3 yötä takana täysin ilman tissiä!!!!!JEEEEE!!
Ja tosi hienosti yöt menneet, joko ei herää olleenkaan ennen kuutta, tai herää kerran ja nukahtaa tuttiin ja silitykseen. IHANAA! ongelmia vain ollut tuon maidontulon kanssa, se kun päätti alkaa tihkumaan yhtäkkiä oikein kunnolla
. Eilinen oli yhtä tuskaa, soitin neuvolaan ja sieltä käskivät lääkäriin. No, tänään kävin lekurissa josta sain maidon tulon estolääkkeitä. Kuulun siihen ryhmään jolta maito ei sitten lopu, vaikka imetyksestä ei enää tietoakaan. Pelkällä yöimetyksellä siis menty pitkään jo. No, pääsin kotiin niiden lääkkeiden kanssa, luin tietysti selostukset..voi eih, ne ovat sitten jotain hormoonilääkkeitä oikein tosissaaan, niitä käytetään myös silloin kun on ongelmia raskautua. Nyt mä olen sit ihan hysteerinen tuon ehkäisyn kanssa, koska tuo kuuri kestää 2vkoa, enkä missään tapauksessa halua kyllä vahinkoa tapahtuvan. 5.lapsi tähän perheeseen, ei kiitos
. Tuo nuorimmainen kun on niin ihmelapsi, tuli kirjaimellisesti läpi harmaan kiven, kaikesta estelyistä huolimatta. Siksi olen nyt niin hysteerinen. Ei kun jalat kiinni kahdeksi viikoksi, sori vaan äijä :kieh: :kieh:
1.hammas tulossa!!pieni valkoinen piste näkyy alhaalla kulmassa!ei siis tulleet alaetuhampaat ensin. kovin on kiukkunen näin alkuillasta aina,eiköhän se tästä!
La lähetään mökille viikoksi, 6:n ihmisen tavaroiden pakkaus on sitten kamalaa :headwall: huomenna miehen tytön synttärit, niitäkin täs samal pitää järkätä. mihinkähän vieraat mahtuu kun kassia ja nyssykkää joka puolella,