Tervetuloa @Tsiro
miuta kauheesti jänskää mitä mie voin syyä ens viikon reissussa englannissa.. siis kaikki kuumennettu ruoka on ihan ok. mut mites maidot.. salaatit..kanamunat ihan blondeja pohdintoja..
muutenki mietityttää syömiset.. oliko nyt nii että valion fetat yms. on iha ok?
Esikoista oottaessa oli kauhee himo mustikkasiideriin, oli tuskaa ku ei saanu sitä koko aikana Sit aina kauppareissulta oli pakko ostaa pillimehu ja tuplapatukka automatkalleAihe kiinnostaa myös ja kopsailin tämän suoraan Valion sivulta:
Muut juustot
Valio kotijuusto ja Valio Eila® salaattijuustot on valmistettu pastöroidusta maidosta ja valmistustilojen sekä tuotteiden laatua ja turvallisuutta valvotaan tarkasti. Näissä tuotteissa tai niiden valmistustiloissa ei ole viimeisen kymmenen vuoden aikana todettu listeriaa. Viranomainen suosittaa pastöroidusta maidosta valmistetut pehmeät juustot nautittavaksi kuumennettuna. Valio AURA® sinihomejuusto suositellaan nauttimaan raskauden aikana kuplivan kuumaksi kuumennettuna ruoassa.
https://www.valio.fi/ravitsemus/artikkelit/valion-tuotteet-raskauden-aikana/
Eliii periaatteessa joo voisi syödä? Oon itse sellainen listeriakammoinen näiden pakastemaissitapausuutisointien ym. kanssa, että välttelen mielummin kuin otan riskejä. Ja tietysti kaikki tyylillään, tää mun hysteria ei oo missään nimessä tervettä
Sitä en tiiä miten mun pää kestää lakupaaston. Nimim. laku- ja salmiakkifanaatikko.
Onko teillä vielä mitään erikoisia mielitekoja mitä kuulemma raskaanaollessa tulee? Tai teille kenellä lapsia on jo siunaantunut - oliko aiemmissa raskauksissa kummallisia himoja?
Tervetuloa mukaan <3 hirveä jännitys täälläkin, sinunkin puolesta. Sulla on varmaan aloitettu tutkimukset miksi keskenmenoja on niin runsaasti? Kovasti tarrasukkia!Huomenta, liittyisin varovasti mukaan. Sain tänään haalean plussan. Taustalla useita km ja todennäköisyys että tämäkin menee kesken on todella suuri. Mutta jos ei ole toivoa, ei ole elämää. Ja pelon kanssa on opittava vaan elämään. Voisin harkita faceryhmää jos pääsen VU asti, aikaisemmin en uskalla kun se on sitten niin kamalaa poistua. Taustani takia pääsen julkiselle ultraan jos siis pääsen sinne asti.
Sniff/38/8.12/3
Juu, ne on tehty aikanaan. En viitsi tässä avata tarkemmin.Tervetuloa mukaan <3 hirveä jännitys täälläkin, sinunkin puolesta. Sulla on varmaan aloitettu tutkimukset miksi keskenmenoja on niin runsaasti? Kovasti tarrasukkia!