Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Ssee:llä ei taida olla kaikki inkkarit kotona :ashamed:
Eikö adoptio ole vaihtoehto?
Se ei olisi oma :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Ssee:llä ei taida olla kaikki inkkarit kotona :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Aika sama tilanne oli mulla. Kohdusta tihkutti jo lapsivettä läpi, kun oli niin ohut "kalvo". Siis silloin kolmannessa.
Tässä viimeisimmässä raskaudessa lääkäri sanoi, että jopa 0,5mm ohutkin kohtu kestää, jos ei tule supisteluja. Pelkäsin kyllä koko raskausajan, mutta onneksi kaikki meni hyvin!
Alkuun mullakin puhuttiin viikoista 30-34, mutta koska kaikki meni niin hyvin, annettiin kasvaa sinne 36.viikolle.
No hyvä että kaikki meni hyvin kuitenkin =) No saa nyt nähdä että tuleeko meille koskaan sellaista oloa että pitäisi vielä yksi lapsi saada, mutta toivon ettei tule koska en tahdo ollaan missään kovin tiuhassa tarkkailussa ja viimeisin sektio ei ollu kovin kiva kokemus :x
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Niin, eihän sitä koskaan tiedä.. Hyvinkin voi olla, että muutenkin teillä on "lapsiluku täynnä". Tuo olo voi olla vaan sitä luopumisen tuskaa, kun joku muu sen sanoo.. Ja vähän samanlainen tunne varmaan tulee kaikille jossain vaiheessa, kun sen tiedostaa.
Ja täytyy sanoa, että ainakin mulla sektiot on kerta kerralta olleet vaikeimpia. Viimeisin siis kaikista vaikein. Enää en siihen leikkiin lähtisi...
Alkuperäinen kirjoittaja pahoittelut:Pahoittelut ketjun aloittajalle tuomiosta
Itsellä 2 sektiota takana ja lausunnossa, minkä sairaalassa näin luki että kohdussa ohentumaa, mutta yhteenvedossa mikä tuli koko sairaalassaoloajasta ja neuvolaankin ei ollut mainittu mitään tästä ohentumisesta. Luulisi että olisivat sanoneet jos raskauskielto? Toisesta sektiosta aikaa nyt 3kk ja tänään kävi pieni "vahinko". Mietin vaan että jos tulisin nyt raskaaksi niin pitäisköhän se keskeyttää oman hengen turvaamiseksi. Sitä en kyllä pystyis tekemään...
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:..... 3 lasta.. Sori...mut :x populaatio.
?? :|
Täähän auttaakin mun oloon hirmuisesti!
Niin, anteeksi.
Mä en vaan haluakkaan ymmärtää, että ihminen haluaa tehdä tähän pallolle lisää ja lisää ja vielä lisää kansaa että ollaan kun sillit purkissa.
Jep, anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:..... 3 lasta.. Sori...mut :x populaatio.
?? :|
Täähän auttaakin mun oloon hirmuisesti!
Niin, anteeksi.
Mä en vaan haluakkaan ymmärtää, että ihminen haluaa tehdä tähän pallolle lisää ja lisää ja vielä lisää kansaa että ollaan kun sillit purkissa.
Jep, anteeksi.
Sulla ei sit vissiin lapsia ole? Ettei ainakaan sun takiasi jouduta muut sillipurkkiutumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Ei ole lapsia. No mitä väliä millään enää on, kun te muut teette ne lapset munkin puolesta välittämättä ollenkaan tästä saastaisesta maapallosta.
Varsinkin nämä, jotka tekevät lapsia molemmille käsille.
Sinne meni mun lastentekointressit, koska niin monella on niitä vaikka juurikin muille jakaa. Ennen se oli ok, mutta herran jestas, mä toivon että tulisi maailmanlaajuisesti vain esim. kahden lapsen maksimi per perhe..