Joulukuiset 2019

Mulla ensimmäinen nla 14.5, ja siellä ultrataan sitten samalla. Viikkoja tuolloin laskujen mukaan 9+1. Vieläkin mulla on kyllä sellanen tuntuma että viikot on vähemmän kuin menkkojen mukaan laskettuna :D

Pahoinvointi täällä vaihtelee. Koko ajan on krapulainen, etova olo mutta oksentelu jää toisina päivinä kokonaan. Tänään taas on saanut oksentaa 4 kertaa. Myös alamahaa särkee välillä voimakkaastikin, mikä aina säikäyttää.. Mutta luotetaan siihen että kuuluu asiaan! Nukkua vois vaikka kellon ympäri.

Pitkät pari viikkoa ennen ultraa, siellä sais vahvistuksen että kaikki on näillä näkymin kunnossa ❤

Tiina rv 7+1 (?), esikoinen
Hyh joo, mä koin eilen ton krapulaisen olotilan :sick: aivan järkyttävä! Ihan kun ois oikeesti vetäny hirveet kännit edeltävänä päivänä:ROFLMAO: ja siihen päälle vielä huimausta :confused: ajattelin että suihku olisi helpottanut, mut ei. Se oli selkee virhe, pahoinvointisuus vaan paheni:sick:
 
Tää jatkuva kuvotus ja krapula olo ei ole kyllä mistään kotosin... Onneksi syöminen helpottaa aina vähän, mutta eipä sitäkään hirveästi tee edes mieli... Ja tämä jatkuva voimaton olo, ettei oikein jaksais mitään tehdä kuin vaan nukkua.
Mua vaivaa myös närästys , en halua edes miettiä miten närästää kun jos eteenpäin päästään :D:alien::sick:
 
Tää jatkuva kuvotus ja krapula olo ei ole kyllä mistään kotosin... Onneksi syöminen helpottaa aina vähän, mutta eipä sitäkään hirveästi tee edes mieli... Ja tämä jatkuva voimaton olo, ettei oikein jaksais mitään tehdä kuin vaan nukkua.
Mua vaivaa myös närästys , en halua edes miettiä miten närästää kun jos eteenpäin päästään :D:alien::sick:
Ihan sama olo! Mulla lapset 14, 11, 7 ja 5 ja jokaiselta ollut sama, mutta en muistais että näin kaamee... ja pahinta tässä on, että kun ei ees vielä tiedä onko siellä mahassa mitään elämää, ja jos tää kaikki onkin turhaa..:sick: Toisaalta lohduttaa että kahdessa tuulimunassa ei ihan näin pahoja oireita ollut...
 
Minä olen selvinnyt vielä kohtuu miedoilla oireilla, mutta se pistääkin välillä mietityttämään, onko kaikki hyvin. (n) Ajoittaista kuvotusta, jota voi olla mihin aikaan päivästä tahansa. Väsyttää, mutta toisaalta minä heräilen joka yö, joten unikin on melko rikkonaista.
Vu:hun olisi vielä puolitoista viikkoa o_O pitkä aika odotella.
Tänään siis viikkoja 6+4.
 
Minä olen selvinnyt vielä kohtuu miedoilla oireilla, mutta se pistääkin välillä mietityttämään, onko kaikki hyvin. (n) Ajoittaista kuvotusta, jota voi olla mihin aikaan päivästä tahansa. Väsyttää, mutta toisaalta minä heräilen joka yö, joten unikin on melko rikkonaista.
Vu:hun olisi vielä puolitoista viikkoa o_O pitkä aika odotella.
Tänään siis viikkoja 6+4.
Minä myös heräilen monta kertaa yössä, mikä on ihan epänormaalia mulle :LOL: Sitten aamulla herään oksettavaan oloon ja siitä se alkaa... jos oon liikkeellä olo on helpompi, mutta kun pysähdyn niin pahenee.. ja jos ei okseta vielä kun meen vessaan, niin kun oon pissalla niin alkaa oksetttaan se haju ja sitten laatta lentää... :LOL: Vapaapäivät menee paremmin, mutta saa nähdä ens viikolla olen kaks päivää työmatkalla, sitten ei reissuja mutta sitten kolme päivää sillä viikolla...saa nähdä... olis jo varhaisultra!
 
Ihan sama olo! Mulla lapset 14, 11, 7 ja 5 ja jokaiselta ollut sama, mutta en muistais että näin kaamee... ja pahinta tässä on, että kun ei ees vielä tiedä onko siellä mahassa mitään elämää, ja jos tää kaikki onkin turhaa..:sick: Toisaalta lohduttaa että kahdessa tuulimunassa ei ihan näin pahoja oireita ollut...
Oot varmaan joutunut jo teidän lapsille kertomaan että saattaa olla pikkuveli/sisko tulossa? :D siis aattelin että kun sun pahoinvointi noin pahaa että ihan oksennat niin lapset sitä varmasti ihmettelee muuten :D
Me ei olla vielä kerrottu kuin muutamalle ystävälle, lapset on 10 ja 8 ja välillä aattelen ettei jaksas tätä salailua kun niin huono ja väsynyt olo ja saa sitä selittää lapsille että tämä nyt vaan on töistä johtuvaa ... Sama myös oman äidin kanssa , kun se vierailee meillä joskus turhankin usein, niin ei vaan jaksaisi enää alkaa kahvittelee sen kans työpäivän jälkeen kun on niin puhki kulunut olo! Ja se ihmettelee miten oon aina niin väsynyt... Mutta se taas on sellainen draama queen etten jaksaisi sitä sen reaktiotakaan kun kuulee vauva uutisia :D hankalaa! Mutta tämä salailu tuskastuttaa.
 
Oot varmaan joutunut jo teidän lapsille kertomaan että saattaa olla pikkuveli/sisko tulossa? :D siis aattelin että kun sun pahoinvointi noin pahaa että ihan oksennat niin lapset sitä varmasti ihmettelee muuten :D
Me ei olla vielä kerrottu kuin muutamalle ystävälle, lapset on 10 ja 8 ja välillä aattelen ettei jaksas tätä salailua kun niin huono ja väsynyt olo ja saa sitä selittää lapsille että tämä nyt vaan on töistä johtuvaa ... Sama myös oman äidin kanssa , kun se vierailee meillä joskus turhankin usein, niin ei vaan jaksaisi enää alkaa kahvittelee sen kans työpäivän jälkeen kun on niin puhki kulunut olo! Ja se ihmettelee miten oon aina niin väsynyt... Mutta se taas on sellainen draama queen etten jaksaisi sitä sen reaktiotakaan kun kuulee vauva uutisia :D hankalaa! Mutta tämä salailu tuskastuttaa.
Vielä en oo kiinni jäänyt...:ROFLMAO: Meillä on toinen vessa vähän piilossa, niin onnistunut on salaa oksentaa :ROFLMAO: Mutta jos tästä pahenee niin ei tää kauaa pysy salassa. Töissä ne ei onneks oo kuuntelemassa :ROFLMAO: ihmettelen kyllä miten isommat ei oo tajunnut, kun viikonloppusiiderit ja kahvi jää juomatta. Ennen alkuraskauden ultraa en halua puhua mitään. Toiveena ois että NT-ultraan asti pysyis salassa, mutta ei taida onnistua.. Ens viikonloppuna pitäis mennä mun vanhemmille, siellä tää ei kyllä pysy salassa jos olo on tää...
 
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Onko täällä muuten enää monta jotka ei oo uskaltanut mennä FB-ryhmään? Ja onko se ryhmä jo täys? Tuli mieleen, että saadaanko me enää meistä jäljellä olevista mitään ryhmää tehtyä? (n)
Täällä vielä ollaan eikä fb-ryhmässä! On vaan niin tylsä vaihe menossa, pelkkää odottelua. Odotan, että ois ultra ja onko ketään kyydissä, että maha alkais kasvaa silleen söpösti, että pääsis shoppaileen vauvajuttuja, että pääsis äitiyslomalle. Listaa varmaan vois jatkaa vaikka kuinka :D. No, toivottavasti tässä nyt kuiten harjoitellaan tätä odottamista seuraavat 7kk, jos osaan laskea :whistle::geek:.
 
Onko täällä muuten enää monta jotka ei oo uskaltanut mennä FB-ryhmään? Ja onko se ryhmä jo täys? Tuli mieleen, että saadaanko me enää meistä jäljellä olevista mitään ryhmää tehtyä? (n)
Täällä ollaan vielä:) ei oo uskallusta vielä liittyä mihkää ryhmää missä voi tunnistaa helposti...

Olot vaihtelee joka päivä.. tänään ollu super paha olo;en oo kyllä tarvinnu oksentaa mutta lähellä ollu... ja päänsärkykii vaivas pakko oli särkylääke napata ennenku migreenillä ois heittäny.. mä oon kans miettiny ku ei oo isoimmat mitää sanonu ku oon muutama viiko ollu nyt vaa limu linjalla(n) noo paree ku eivät ehkä vielä tiedä... me ei aiota kertoo kelleskää ennenku näkyy;ei tuu onnitteluja juurikaan... noo se on heidän häpeensä,pärjätään ilmankin..
 
Tänään vedetään pohjanoteeraus oloissa... oon työmatkalla ja aamuyön/aamun aikana oksensin varmaan 20 kertaa. Meinasin aamulla pyörtyä kun menin tapaamiseen kun olin niin heikossa hapessa...puoleen päivään asti ajattelin että kuolen tähän paikkaan, nyt jo pysyy vesi sisällä... ei kertakaikkiaan mitä tää vielä kerkee oleen... :sick:
 
Tänään vedetään pohjanoteeraus oloissa... oon työmatkalla ja aamuyön/aamun aikana oksensin varmaan 20 kertaa. Meinasin aamulla pyörtyä kun menin tapaamiseen kun olin niin heikossa hapessa...puoleen päivään asti ajattelin että kuolen tähän paikkaan, nyt jo pysyy vesi sisällä... ei kertakaikkiaan mitä tää vielä kerkee oleen... :sick:
Jos olisin yhtä huonossa kunnossa kuin sinä niin olisin jo saikulla, voi kauhea ! :geek: Kun jo nyt harkitsen välillä sairaslomaa enkä edes oksenna :ROFLMAO: mutta se varmaan niin riippuu miten näitä olotiloja sietää, minulla ei näissä hommissa ole kovin korkea sietokyky :D
 
Oon niin onnellinen, tänään ollut helppo päivä, ei pahoinvointia eikä väsymystä, tosi hyvä olo :) jaksaa sitten taas niitä huonoja oloja kun ne taas kohta äkki arvaamatta alkaa.
Minä en ole missään ryhmässä , kun en facessakaan ole :)
Mäkään en kyllä tiedä saadaanko miten onnitteluja, pari kaveria on onnitellut joille oon kertonut... Oon vähän sellanen liiankin avoin joskus , etten kestä pitää tämmöisiä salaisuuksia, pitää saada edes muutama ihminen lähipiiriin jotka tietää ja joille voi avautua kun tulee tuskainen tilanne :D

Meillä alkanut narttukoira seuraamaan mua joka paikkaan ja nukkuu yöllä vieressä, mitä ei tyypillisesti tee... siitä on tullut ihan perskärpänen , tulee vessaankin mukaan!
Mutsi tänä päivänä ihmetteli moneen kertaan että miksi tuo koira seuraa sua joka paikkaan :ROFLMAO::whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: lucille
Tää päivä on menny ihan totaalisen harakoille. Aamuyöllä heräsin ja ravasin vessassa (niinku edellisen yönkin), kasin jälkeen soittelin terkkulaan et laittavat virtsatestilähetteen miulle. Sit ravasin labrassa hakemassa ens purkit ja sit viemäs näytteet. Iltapäivällä soittelin tuloksia vaan kuullakseni et pitää oottaa viljelyvastauksia keskiviikkoon, kuurin saa vast sitten. Aamulla sanottiin et kyllä ne kuurin laittaa ku seulan vastaukset on tullu vaan eipä ny sit kuitenkaan.
Muun ajan päivästä oonki sit maannu punkassa tai sohvalla enemmän ja vähemmän unessa. Väsyttää aivan tolkuttomasti ja ruoka ei maistu..

Noh se siitä avautumisesta. Ennemmin tää ku järkky pahoinvointi, tsemppiä teille jotka siitä kärsitte.
 
Tää päivä on menny ihan totaalisen harakoille. Aamuyöllä heräsin ja ravasin vessassa (niinku edellisen yönkin), kasin jälkeen soittelin terkkulaan et laittavat virtsatestilähetteen miulle. Sit ravasin labrassa hakemassa ens purkit ja sit viemäs näytteet. Iltapäivällä soittelin tuloksia vaan kuullakseni et pitää oottaa viljelyvastauksia keskiviikkoon, kuurin saa vast sitten. Aamulla sanottiin et kyllä ne kuurin laittaa ku seulan vastaukset on tullu vaan eipä ny sit kuitenkaan.
Muun ajan päivästä oonki sit maannu punkassa tai sohvalla enemmän ja vähemmän unessa. Väsyttää aivan tolkuttomasti ja ruoka ei maistu..

Noh se siitä avautumisesta. Ennemmin tää ku järkky pahoinvointi, tsemppiä teille jotka siitä kärsitte.
No onpa inhottavaa jos joutuu virtsaputkentulehdus oireissa kituuttaa keskiviikkoon. Eikös siitä näytteestä normaalisti pysty ottamaan sen pikatestinkin mikä jo näyttää että jokin tulehdus on meneillään ja jos oireet on ilmiselvät niin kuurin saa jo alottaa? Näin siis täällä päin , en olis kyllä niissä oireissa jaksanut hengailla monta päivää ... Sitten ei muuta kuin c-vitamiinia kunnon annoksia ja paljon vettä ja sitten vielä vettä :D ja karpalo ja puolukkamehut ja kapselit voi kans helpottaa oireita.
 
@UniQuePopPy Nojuu, periaatteessahan se seula riittäis ja niin miulle aamulla sanottiin että kuurin saan tänään. Iltapäivänen puhelinhoitsu oli kuitenkin toista mieltä, sano vaan et jos kuume nousee ni sit päivystyksellinen yhteys.
Seulassa oli leukkarit kahella plussalla mut ei nitriittejä ni kai olevinaa niin epäselvä tulehdus. Mulla vaan on jonkin sortin taipumus näihin tulehuksiin ni tunnen kyllä oireet ja ärsyttää aivan suunnattomasti tällanen pitkittäminen. Onneks on sentään lievempää ku yleensä ja oon vaan kotona tällä hetkellä ni kyl tää pitäs täst mennä. Parasetamol helpottaa yllättävän paljon. Ja tuleepa sitten osuva antibiootti ainakin.
 

Yhteistyössä