joo, myönnettään, mä olen hysteerinen ja luulosairas, mutta voisko nää olla umpparin oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
eilen täällä kirjoitin jo tämän:

No nyt sitten särkee tajuttomasti lihaksia ja niveliä ja maha on ihan kuralla. otin just toisen panadolin, kun heräsin parin tunnin unilta. Varmaan on kuumettakin, kun palelee niin älyttömästi. eipä vaan löytynyt kuumemittaria tähän hätään.

edelleen on maha kuralla, tosin vain kerran on tarvinnut käydä tänään vessassa.
Yöllä sattui mahaan, jos maha osui patjaan ja nyt tuikkii tuonne oikealle alavatsaan välillä tosi kipeesti. Ne on sellaisia tosi nopeita, teräviä tuikkaisuja, jotka pistää haukkomaan henkeä.
Kuumetta mulla ei nyt taida olla, jos onkin, niin korkeintaan vähän lämpöä.

illalla meni kyllä maksimi annos panadolia, ilman ei pystnyt olla.

tänään ei oo tarttenu ottaa panadolia, olo on ollut ihan siedettävä ilmankin. nyt on vaan sellainen vetämätön ja voimaton olo, ja nuo mahassa tuntuvat tuikkaukset. välillä on kuuma ja välillä kylmä...
alaselkä on kipee myös.
jotenkin mä vaan oon huono menemään lääkäriin, kun mulla on vähän tälläistä hysteeristä luulotauti taipumusta :whistle:

niin ja laitetaan nyt tähänkin, että raskaana oon puolivälissä suurinpiirtein...

no kun meillä on kuumemittari hukassa niin ei voi mitaan mistään päästä.
Mut hypin muutaman hypyn tuossa lattialla, eikä se tuntunut mitenkään ihmeelliseltä, joten ei taida olla umpparia.

Mitkä ovat influenssan oireet?

Influenssa alkaa äkillisesti ja rajusti. Usein sairastunut pystyy määrittämään taudin alkamisen jopa puolen tunnin tarkkuudella. Influenssan oireita ovat korkea kuume, vilunväristykset, yskä, päänsärky, lihassäryt, pahoinvointi ja kurkkukipu. Pienillä lapsilla influenssa voi alkaa kuumekouristuksena. Myöhemmin oireina voivat olla myös nenän tukkoisuus, nuha ja yskökset, jotka ovat yleensä flunssan oireita. Harvinaisempia ovat huimaus, oksentelu ja ripuli. Influenssan oireet jatkuvat tavallisesti 5-7 päivää, mutta ne voivat kestää jopa kaksi viikkoa.'

Meillä pojan kanssa on ollut kuume (mulla ei korkea), nuha, yskä, oksentelu...

Yhteistyössä