Jotenki hirmu rajoittuneita ihmisiä uimahallin saunassa.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No yöks! Tosi rekkamiesmäistä käytöstä sinulta.. Ei itseänikään naurata tommoset.. Olitko siis tosiaan yleisessä saunassa ilman laudeliinaa :X
joo, oikeen hinkkasin rämemajavaa lauteeseen, että satiaiset kuolee.
Luojan kiitos sulla ei kuitenkaan ollut sitä kauheuksien kauheutta eli poslaria. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä se vaan on. Kupasta heitetty läppä ei kyllä ole ihan normaalia small talkia, jos et tiennyt.

On se, ainakin niissä porukoissa missä mä pyörin. Ja hauska juttuhan se oli :D
No varmasti, mutta kyllä nyt maalaisjärjellä pitäisi ymmärtää, että tuollainen "läppä" ei ehkä iske kaikkiin ihmisiin. Ei siinä pitäisi olla mitään päivittelyn aihetta.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No varmasti, mutta kyllä nyt maalaisjärjellä pitäisi ymmärtää, että tuollainen "läppä" ei ehkä iske kaikkiin ihmisiin. Ei siinä pitäisi olla mitään päivittelyn aihetta.
Ei kaikkea pidä ottaa niin jumalattoman vakavasti.
Ei pidäkään, mutta jos niitä muita ihmisiä ei vain naurattanut kyseinen huulenheittosi, niin turha sitä on alkaa tekonauruakaan vääntämään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Joku täti siinä jutteli laudeliinoista, ja kuinka niitä ei enää oo talon puolesta.. Sanoin, että tuskin näistä lauteista kuppaa kummempaa saa :D Kukaan ei nauranu. Lähtiessä toivotin hauskaa iltaa, ja sanoin "pitää mennä tarkistamaan, onko kersat hengissä". Sekään ei ollu kenenkään mielestä hauskaa, ihme sakkia :D
Jos sielä oli kaksplussalaisten saunavuoro. =)
:LOL:
 
Sädetikku harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No yöks! Tosi rekkamiesmäistä käytöstä sinulta.. Ei itseänikään naurata tommoset.. Olitko siis tosiaan yleisessä saunassa ilman laudeliinaa :X
joo, oikeen hinkkasin rämemajavaa lauteeseen, että satiaiset kuolee.
voi tsiis...=0DDDD
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Joku täti siinä jutteli laudeliinoista, ja kuinka niitä ei enää oo talon puolesta.. Sanoin, että tuskin näistä lauteista kuppaa kummempaa saa :D Kukaan ei nauranu. Lähtiessä toivotin hauskaa iltaa, ja sanoin "pitää mennä tarkistamaan, onko kersat hengissä". Sekään ei ollu kenenkään mielestä hauskaa, ihme sakkia :D
Jos sielä oli kaksplussalaisten saunavuoro. =)
:LOL:
Käsitykseni senkun vahvistuu näistä vastauksista. :D Tosikot lauteilla. :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onhan tuo nyt vähän karskia kielenkäyttöä.
Mun mielestä ihan normaalia kielenkäyttöä.... , miks sitä kaikkia asiat aina tarttis tuora niin haudanvakavasti ilmi...
No minä en ainakaan haluaisi kuulla vieraiden ihmisten heittävän jotain kuppaläppää minulle. Ei se ole normaalia small talkia. En yhtään ihmettele, ettei tätiä naurattanut. Kaikki eivät käytä tuollaista kieltä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onhan tuo nyt vähän karskia kielenkäyttöä.
Mun mielestä ihan normaalia kielenkäyttöä.... , miks sitä kaikkia asiat aina tarttis tuora niin haudanvakavasti ilmi...
No minä en ainakaan haluaisi kuulla vieraiden ihmisten heittävän jotain kuppaläppää minulle. Ei se ole normaalia small talkia. En yhtään ihmettele, ettei tätiä naurattanut. Kaikki eivät käytä tuollaista kieltä.
No sitten et minkäs sille voi jos vanne kovinkin päätä kiristää

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä en ainakaan haluaisi kuulla vieraiden ihmisten heittävän jotain kuppaläppää minulle. Ei se ole normaalia small talkia. En yhtään ihmettele, ettei tätiä naurattanut. Kaikki eivät käytä tuollaista kieltä.

:hug: Se oli ihan mukava täti, vaikkei mun läpät naurattaneetkaan, toimiteltiin pitkät pätkät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peeko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onhan tuo nyt vähän karskia kielenkäyttöä.
Mun mielestä ihan normaalia kielenkäyttöä.... , miks sitä kaikkia asiat aina tarttis tuora niin haudanvakavasti ilmi...
No minä en ainakaan haluaisi kuulla vieraiden ihmisten heittävän jotain kuppaläppää minulle. Ei se ole normaalia small talkia. En yhtään ihmettele, ettei tätiä naurattanut. Kaikki eivät käytä tuollaista kieltä.
No sitten et minkäs sille voi jos vanne kovinkin päätä kiristää
Se, ettei koe rivoa läppää omakseen, ei tarkoita sitä, että olisi jotenkin rajoittunut tai että vanne kiristäisi päätä. :D Ja kuten ap totesi, täti oli ihan mukava, vaikka härski läppä ei häneen uponnutkaan.
 

Yhteistyössä