Meillä Emma syö vielä öisin... enkä oo pitäny sitä yhtään pahana. Tai siis tiedän, että eihän tän ikäsen enää tarvitsisi öisin syödä ja silleen.. (oon tainnu tästä ennenki täällä puhua ) tuosta yötisuttelusta ei oo mulle itselleni mitään vaivaa. Oon päivisin ihan pirtee, vaikka unet katkeaakin kerran tai kahdesti yön aikana. Mun mielestä se on helppo tapa antaa Emmalle hoivaa ja läheisyyttä :heart:
Voihan se olla, että mun mielipide jossain vaiheessa tuon yösyönnin suhteen muuttuu.. viimestään sit kun menen töihin.. mutta se on sit sen ajan murhe Mutta ihan mielenkiinnosta olis minusta myös tosi kiva kuulla, miten teillä on tuo yösyönnin lopettaminen menny (ihan vaan tulevaisuuden varalta.. =))
Voihan se olla, että mun mielipide jossain vaiheessa tuon yösyönnin suhteen muuttuu.. viimestään sit kun menen töihin.. mutta se on sit sen ajan murhe Mutta ihan mielenkiinnosta olis minusta myös tosi kiva kuulla, miten teillä on tuo yösyönnin lopettaminen menny (ihan vaan tulevaisuuden varalta.. =))