Heips!
Kylläpäs aika taas viipottaa nopeasti. Ollaan sunnuntaina lähdössä mökille yli viikoksi ja kyllä saa paljon ottaa tavaraa mukaan. Ajateltii ottaa sitterikin niin on helpompaa ja rattaa jne.... niin on kyllä varmasti auto täynnä. Otetaan mulle ja miehelle rullaluistimet mukaan niin päästään kahdestaan luistelemaan , kun mummu hoitaa meidän ukkoa ihanaa kun saa hetken olla kahdestaan.
Olin ajatellut , että parin viikon päästä vois pojan viedä ekan kerran yön yli kylään jos vaikka miehen kanssa teksi jotain kivaa. On meidän poika hoidossa ollut, mutta me ollaan viimeistään yöllä tultu samaan osoitteeseen itsekkin. Pari kertaa ollaan kans käyty leffassa ja poika on ollut kummitädillään. Ihmeen "helposti" on voinut pojan jättää hoitoon vaikka on sitä aina ikävä tullut ja tuntuu ettei kukaan muu osaa sitä hoitaa niin kuin itse
sannis onneksi teillä Joonas on jo parempaan päin . Meillä toi yskä kesti vaan hetken onneksi. Meillä tosi poika on rohissut jo 4kk, mutta lääkäri sanoi, että se on vaan sitä kun kurkku/keuhkoputki on vielä niin pieni niin lima jää löllymään siihen pitäis kai loppua viimeistän 2v eli sitä odotellessa.
Tänään olis ylimääränen neuvola kun täälä ei 7kk neuvolaa oikeasti ole, mutta pitää käydä katsomassa miten toi meidän poika on kasvanut. En kyllä usko, että painoa on hirveesti tullut kun toi antibiootti kuuri laitoi maha sekasin, mutta kai jo 7kg menee rikki
Viime yönä , kun piti alkaa poikaa syöttämään niin yhtääkkiä päätin , että enpäs syötäkkään ja löin tutin suuhun ja hyvin poika nukku syömättä. Meidän piti tossa miehen loman aikan vieroittaa poika yösyötöstä, mutta otin pari päivää varaslähtöä saas nähdä miten ensi yö menee olis niin ihana nukkua koko yö itsekin heräämättä.
Eipä täälä muuta helteitä odotellaan missä ihmeessä ne oikein on ???
T:leppis