Jouduin uhkailun kohteeksi tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
uhkailijat vaan lupaa ja lupaa, koskaan niitä ei näe... :p

toivon niin. Olen pieni kokoinen naine, mitäpä minä tekisin kun sellanen tahtoisi jotain minulle tehdä :(

niin no, mä nyt tarkotin itteeni, ei naisia edes sais uhkailla kukaan :o

ei saisi ei. mut tää mies ei oo nyt muutenkaan mitenkään terve.

uhkailijat vaan lupaa ja lupaa, koskaan niitä ei näe... :p

toivon niin. Olen pieni kokoinen naine, mitäpä minä tekisin kun sellanen tahtoisi jotain minulle tehdä :(

niin no, mä nyt tarkotin itteeni, ei naisia edes sais uhkailla kukaan :o

ei saisi ei. mut tää mies ei oo nyt muutenkaan mitenkään terve.

muoks. mietin vain et täytyykö tässä nyt vilkuilla olkansa yli kun kaduilla kulkee jopa silloin kuin liikkuu lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
siis mulla kyllä nyt meni yli..tuota nuin..siis työkaverisi mies suuttui koska laitoin työkaverille 8 aikaa aamulla tekstarit :whistle: :/

ei vaan taisi suuttua vain siitä että laitoin sille viestin sillä kilahti siitä kun iltapäivällä sit meni se yksi viesti hänelle vaikkei edes pitänyt ja sen jälkeen tuli toi uhkaus.. :/

just..jo on outoa porukkaa,ei voi muuta sanoa :o

Alkuperäinen kirjoittaja hhklhlk:
Uhkailuviestit kannattaa säilyttää, jos niitä pitää jossakin vaiheessa näyttää vaikka poliisille.

tän tajusin joo. ja säilytynkin. ja sanoin tälle miehelle että suosittelen lopettamaan uhlailut sillä siitä voi seurata ikäviä. ja että kaikki viestit ovat kyllä tallessa.

siis mulla kyllä nyt meni yli..tuota nuin..siis työkaverisi mies suuttui koska laitoin työkaverille 8 aikaa aamulla tekstarit :whistle: :/

ei vaan taisi suuttua vain siitä että laitoin sille viestin sillä kilahti siitä kun iltapäivällä sit meni se yksi viesti hänelle vaikkei edes pitänyt ja sen jälkeen tuli toi uhkaus.. :/

lievästi sanoen :/

onko tää sun työkaveri yhtä outo ku ukkosaki??

se ukko pitää ystävääsi "silmällä" kaksneljä seiska? Ja ystäväsi elää noiden miehen asettamien kummien sääntöjen (tyyliin ei textareita klo 8 aamulla) mukaan eli on täysin alistettu? Toivottavasti siellä ei lätty lätise, jos ystäväsi tekee miehen mielestä väärän liikkeen tms. Mun mielestä tuommonen on tosi pelottavaa ja ilmeisesti ystävästäsikin. Luulen, että on miehen seurassa ilkeä ainoastaan siksi, että olisi miehelle mieliksi.

Voisittekohan joskus töissä jutella ystäväsi suhteesta, jos hän vaikka siellä pystyisi avautumaan pikku hiljaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Jos se nainen on sun kaverisi kuten sanot niin etkö voi jutella hänen kanssa tästä ja näyttää tätä miehen tekstaria,itse tekisin niin?

Huomenna. En tiedä tietääkö nainen tästä mitään.

Nainen tuntuu olevan niin pahatsu ukon manipuloitavana että.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mahtaneeko:
se ukko pitää ystävääsi "silmällä" kaksneljä seiska? Ja ystäväsi elää noiden miehen asettamien kummien sääntöjen (tyyliin ei textareita klo 8 aamulla) mukaan eli on täysin alistettu? Toivottavasti siellä ei lätty lätise, jos ystäväsi tekee miehen mielestä väärän liikkeen tms. Mun mielestä tuommonen on tosi pelottavaa ja ilmeisesti ystävästäsikin. Luulen, että on miehen seurassa ilkeä ainoastaan siksi, että olisi miehelle mieliksi.

Voisittekohan joskus töissä jutella ystäväsi suhteesta, jos hän vaikka siellä pystyisi avautumaan pikku hiljaa?

pitänee yrittää hänelle huomenna puhua. Harmi vaan et siel on niin huono sauma puhua ja mihinkään hän ei kotoaan lähde ilman miestä. :/
harmittaa niin kovasti. Ollaan tän tyypin kanssa oltu ylimmät ystävät ja aivan erottomattomat vuosia sitten. mutta kun tämä mis tuli kuvioihin muuttui hän täysin.

tiedän että ystäväni aivan täysin miehen vallassa.

Alkuperäinen kirjoittaja todella hämillään:
tarina alkoi näin: Olin menossa aamuvuoroon ja laitoin sille työtoverille vietiä joka kanssa sielä oli. Ja hän ei vastannut mitään. töissä sitten oli hiljainen ja jonkun ajan päästä sanoi että älä enää ikinä laita tuohon aikaan aamusta viestiä, mies on nyt todi vihainen. (kello oli silloin noin 8.)

Sitten iltapäivällä minun piti laittaa viesti siskolleni ja meni vahingossa tälle kyseiselle henkilölle. En ruvennut aisaa korjaamaan sillä ajattelin että hän tajuaa tulleen väärään osoitteeseen.

Noh noin viiden minuutin kuluttua tästä hänen miesystävältään tulee viesti:

"nyt kannattaa sit alkaa miettimään asioita! Ei kannata suututtaa vääriö ihmisä"

Siis mitä v**tua?!??? Mä olin ihan huuli pyöreenä tossa tilanteessa.

Tää nainen on 26v ja mies jotain 46v.

SIis mitä te ajattelisitte tosta??

ps. laitoin vielä tälle naiselle (hän on ystäväni) pahoittelut et tuli väärään osotteeseen että en TODELLA tienyt ettei hälle saa viestiä laittaa.
Mutta kertaakaan hän ei tämän miehen skitsotessa ja soitellessa laittaut minulle mitään..
Soittiko tuo mies sulle? :o

onko tää sun työkaveri yhtä outo ku ukkosaki??

no ei ole :/ ainoastaan ukon seurassa yhtä ilkeä ja inhottava. ilman miestään ihan oma itsensä-

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja todella hämillään:
tarina alkoi näin: Olin menossa aamuvuoroon ja laitoin sille työtoverille vietiä joka kanssa sielä oli. Ja hän ei vastannut mitään. töissä sitten oli hiljainen ja jonkun ajan päästä sanoi että älä enää ikinä laita tuohon aikaan aamusta viestiä, mies on nyt todi vihainen. (kello oli silloin noin 8.)

Sitten iltapäivällä minun piti laittaa viesti siskolleni ja meni vahingossa tälle kyseiselle henkilölle. En ruvennut aisaa korjaamaan sillä ajattelin että hän tajuaa tulleen väärään osoitteeseen.

Noh noin viiden minuutin kuluttua tästä hänen miesystävältään tulee viesti:

"nyt kannattaa sit alkaa miettimään asioita! Ei kannata suututtaa vääriö ihmisä"

Siis mitä v**tua?!??? Mä olin ihan huuli pyöreenä tossa tilanteessa.

Tää nainen on 26v ja mies jotain 46v.

SIis mitä te ajattelisitte tosta??

ps. laitoin vielä tälle naiselle (hän on ystäväni) pahoittelut et tuli väärään osotteeseen että en TODELLA tienyt ettei hälle saa viestiä laittaa.
Mutta kertaakaan hän ei tämän miehen skitsotessa ja soitellessa laittaut minulle mitään..
Soittiko tuo mies sulle? :o

kyllä monta kertaa. :/ en vaan tohtinut vastata sillä en halunnut että lapsi huomaa äidin hermostuneen. mutta viestiä pukkasi. ton uhkailun lisäksi "vastaa puhelimeen niin kaikill parempi mieli yms."

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Erittäin erikoiselta kuulostaa miehen sekä naisen käyttäytyminen.
Se varmaankin selvinnee sulle aikanaan mistä on kyse.
:hug:

ystäväni käyttäyttymisen ymmärrän sillä hän on miehen manipuloitavana eikä uskalla laittaa hanttiin.

mutta miehen käytöstä en todellakaan, ruvet anyt uhkailemaan tuolla lailla. ja mitä ihmettä se hänelle edes kuuluu jos minä laitan kaverilleni viestin enkä suinkaan hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
kyllä monta kertaa. :/ en vaan tohtinut vastata sillä en halunnut että lapsi huomaa äidin hermostuneen. mutta viestiä pukkasi. ton uhkailun lisäksi "vastaa puhelimeen niin kaikill parempi mieli yms."
:( Hui kamala. Tuollaiset kilarit saa noin viattomasta asiasta. :|

:hug:

sanoppa muuta. hieman pelotti päästää mies harkkoihin ja jäädä yksin kotiin.

Jännittää huominen työpäivä, millainen ystäväni on. sanooko mitään vai onko normaali. vihainen. surullinen.

olen huomannut että useasti hän on surullinen ja apaattinen mutta myös iloinen. mutta miehen serassa ilkeä.

Hän on myös lihonut monta monta kiloa ja sitä enne sai juuri laihdutettua. hän piti ennen kotinsa siistinä nyt se onkuin sikolätti. ei liiku missään ystävien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulee täs mieleen, et miten mahtaa olla ystäväs laita, kun sen ukko on noin hullu... Se on varmaan sillekin vihanen tai jotain.

olen todella huolissano ystäväni puolesta. :(
mutta hänelle on turha sanoa miehestä mitään pahaa sillä ei kuuntele.

Tulee täs mieleen, et miten mahtaa olla ystäväs laita, kun sen ukko on noin hullu... Se on varmaan sillekin vihanen tai jotain.

Kauheeta. Jotenkin sun ystävälle varmaan kauheen noloa, pakkohan senkin on tajuta, ettei normaali mies tolleen käyttäydy.

Kauheeta. Jotenkin sun ystävälle varmaan kauheen noloa, pakkohan senkin on tajuta, ettei normaali mies tolleen käyttäydy.

niin. muttei hän vaan lähde suhteesta pois. uskon ettei uskalla. ja siksi elää suhteessa.

niin. muttei hän vaan lähde suhteesta pois. uskon ettei uskalla. ja siksi elää suhteessa.

muoks. ja musta tuntuu TOSI pahalle etten voi vaan tehdä asialle mitään :'(

Yhteistyössä