Täällä jo neljäs tuloillaan Onnea teilleViimisimmästä raskaudesta on nyt 4 vuotta joten tuntuu taas kaikki niin uudelta.Ihanaa, että uskalsit laittaa ketjun pystyyn! Vähän tuolla yrittävien ketjussa jo odoteltiin, että joku uskaltaa. Itse plussasin tosiaan tiistaina ja odotellaan esikoista syntyväksi joulukuussa. Tai no tietysti nyt ensin odotellaan, että eihän vain ole kemiallinen, tuulimuna, väärässä paikassa tai mene alkumetreillä kesken.
Tarrasukkia sinne toivotaan, että kaikki menee hyvin! Itsekkin heti miettimässä varhaisultraaMä oon höpötelly tua marraskuisissa mut mun la on nyt 30.11 ehkä mut plussasin sunnuntaina ja nää voi viä muuttua ni voisin täälläki höpistä varasin ajan varhaisultraan 8.4 et toivottavasti sinne pysyy matkassa ja pieni kasvais oikeessa paikassa. Meillä oli jo lähete lapsettomuushoitoihin kesälle ni tää on melkonen ihme
Perhe-Arte olisi tosiaan edullinen mut ei oo täällä meidän lähellä. Täytyy varmaan jättää väliin kun hinnat on niin kovia täällä. Mäkin nyt sitten jätin soittopyynnön neuvolaan, kun näyttäähän tuo olevan jo rv 4+2 tai 4+3. Mulla olis kans tulossa viikkonäytöllisiä testejä pari kappaletta ja yks tavallinenkin vielä löytyy@Lilaaa Mä jätin jo soittopyynnön neuvolaan. Sieltä pitäisi tänään tulla soitto takaisin. Varhaisultran varasin 19.4. vasta ihan sen takia, että en varmasti mene liian aikaisin ja joudu huolestumaan sen takia turhaan. Perhe Artella näytti olevan edullinen, joten mennään sinne.
Minulla myös aika epätodellinen olo. Oireita on päivittäin ja äsken tehdyn testin perusteella viivat vahvistuneet. Viikkonäytöllisiä testejä edelleen odotan. Ne on viimeiset mitkä meinaan tehdä.
Täälläkin varhaisultra 8.4Mä oon höpötelly tua marraskuisissa mut mun la on nyt 30.11 ehkä mut plussasin sunnuntaina ja nää voi viä muuttua ni voisin täälläki höpistä varasin ajan varhaisultraan 8.4 et toivottavasti sinne pysyy matkassa ja pieni kasvais oikeessa paikassa. Meillä oli jo lähete lapsettomuushoitoihin kesälle ni tää on melkonen ihme
Mahtavaa! Voisin liittyä sinne sitten vaikka varhaisultran jälkeen, jos kaikki siellä ok.Tein salaisen face ryhmän johon pääsee halutessaan vaikkapa kun raskaus on varmistunut jne. Monissa facen ryhmissä on useampi sata henkilöä niin ajattelin perustaa meille tuommoisen oman.
Teillä ollut rankka kokemus Toivotaan että nyt kaikki on kunnossa ja saisitte vauvan syliin asti!Hei täällä kans yks juuri plussannut et varovaisin mielin viel ku oon niin alussa. Tänään siis 3+5 ja laskettuaika 5.12. Meillä on 7/19 syntynyt poika ja nyt siis toista ootellaan jos kaikki menee vaan hyvin. Viel ei oikeen uskalla innostua. Tää alku vuosi ollut aika raskas. 3kk sitten mulle tehtiin geneettinen raskauden keskeytys rv22 sikiön vakavan rakennepoikkeavuuden takia. Menetys oli kyllä murskaava ja tää alkuvuos mennyt lähinnä surren mut päätimme että yritämme uudestaan heti kun kierto vaan palautuu ja nyt oon jälleen raskaana. Pelko on tietty ihan hirveä et sama toistuu ja en tiiä miten pystyn nauttimaan ollenkaan tästä raskaudesta mut ei täs oikeen muutakaan voi ku mennä vaan päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Onnea teille plussista. Olisin kiinnostunut salaisesta fb ryhmästä jos sellainen on luotu.