Jouduin uhkailun kohteeksi tänään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella hämillään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tulee täs mieleen, et miten mahtaa olla ystäväs laita, kun sen ukko on noin hullu... Se on varmaan sillekin vihanen tai jotain.

olen todella huolissano ystäväni puolesta. :(
mutta hänelle on turha sanoa miehestä mitään pahaa sillä ei kuuntele.

Kauheeta. Jotenkin sun ystävälle varmaan kauheen noloa, pakkohan senkin on tajuta, ettei normaali mies tolleen käyttäydy.

niin. muttei hän vaan lähde suhteesta pois. uskon ettei uskalla. ja siksi elää suhteessa.

muoks. ja musta tuntuu TOSI pahalle etten voi vaan tehdä asialle mitään :'(

No eihän se sinun vikasi ole.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
kyllä monta kertaa. :/ en vaan tohtinut vastata sillä en halunnut että lapsi huomaa äidin hermostuneen. mutta viestiä pukkasi. ton uhkailun lisäksi "vastaa puhelimeen niin kaikill parempi mieli yms."
:( Hui kamala. Tuollaiset kilarit saa noin viattomasta asiasta. :|

:hug:

sanoppa muuta. hieman pelotti päästää mies harkkoihin ja jäädä yksin kotiin.

Jännittää huominen työpäivä, millainen ystäväni on. sanooko mitään vai onko normaali. vihainen. surullinen.

olen huomannut että useasti hän on surullinen ja apaattinen mutta myös iloinen. mutta miehen serassa ilkeä.

Hän on myös lihonut monta monta kiloa ja sitä enne sai juuri laihdutettua. hän piti ennen kotinsa siistinä nyt se onkuin sikolätti. ei liiku missään ystävien kanssa.
Taitaa olla ystäväsi asiat hiukan huonolla mallilla. :( Toisaalta, voiko selvitä täysjärkisenä kun elää tuollaisen miehen kanssa. :snotty:

kyllä monta kertaa. :/ en vaan tohtinut vastata sillä en halunnut että lapsi huomaa äidin hermostuneen. mutta viestiä pukkasi. ton uhkailun lisäksi "vastaa puhelimeen niin kaikill parempi mieli yms."
:( Hui kamala. Tuollaiset kilarit saa noin viattomasta asiasta. :|

:hug:

sanoppa muuta. hieman pelotti päästää mies harkkoihin ja jäädä yksin kotiin.

Jännittää huominen työpäivä, millainen ystäväni on. sanooko mitään vai onko normaali. vihainen. surullinen.

olen huomannut että useasti hän on surullinen ja apaattinen mutta myös iloinen. mutta miehen serassa ilkeä.

Hän on myös lihonut monta monta kiloa ja sitä enne sai juuri laihdutettua. hän piti ennen kotinsa siistinä nyt se onkuin sikolätti. ei liiku missään ystävien kanssa.
Taitaa olla ystäväsi asiat hiukan huonolla mallilla. :( Toisaalta, voiko selvitä täysjärkisenä kun elää tuollaisen miehen kanssa. :snotty:

:( tätä ollaan mietitty tyttö porukan kanssa ja kaverin siskojen ettei kukaan voida tehdä mitään sillä tää kaveri ei halua hyväksyä eikä näe itse tilannetta. (tai ei ainakaan myönnä) sillä ei kuuntelee pahaa miehestä.

toivon vaan ettei mitään pahaa tapahdu. ja me ei olla tehty mitää asialle.. :'(

Niinhän se on, että kun elää tuollaisessa tilanteessa, niin sitä alkaa pikkuhiljaa pitää "normaalina". :( Sitä yrittää elää hissukseen, ettei vaan hermostuta toista, ettei saisi uutta aihetta kilareille. :snotty: :ashamed:

:( tosi surullista.

ja mä olen sellanen ihminen että otan todella pahasti kaikki tälläiset huolet ja murheet ja murehdin niitä vaikken voi mitään ja tuntuu vaan pahalle.

Niinhän se on, että kun elää tuollaisessa tilanteessa, niin sitä alkaa pikkuhiljaa pitää "normaalina". :( Sitä yrittää elää hissukseen, ettei vaan hermostuta toista, ettei saisi uutta aihetta kilareille. :snotty: :ashamed:

ja mä olen sellanen ihminen että otan todella pahasti kaikki tälläiset huolet ja murheet ja murehdin niitä vaikken voi mitään ja tuntuu vaan pahalle.
Samaa vikaa mulla. Hieman olen päässyt eroon tuosta taipumuksesta, kun ikää tullut lisää. Välillä tuntui että pää sekoaa, kun murehtii toistenkin asiat. :ashamed: Haluaisi auttaa, mutta kun ei oikein voi. :/

Samaa vikaa mulla. Hieman olen päässyt eroon tuosta taipumuksesta, kun ikää tullut lisää. Välillä tuntui että pää sekoaa, kun murehtii toistenkin asiat. :ashamed: Haluaisi auttaa, mutta kun ei oikein voi. :/

huomasin myös sellaisen hassun piirteen itsessäni tänään. en mulle tuli kauhee tarve huolehtia et mun sisko pääsee kotiin varmasti ettei vaan joudu kävelemään sateessa ja sille tulee pahamieli. ikää siskolla 16v.

mä murehdin ja huolehdin ihan pienimmästäkin asiasta ja tulee todella pahamieli jos jollain asiat huonommin

voi ei,surullista :'( pitäs jotenki saada se sun ystävä avautuu ja puhumaan asiasta,että hakis apua ja uskaltautus lähtee pois sen miehen luota. tuollanen ei tosiaan oo mielenterveydelle hyväksi!!!

huomasin myös sellaisen hassun piirteen itsessäni tänään. en mulle tuli kauhee tarve huolehtia et mun sisko pääsee kotiin varmasti ettei vaan joudu kävelemään sateessa ja sille tulee pahamieli. ikää siskolla 16v.

mä murehdin ja huolehdin ihan pienimmästäkin asiasta ja tulee todella pahamieli jos jollain asiat huonommin
oletko muuten suomalainen?ja onko tämä ystäväsi suomalainen?:)

Yhteistyössä