin yleensä. En tiedä oliko kerran "oikku" vai pysyvä ominaisuus..mula usein nimettäin käy niin, että painan hiirestä sivulta tommosta nappia ja se sitten tekee jotain sontaa
Oon nyt lueskellu tuon elokuisten ketjun ja täytyy sanoa, että kiva oli lukea noita "merkkejä" synnytykseen kun on tämmönen ekakertalainen. Toisaalta sitten viime yö oltiinkin synnyttämässä ja jouduin johonkin hätäsektioon ja hohhoh!
Kaiken kukkuraksi kun mua just tuo sektioon ajautuminen ahdistaa, kun se on inhottavaa se leikkaushommien alku..siis se kohta kun jännittää että onko puudute tehonnut vai ei. Mua on pari kertaa leikelty tolleen paikallispuudutuksessa ja mun mielestä se on jotenkin niin inhottavaa ja pelottavaa, että käykö se veitsi kipeää vai ei. Koskaan ei kyllä ole käynyt, ei sillä..mutta silti se on jotenkin mun mielestä hirveän pelottavaa tuossa. Ja vielä kun se leikkaus on vatsalla.
Tesmis, en tuosta suoliston puolesta tiedä mutta mun mielestä jos on rakko täynnä niin sillon ainakin kaverilla on ahtaampaa. Ainakin näin ultrassakin oli, siinä ekassa siis. En tiedä sitten nykyään, kun on siirtynyt tuo paikkakin. Voihan se toisaalt aolla, että se täysi suoli sen verran aiheuttaa tuntemuksia, ettei ihan samalla tavalla voi keskittyä niihin potkuihin.
Hauska juttu, mut nimettäin passitettiin aikaisemmin sokerirasitukseen nimen omaan tuon sf-mitan takia. Sitten taas kuulin, että jossain ei ole vielä tähänkään mennessä edes kertaakaan mitattu koko mittaa! Että kovin vaihtelee nämä käytännöt. Olisin siihen muutenkin joutunut, kun sanoivat että iän puolesta sinne lähtee lähete. Mutta tuo aikaistuminen parilla viikolla johtui tosta sf-mitan suuruudesta taas (vaikka tasaisesti se meni siinä yläkäyrän yläpuolella).
-metsis 23+1
p.s. Katoin tuosta odotus-kirjasta, että tästä lähtien kasvu on noin 1cm per viikko ja 100-150g per viikko! Sitten lähempänä rv 30 se kasvu on vieäki hurjempaa! Ihme ku vähän vatsaa kiristelee:wave: