mie oon kyllä kiinnostunu mikäli miun viivat alkaa vahvistua et pitäkää hetki yksi paikka miulle varattuna, pliiis lähetää ens viikolla viikoksi reissuun ni sen jälkee keskityn sit tähän täysillä ja varaan neuvolasta verikoe ajat mikäli miuta sillon vielä epäilyttää!Oon nyt tehny salaisen joulukuisten ryhmän! te jotka sinne haluatte, laittakaan mulle yksityisviestinä linkki teän fb profiiliin nii pyydän kaveriksi ja lisään teät ryhmään. Ja tosiaan, pidetään ryhmä pienenä.
https://aijaa.com/vmfG7uMinäkin ilmoitaudun varovasti mukaan. Mulla on takana kaksi kemiallista raskautta niin vähän mietityttää mitenköhän nyt käy. Toissapäivänä tuli todella vahva viiva testiin vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Aiemmissa kemiallisessa ei ole ollut noin vahvaa viivaa. Toivotaan parasta!
Meillä on ennestään tyttö 1v7kk. Mä olisin myös halukas liittymään Facebook-ryhmään jos se pidetään maltillisen kokoisena
kiitos ja @Santso kans@äiti_82 ehdottomasti on paikka sulle vapaana nauti lomasta!
Et mulle kysymystä esittänyt, mutta vastaanpa kuitenki. Eikö kemiallisissa ne viivat ole tosi haaleita, ja häviä parissa päivässä..?
Minusta nuo sun viivat näyttää oikeen hyvältä päiviin nähden. Ovat eri merkkisiä (?) niin ei tuota tummuutta kannata verrata. Muutenki viivojen vahvuus riippuu niin monesta seikasta, että en yhtään hermo olis sinuna on kuitenki kaks hyvin selkeetä viivaa, ja sehän on pääasia.
Mulla on niin supervähän mitään että pelottaa! Tissiaristus näköjään tulee ja menee ehkä väsyttääkin vähän enemmän kuin normisti. Ja närästys... ehkä tässä sitten kuitenkin on ihan kivasti sitä oirekirjoa!kiitos ja @Santso kans
ja saa vastailla ja kommentoida tietenkin kaikki, ainaki miun höpinöihi
ehkä mie rauhotun nyt näitten viivojeni kanssa, niiku aamulla jo kerran niin päätin
Onko muilla millasia oireita tullu jo?
Miulla siis vatsatuntemuksia, huono-olo sillon tällön. Hikiaaltoja. Kylmä. ja sormien järkyttävä kylmyys
Joo siis munkin mielestä nämä on tosi yksilöllisiä juttuja! Viivat oli hailakoita mutta kuitenkin ne erotti, ekalla kerralla viiva hävis menkkojen alkamisen aikaan ja tokalla kerralla jo vähän ennen niitä. Ja onhan se tyhmää mennä testailee niin aikaisin mut minkäs mahtaa Onneksi sulla viivat nyt vahvistunuthttps://aijaa.com/vmfG7u
onnostuukohan kuvan laitto.. eli kuvassa ylhäällä dpo 15 otettu ja alempi siis dpo 13.. mutta mie epäilen jotain häikkää kun viivat ei vahvistu.. millaiset siulla oli noissa kemiallisissa? tuliko kuin vahvoja ja kauan viivat näky ennenku menkat alko?