Miten noissa tm raskausissa nuo hcg arvot? Nouseeko normaalisti?Täällä (luonnollisesti) alkoi vähäinen ruskehtava vuoto eilen, niinkuin kahdessa ed. Tuulimunassa ja kirves lensi kaivoon samantien.
Miten noissa tm raskausissa nuo hcg arvot? Nouseeko normaalisti?Täällä (luonnollisesti) alkoi vähäinen ruskehtava vuoto eilen, niinkuin kahdessa ed. Tuulimunassa ja kirves lensi kaivoon samantien.
Ja toivotaan et vuoto olisi harmitonta...Miten noissa tm raskausissa nuo hcg arvot? Nouseeko normaalisti?
Viime tuulimunassa 9500 rv 5-6 muistaakseni. Ei pelkästään hcgn perusteella lääkärit ainakaan päätelleet mitään, puuttui vaan sikiö kokonaan ultrista. 30.04. Ultra varattu jollei tämän enempää vuotele mutta ei hyvältä näytä. Vatsaakin nipistellyt oudosti tänään.Miten noissa tm raskausissa nuo hcg arvot? Nouseeko normaalisti?
Minulla oli niin rajua pahoinvointia ettei siihen auttanut mikään. Useasti syöminen lienee yleisin vinkki? Tervetuloa mukaanSitä piti vielä kysymäni, että onko teillä jotakin toimivia vinkkejä pahoinvointiin/oksentelun välttämiseksi? Edellisistä raskauksista jo useita vuosia aikaa, mutta pelkään jos tälläkin kertaa samat olot luvassa.
Itse kirjoittelen fb puolella enemmän mut käyn kuitenkin täälläkin päivittäin lukemassa. Varhaisultrassa ultrataan alakautta, koska alkio on niin pieni vielä niin näkyvyys on huonompi vatsan päältä ultrattuna. Täällä voinnissa ei muutosta. Väsymys vaivaa ja on ajoittain aika voimakastakin, mut sekin vaihtelee ja nenä on tukos kaiken aikaa.Pahoinvointi loistaa poissaolollaan, mut sitä ei oo aiemmissakaan raskauksissa ollut.Täällä edelleen pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. Joinakin aamuina herään jo klo 5 oksentamaan ja tänään tais olla pitkään aikaan aamu, etten ole oksentanut, mutta huono olo vaivaa koko ajan. On tämä vaan raskasta. Huomenna onneksi varhaisultra, niin on jotain mukavaakin tiedossa. Toki jännittää hirveästi onko siellä masussa kaikki hyvin. Onko teiltä, jotka ootte varhaisultrassa käyneet, ultrattu vatsan päältä vai tehdäänkö se alakautta? En oo aiemmissa raskauksissa käynyt. Nyt menossa rv 7+2. Mites te muut ootte voinu? Kirjoitteletteko enemmän siellä fb ryhmässä? Itsekin voisin huomenna sinne liittyä, jos kaikki on hyvin.
Täällä oksettaa vasta kun ei muista syödä säännöllisesti. Rinnat todella arat ja väsyttää. Lisäksi huomaan että jos en heti tee jotain tai muuten kirjoitta ylös niin unohdan mitä piti tehdä. Itse ajattelin liittyä FB puolella vasta viikolla 12.Täällä edelleen pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. Joinakin aamuina herään jo klo 5 oksentamaan ja tänään tais olla pitkään aikaan aamu, etten ole oksentanut, mutta huono olo vaivaa koko ajan. On tämä vaan raskasta. Huomenna onneksi varhaisultra, niin on jotain mukavaakin tiedossa. Toki jännittää hirveästi onko siellä masussa kaikki hyvin. Onko teiltä, jotka ootte varhaisultrassa käyneet, ultrattu vatsan päältä vai tehdäänkö se alakautta? En oo aiemmissa raskauksissa käynyt. Nyt menossa rv 7+2. Mites te muut ootte voinu? Kirjoitteletteko enemmän siellä fb ryhmässä? Itsekin voisin huomenna sinne liittyä, jos kaikki on hyvin.
Taas ne hymiöt häviää...Täällä oksettaa vasta kun ei muista syödä säännöllisesti. Rinnat todella arat ja väsyttää. Lisäksi huomaan että jos en heti tee jotain tai muuten kirjoitta ylös niin unohdan mitä piti tehdä. Itse ajattelin liittyä FB puolella vasta viikolla 12.
Mä komppaan sua ton pahoinvoinnin osalta. Olen voinut viimeiset kaks viikko huonosti, joka aamu alkaa oksentamalla. Välillä on parempia hetkiä mutta pääasiassa kuvotus 24/7 jona pahenee yleensä iltaa kohti, jolloin oksennan pari kertaa lisää. Olen nyt ollut pari päivää saikulla tän vuoksi, huomenna neuvolalääkäriin hakemaan lisää sairaslomaa, en ole työkuntoinen todellakaan.Täällä edelleen pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. Joinakin aamuina herään jo klo 5 oksentamaan ja tänään tais olla pitkään aikaan aamu, etten ole oksentanut, mutta huono olo vaivaa koko ajan. On tämä vaan raskasta. Huomenna onneksi varhaisultra, niin on jotain mukavaakin tiedossa. Toki jännittää hirveästi onko siellä masussa kaikki hyvin. Onko teiltä, jotka ootte varhaisultrassa käyneet, ultrattu vatsan päältä vai tehdäänkö se alakautta? En oo aiemmissa raskauksissa käynyt. Nyt menossa rv 7+2. Mites te muut ootte voinu? Kirjoitteletteko enemmän siellä fb ryhmässä? Itsekin voisin huomenna sinne liittyä, jos kaikki on hyvin.
Lohduttavaa kuulla ettei oo ainoa tämän karsean olon kanssa. Itsekin jouduin nyt aamusta ilmoittaa töihin, etten oo työkunnossa. Oksensin eilen koko illan töiden jälkeen ja sama jatkui nyt aamusta. Pyörryttää ja heikko olo, kun ei oikeen mikään pysy sisällä. Toivottavasti välissä olisi taas parempiakin päiviä. Pääasiassa muakin oksettaa 24/7. Tsemppiä ja voimia paha olon kanssa sinnekin!Mä komppaan sua ton pahoinvoinnin osalta. Olen voinut viimeiset kaks viikko huonosti, joka aamu alkaa oksentamalla. Välillä on parempia hetkiä mutta pääasiassa kuvotus 24/7 jona pahenee yleensä iltaa kohti, jolloin oksennan pari kertaa lisää. Olen nyt ollut pari päivää saikulla tän vuoksi, huomenna neuvolalääkäriin hakemaan lisää sairaslomaa, en ole työkuntoinen todellakaan.
Mulle varhaisultra tehtiin sisäkautta.