Joulu pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
? Miten menkat tulee mässäämisellä :hug: Eiköhän ne jo jouluksi lopu

Kyl ne menkat vissiiin jouluksi loppuu, mutta ei se verenvuoto tässä ollu se pointti, vaan se ettei oo tärppiä käyny taaskaan. Siihen se mässäys vaikuttaa. Ku on tuo kroppa semmonen ettei se näköjään raskaudu jos herkuttelen.

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Kyl ne menkat vissiiin jouluksi loppuu, mutta ei se verenvuoto tässä ollu se pointti, vaan se ettei oo tärppiä käyny taaskaan. Siihen se mässäys vaikuttaa. Ku on tuo kroppa semmonen ettei se näköjään raskaudu jos herkuttelen.

Niin arvelinkin, mutta ajattelin, että vuodon jälkeen on uusi kierto ja uudet kujeet. Älä suotta itseäsi siitä syyllistä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:

Niin arvelinkin, mutta ajattelin, että vuodon jälkeen on uusi kierto ja uudet kujeet. Älä suotta itseäsi siitä syyllistä :hug:

Enpä mä voi ketään muutakaan siitä syyttää ku itseäni. Oma vikani, ku en ole toiminu niin kuin minun pitäisi tässä tilanteessa toimia, vaan olen toiminu aivan päinvastoin. Kun tiedän mikä auttais, ainaki helpottais, niin siltikään en ole sitä tehnyt. Mä olen koittanu välttää sitä, etten ottais vastuuta itsestäni, vaikka ainoastaan ite olen itsestäni ja tilanteestani vastuussa.

Yhteistyössä