JOULUKORTIT viim tänään postiin ????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jotta saa 0,60 euroon lähettää. Kysymys kuuluu: PITÄÄKÖ OLLA POSTISSA VIIMEISTÄÄN KUN SULKEUTUU VAI JO ENNEN KUIN PÄIVÄN POSTI LÄHTEE ETEENPÄIN ??? Ymmärsikö kysymystä ? kiitos jos joku viittii vastata ??

tänään on vika päivä milloin pystyy ostaa niitä halvempia merkkejä, jos sulla on halpa merkki ( 0,60snt)nii kunhan tän päivän aikana laittaa.
Näin mä olen ymmärtänyt, oikaiskaa jos män väärin! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kunhan postin aukioloaikana ehtii. Tai jos laatikkoon pudottaa niin ennen kuin se tänä päivänä tyhjennetään.

Meillä lähtee posti laatikoista ja postista ns. päivän postina ennen klo 17. ja posti sulkeutuu klo 18. ehtiiköhän ne vielä siis edullisemmin ???

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
tänään on vika päivä milloin pystyy ostaa niitä halvempia merkkejä, jos sulla on halpa merkki ( 0,60snt)nii kunhan tän päivän aikana laittaa.
Näin mä olen ymmärtänyt, oikaiskaa jos män väärin! :D

tähän mäkin haluan vastauksen!
Mies jätti postin pöydälle, piti ottaa mukaan mutta ei muistanu.

viime jouluna vielä postissa töissä olleena, kunhan tänään jätät ne laatikkoon, vaikka vasta sen jälkeen kun on tyhjennetty. Lähtee siis vielä huomenna. Meillä esimerkiksi oli kaupan yhteydessä yrittäjä posti ja vaikka posti lähti jo viideltä otettiin siihen yhdeksään asti vastaan nämä kun oltiin auki.

Jos kortteja on yli 20,niin keskiviikkoon asti ne voi postittaan hintaan 0,65e,kuoreen pitää muistaakseni laittaa merkintä "2".Ja siis pitää viedä toimipaikkaan ne kortit.

Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Kyllä ne kerkee kuhan tänään viepi vaikka laatikko olisikin jo tyhjennetty...niitä tyhjennetään useempaan kertaan näin viimesenä jättöpäivänä....ja vaikka vasta huomenna veisit niin kerkee ihan hyvin...

Ei sitä päivää kyllä ihan turhan takia ole ilmoitettu..Se kun vaikuttaa siihen jakelevaan päähänkin melko olennaisesti,mitä nopeammin ne tulevat sinne asti,sen parempi.

Yhteistyössä