Jotain sellaista me suunnitellaan Suomeen miehen kaa rakentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo. Sitä ihanaa suomalaista peruspessimismiä. Mitään ei voi, mitään ei kannata jne. Maisemaa ei saa sääolosuhteineen samaksi kuin Italiassa tai muualla välimeren maissa mutta mitä sitten jos on mahdollista toteuttaa jotain unelmiensa mukaista?!
Onhan nyt Suomessakin herranjestas vaikka minkälaista maisemaa väliltä pelto-metsä. Vai ettekö siellä kehäkolmosen sisäpuolella sitä tiedä? :D

Tuo talo ei sinänsä ulkoa ole kovinkaan kummoinen noin peruspiirteiltään. Upeanhan tuosta tekee kokonaisuus, uima-altaineen. Ja vaikka sitä voisi käyttää vain muutaman kuukauden vuodessa niin olisihan se aivan mahtavaa? Ainakin mulle kelpaisi muovisen tai pumpattavan uima-altaan tilalle :)

Unelmat on tehty toteutettaviksi ja jos siihen vielä mahdollisuus on niin.. antaa palaa vaan!

Hienoa saada suomalaisen jäykkyyden keskelle jotain erilaista!

Minä en ole pessimisti, suomalainen enkä edes asu Suomessa enää. Minusta tuo talo ei vain kertakaikkiaan sovi suomalaiseen maisemaan. Sanoin vain rehellisen mielipiteeni. Ei siinä ole mitään pessimististä jos ei jostain pidä, vai mitä? Suomeenkin voi rakentaa upeita taloja, jotka sopivat suomalaiseen maisemaan, ja jotka heijastavat Suomea.

Unelmia saa toteuttaa, enkä ole mitään kommentoinut uima-altaasta. Voihan sellainen olla Suomessakin, vaikka se ei ehkä olekaan kovin käytännöllinen. Olen vain sanonut, että tuon tyyppinen arkkitehtuuri ei sovi mielestäni suomalaiseen maisemaan, varsinkaan jos se on keskellä peltoa.

[QUOTE="nainen";26636999]Tuon arkkitehtuurin salaisuus on juuri tuo upea maisema. Suomesta ei ikäävä kyllä ei ole tuollaista maisemaa tarjolla. Uima-allasta voi käyttää ehka 3kk vuodessa.[/QUOTE]

Miksi vain 3 kk?
Minun pohjanmaalaisella logiikallani uima-allas olisi (jos meillä moiseen luksukseen olisi varaa) käytössä huhtikuun lopulta syyskuuhun. Eli 5 kk vuodessa ja hyvinä vuosina pidempäänkin.

:)

Mä en kyl ymmärrä, mikä teitä pitää Suomessa, jos päätitte jo muuttaa 5 vuoden sisällä Jenkkeihin. Et ole edes suomalainen ja mieskin asunut ulkomailla pitkään, joten ei ole mitään siteitä Suomeen.

Ostakaa vaikka vanha kirkko Belgiasta ja kunnostakaa se uuteen loistoon.

Tykkäsin!!! Ja mun mielestä kyllä saa Suomen maisemiin sovitettua tuon tyylistä suht hyvin.
Onhan täällä myytävänä muitakin kuin peltotontteja, minunkin talo on ihan muulle rakennettu kun pellolle.

Riipu mistä tuo, Saksasta saa hyvää ja edullista, myös oliko Norja.... voin mieheltä kysyä, hän tietää paikkoja, mistä saa hyvää kiviä ja edullisesti:). Monet hänen asiakkaat mä tiedän tilavat myös Kiinasta tai Japanista joku erikoinen kivi, se on edullinen siellä ja hyvää

Norja, Kiina eikä Japani ole Euroopan Unionin jäsenmaita, joten kiven tuonti on sielä hankalampaa kuin esimerkiksi Saksasta, mikä on jäsenmaa.

Kaljuuntuva tarkottaa myös kun hiusraja pakenee kuten miehelläsi tekee ja ei hän ole kyllä nuoremman näköinen ei pahalla. Ei tarkota että kalju on keskellä päätä kun puhutaan kaljuuntuvista miehistä. Niin tavallisista töistä ei saa tarpeeksi rahaa sun elämäntyylille ja kuten vähän arvasinkin ei sulla ole edes ammattia opiskeltu ja aika heikoilla olisitkin työmarkkinoilla. Onhan se kiva pelleillä nettifirmoilla kun maksumieheksi joutuu ihan joku muu loppupeleissä kun itse.
Jaaa no ensiksi, hänen hiusraja oli aina sellainen mitä on, eikä se pakenee mihinkään, eikä hän kaljuntu. Toiseksi vaikka jos niin olis, niin miten se sinusta pois? Asutko sä sen miehen kanssa? Miten myös kehtaat haukkua miestäni? Nautitko kun haukut toista ihmistä. En tiedä sun ikä. Mutta sanotaan niin että jos vaikka sun mies on 20v, tuskin sä tiedän minkä näköinen hän on 45 veenä. Mun mies on komea ja hyvää kroppainen ikäiseks, myös nuorekas kuin mikä, että aika harvinainen tapaus hän on:whistle:. Myös miten sulle kuulu meijän perheen rahaa asioita? Onko se sun lompakosta pois?

Jaaa no ensiksi, hänen hiusraja oli aina sellainen mitä on, eikä se pakenee mihinkään, eikä hän kaljuntu. Toiseksi vaikka jos niin olis, niin miten se sinusta pois? Asutko sä sen miehen kanssa? Miten myös kehtaat haukkua miestäni? Nautitko kun haukut toista ihmistä. En tiedä sun ikä. Mutta sanotaan niin että jos vaikka sun mies on 20v, tuskin sä tiedän minkä näköinen hän on 45 veenä. Mun mies on komea ja hyvää kroppainen ikäiseks, myös nuorekas kuin mikä, että aika harvinainen tapaus hän on:whistle:. Myös miten sulle kuulu meijän perheen rahaa asioita? Onko se sun lompakosta pois?

Meinaatko vakavissas, että sun miehesi on AIKA HARVINAINEN TAPAUS? Höpön löpön! Kyllä kai niitä 45 vuotiaita komeita ja hyvä kroppaisia miehiä löytyy Suomesta ihan mukava määrä, kuitenkin.
Tylsää tuollainen omakehu ja itsensä muita paremmaksi tekeminen.

Meinaatko vakavissas, että sun miehesi on AIKA HARVINAINEN TAPAUS? Höpön löpön! Kyllä kai niitä 45 vuotiaita komeita ja hyvä kroppaisia miehiä löytyy Suomesta ihan mukava määrä, kuitenkin.
Tylsää tuollainen omakehu ja itsensä muita paremmaksi tekeminen.

aika harvoin 45v ja treenattu lihaksikas kroppa ja muutenkin aika nuorekas. Mun vastaan sellaiset ei paljon tulleet. Miks ei saa miestä kehua? Pitääkö haukkua? Miks mun sitten pitää olla sen kaa, jos hän ei ole se mitä ajatelen?:D haha, tää palsta on crazy

Venakko luulee että sen mies on erityisen komea ja upea body.. Ja pah..ihan tavallinen pulliainen..

Jaa, mitenniin "luulee"? Jos venakko sanoo, että miehensä on komea ja upeakroppainen, se on hänelle totisinta totta, eikö? En minäkään luule että mieheni on komea ja upea, vaan hän on sitä MINULLE. Luultavasti sinunkin miehesi on komea mielestäsi, olen pahoillani puolestasi jos näin ei ole.

Herranjumala kai nyt nainen saa omaa miestänsä kehua?!

aika harvoin 45v ja treenattu lihaksikas kroppa ja muutenkin aika nuorekas. Mun vastaan sellaiset ei paljon tulleet. Miks ei saa miestä kehua? Pitääkö haukkua? Miks mun sitten pitää olla sen kaa, jos hän ei ole se mitä ajatelen?:D haha, tää palsta on crazy

No sairastahan se olis jos oman miehesi ulkonäköä täällä haukkuisit :O Koet kuitenkin asiaksesi olla sitä mieltä, että miehesi on ulkonäöllisesti harvinaisuus? Me muut voidaan olla sitä samaa mieltä omista miehistämme ja pitää sun miestäsi ihan taviksena, eikö?
Koita ymmärtää, että makuja on monia.

No sairastahan se olis jos oman miehesi ulkonäköä täällä haukkuisit :O Koet kuitenkin asiaksesi olla sitä mieltä, että miehesi on ulkonäöllisesti harvinaisuus? Me muut voidaan olla sitä samaa mieltä omista miehistämme ja pitää sun miestäsi ihan taviksena, eikö?
Koita ymmärtää, että makuja on monia.
Kiinnostako se mua minkälainen mun mies on sun mielestä? Miks sulla kova halua siitä tuoda esille, että jooko hän on ruma sun mielestä tai tavis? Mun ainakin mielipide on että aika harvinainen 45v näyttää siltä mitä hän näyttää ja on muutenkin nuorekas monissa asioissa. Myös jos verratta 20vuotiasta ja hänet, niin jaksaminen, kunto mun miehellä monta kerta parempi, en oo ikinä noin tehokasta miestä enää tavannut, niin kuin mun, siks hän on mun;)

Kiinnostako se mua minkälainen mun mies on sun mielestä? Miks sulla kova halua siitä tuoda esille, että jooko hän on ruma sun mielestä tai tavis? Mun ainakin mielipide on että aika harvinainen 45v näyttää siltä mitä hän näyttää ja on muutenkin nuorekas monissa asioissa. Myös jos verratta 20vuotiasta ja hänet, niin jaksaminen, kunto mun miehellä monta kerta parempi, en oo ikinä noin tehokasta miestä enää tavannut, niin kuin mun, siks hän on mun;)

Sovitaan, että sun miehesi on harvinaisuus :hug:

[QUOTE="...";26641775]Jaa, mitenniin "luulee"? Jos venakko sanoo, että miehensä on komea ja upeakroppainen, se on hänelle totisinta totta, eikö? En minäkään luule että mieheni on komea ja upea, vaan hän on sitä MINULLE. Luultavasti sinunkin miehesi on komea mielestäsi, olen pahoillani puolestasi jos näin ei ole.

Herranjumala kai nyt nainen saa omaa miestänsä kehua?![/QUOTE]

Tottakai. On kyllä venakon miestä komeempi :p

Yhteistyössä