V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainoastaan vanhat mummot lähettää joulukortteja ja sitten valittavat, että Pirkko ei lähettänyt korttia viime vuonna, joten minäkään en lähetä tänä vuonna.
Höpsis ei pidä paikkansa , vaikka olenkin mummo niin ei se teen erilaisempaa ihmistä kun sinäkään ajattele mitä puhut ja kunnioita hiukan mummoja sinäkin voit vielä olla joskus mummo vai mitä mieltä olet torvi.Ainoastaan vanhat mummot lähettää joulukortteja ja sitten valittavat, että Pirkko ei lähettänyt korttia viime vuonna, joten minäkään en lähetä tänä vuonna.
Onpa sulla harvinaisen huono ulosanti.tuosta äitiyspakkauksesta tuli tuollainen pikku jippo mieleen että kun kuuntelin oliko se nyt viikonloppuna pressaklubia niin miksi pitäisi muuttaa äitiyspakkauksen nimeä kyllä kansanedustaja päivi räsänen sanoi oikein että on hyvä että olisi sama nimi kuin ennenkin ja vastaus oli se että mitä kansanedustaja päivi räsänen syyksi ja olen itse sen kannalla että ei missään nimessä mitään pidä muuttaa äitiyspakkaus nimeä.
Oli muuten hyvä puhe kansanedustajalla päivi räsäsellä se täytyy nähdä näin mistä on puutu tuon sanoman olen sanonut minä ja ainoastaan minä.
miten julkeatte mitä pahaa ne vanhat ihmiset muka tekevät sitten , vai onko niin että teillä on pinna kireellä höpsöt, ei niin voi kohdella mummoja ja vanhoja ukkoja hei, pliis pyydän vähän ymmärtämystä.Juuri näin.
katsotaan nytten kun tulee joulu askareet puihinLähetän itse askarrellut kortit. Varmaan vähän toistakymmentä, suurin osa menee vanhoille sukulaisille.
ai väitätkö sinä että et yhtään halua mummoltasi mitään entä sitten kun mummosi kuolee niin kyllä olet sielä vanhepasi kanssa rahaa kinumassa tai sitten kun tulee mummosi kemut olkoot kemut mitkä ovat niin kyllä mä oon varma että sinäkin olet sielä ja vaikka saat rahaa mummoltasi koska ainahan mummo antaa ja miksi sinä vihaat mummoasi kysyn vain ?Olet tosi, tosi pikku-hölmö et ymmärrä mitään, eikö sinun pikku päähäsi mene sellainen että siksi mummot ovat että heitä joten muistetaisiin kun hekin ovat joskus olleet tuossä kakka-iässä niinkuin sinäkin pönttö kakkeilija ja äläkä luule ettei mummo a ärsytä se sinun aseteesi kun olet noin leväperäinen tyyppi häpeäJuuri näin.
no tuo kuulosta ihan mukiin menevältä hyväAskartelen itse, 28 kpl. Osalle kirjoitan vielä kirjeen kortin väliin.
Naulan kantaan!Ne lasten kuvista teetetyt kortit ovat aivan karmaisevia. Uskokaa mammat pois, persehedelmänne eivät ole suloisia kuin omasta mielestänne. Vaikka jouluinen maisemakuva pesee 10-0 jonkun kuolaavan kakaran kuvan.
No voi! Mä taas tykkään kaikista lasten ja lemmikkien kuvista. Ovat erilaisia kuin kaupan halvin peruskortti.Ne lasten kuvista teetetyt kortit ovat aivan karmaisevia. Uskokaa mammat pois, persehedelmänne eivät ole suloisia kuin omasta mielestänne. Vaikka jouluinen maisemakuva pesee 10-0 jonkun kuolaavan kakaran kuvan.