Jouduin heittämään kaveripariskunnan kesken vierailun pihalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en keksinyt muutakaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en keksinyt muutakaan

Vieras
Kyseessä hyvin vahvasti uskovaiset ihmiset. Olen naisen tuntenut koko elämäni, miehen vain vähän aikaa. Tiedän että hän on tarkka, mitä tulee uskontoon. Olemme tavanneet enimmäkseen heillä. Tänään he kuitenkin tulivat meille päivälliselle.

Alku meni lupaavasti, kunnes mies ensin alkoi puhumaan miehestäni että hän ei kuulemma saa olla mies tässä talossa (jeesus kuulemma näyttää hänelle asiat, minun miestäni hän ole nähnyt kuin muutaman kerran). Niin sitten hän sanoi televisiostamme joka saittui olemaan auki että tv saastaa täynnä ja se pitäis meidänkin hävittää. Pelkkää paskaa kuulemma tulee ja altistan lapseni saatanalle. No istuimme pöytään, kunne tämä mies akoi puhumaan että lapseni on saatanan siittämä, että miehessäni on asunut siittämisen aikana saatana jne.
Tässä kohtaa sanoin että jos ei pysty kunnioittamaan minua ja kotiamme ja pitämään suutaan kiinni, niin painukoon ulos.

Lapseni olivat läsnä koko ajan ja kuulivat kaiken, pienempi ei ymmärrä, mutta aistii toki kierän ilmapiirin.

Hän sanoi että ilman vaimoaan ei poistu, joten molemmat lähtivät. Nainen itkua vuodattaen (ei saa nousta miestään vastaan ja siksi ei voinut sanoa asiaan mitään). Sitten itki isommat lapseni.. Aivan kauhea tilanne, mutta en nähnyt muuta vaihtoehtoa.

Piti johonkin purkaa tämä. Mieheni ei ollut tänään kotona ja puhelimessa kun tätä selitin, ei hän oikein tuntunut uskovan tuosta miehestä moista käytöstä, noh en olisi minäkään uskonut..

[QUOTE="vieras";23126195]Mikä lahko kyseessä?[/QUOTE]

Ei oo mikään.

Tälläsestä meiningistä on ollut merkkejä tässä aikaisemminkin. Ollaan oltu aika vähän tekemisissä tän uuden suhteen alkamisen jälkeen, syksyllä menovät naimisiin. Tää mies on pakottanut mm. vaimonsa nyt lähtemään Israeliin, vailla työtä ja asuinpaikkaa, koska jumala kuulemma käskee mennä kertomaan jeesuksen sanomaa. Tänään oli tarkoitus pitää jäähyväiset ja näin ne päättyivät..

Nainen on mulle melkein ku toinen äiti ja särkee sydäntä kun ajattelenkin mihin hän on joutunut. Kohta lentävät Israeliin ja yhteydenpito katkeaa.

Kyllä tää on ihan totta.

Sekopäiseltä tuo ukko tosiaan vaikuttaa. Ne on tuntenut 6kk, syksyllä tosiaan menivät naimisiin. Ennen häitä nainen sai tavata mua ilman miestä, nyt ei enää. Silloin tää nainen sanoi että heillä on näkemuseroja näissä uskon asioissa, mutta hän uskoo parantavansa hänet. Kuitenkin peräänkuuluttaa että uskon mukaan kun elävät, niin hänellä ei ole mitään sanavaltaa avioliitossa, mies sanoo jokaiseen asiaan viimeisen sanan.

Oon järkyttynyt ja huolissani tällä hetkellä. Mies sanoi ovella että turha yrittää ottaa yhteyttä, kun en pysty kuuuntelemaan jumalan sanaa. Eli en siedä hänen puheitaan.

Kuulostaa ihan mielisairaalta. Mä oon nähnyt ja tuntenut kakenlaisia hihhuleita/uskovaisia ja vaikka kaikkein fanaattisimpiin vertaan, niin tulen siihen tulokseen, että tuommoisessa on mielenterveysongelmaa taustalla. Hyvä että käskit ulos.

Yli kaiken mua kiinnostais, et miks tämmöset ihmiset on sun kavereita?

Kuulostaa ihan mielisairaalta. Mä oon nähnyt ja tuntenut kakenlaisia hihhuleita/uskovaisia ja vaikka kaikkein fanaattisimpiin vertaan, niin tulen siihen tulokseen, että tuommoisessa on mielenterveysongelmaa taustalla. Hyvä että käskit ulos.

Yli kaiken mua kiinnostais, et miks tämmöset ihmiset on sun kavereita?

No tää nainen on mun lähisukulainen. (siks mulla on myös huoli kova ja ulos heittäminen/sitä myöten välien katkaiseminen oli tosi kova paikka ja oon ihan shokissa.

Kaikki muut läheiset on tähän mennessä vaan sietänyt tämän miehen käytöstä. Ettei välit katkeis, samalla kaikki on aavistanut pahaa. Ja jotkut yrittäneet käännyttää tämän naisen päätä. Mun lapset on ollut niillä useamman kerran hoidossa yön tai kaksi kerrallaan ja nyt aloin kelaamaan et mitähän ne on saanut kestää. (vaikkei mistään epänormaalista olekaan ollut viitteitä)

Pakkohan sun on sen sus sukulaisnaisenkin takia osoittaa, ettet hyväksy tollasta. Josko se nainen tajuaisi siitä jotain. Vähän huolestuttavalta kuulostaa, ettei se mies vaan ois väkivaltainen. Saattaa olla, jos on kerran noin arvaamaton puheissaankin ja vailla normaalia käytöstä.

Yhteistyössä