Heräsin yöllä pissalle ja kirveli vähän pissatessa.Oon juonut nyt litratolkulla vettä,appelsiinimehua ja nyt otin finnrexin juomaa,jossa on särkylääke ja iso annos c-vitamiinia.Mitä muuta vois kokeilla kotikonstina?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heräsin yöllä pissalle ja kirveli vähän pissatessa.Oon juonut nyt litratolkulla vettä,appelsiinimehua ja nyt otin finnrexin juomaa,jossa on särkylääke ja iso annos c-vitamiinia.Mitä muuta vois kokeilla kotikonstina?
ENNEN AVIOLIITTOA
![]()
JÄLKEEN NAIMISIINMENON
![]()
apelsini mehu, burana ja 2 kertta päives istu guumas kattilas guumes suihkees, jepa jeesii.
Appelsiinimehusta ei ole mitään hyötyä (vaan ennemminkin haittaa), kuten ei muistakaan sokeripitoisista juomista VTI:n hoitoa ajatellen.
Finrexinia ei tule käyttää VTI:n hoidossa. Ennemmin tavan tulehduskipulääke (esim. ibuprofeeni, jos on vatsa/selkäkipua; itse tulehdus ei tuolla hoidu, eikä moiset lääkkeet auta ainakaan tyypillisesti kirvelyynkään). Asetyylisalisyylihappoa kaupataan näköjään vieläkin kipuun ja kuumeeseen, vaikkei se siihen hyvin sovellukaan. Itse en ymmärrä ollenkaan koko Finrexin-valmisteen pointtia...