Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulle on kanssa käynyt niin että mä olen vauvan kanssa valvonut yötolkulla kun ei oo kunnolla nukkunut. Sitten olen lähtenyt vanhemmilleni nukkumaan tarkoituksena nukkua syöttävälit itse ja että äitini olisi hyssytellyt vauvaa ne ajat. Kävi loppujen lopuksi niin että juuri silloin tyttö heräsi kaksi kertaa syömään yön aikana ja nukahti samantien uudestaan.. Nukuttiin sitten äidin kanssa molemmat kuin pikkupossut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulle on kanssa käynyt niin että mä olen vauvan kanssa valvonut yötolkulla kun ei oo kunnolla nukkunut. Sitten olen lähtenyt vanhemmilleni nukkumaan tarkoituksena nukkua syöttävälit itse ja että äitini olisi hyssytellyt vauvaa ne ajat. Kävi loppujen lopuksi niin että juuri silloin tyttö heräsi kaksi kertaa syömään yön aikana ja nukahti samantien uudestaan.. Nukuttiin sitten äidin kanssa molemmat kuin pikkupossut.![]()
Eikä mutsis tehny ees ilmotusta susta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Korviketta juo kun äidiltä ei maitoa tule kuin aivan vähän. Painosta ovat neuvola korttiin tullut merkintä että painoa voisi olla pari kiloa enemmän. Lemmikkejä perheessä ei ole. Asunnossa on mielestäni joku outo haju josta olen pari kertaa jo sanonut mutta äiti ei jaksa välittää. Hyvällä ilmalla vauva nukkuu aina ulkona pieniä torkahduksia mutta enemmin se on itkemistä. Vauva on aivan ihana ja olisi hyvä varmaan selvittää asiaa mistä johtuu. Lähtiessämme meille ei äiti edes katsonut vauvaan päin, saati edes koskenut vauvaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tämän kylän poikii:joskus vaan käy niin, että se huutava vauva rauhoittuu ulkopuolisen sylissä.
En tiedä mikä siinä on, mutta on tullut todettua moneen kertaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Korviketta juo kun äidiltä ei maitoa tule kuin aivan vähän. Painosta ovat neuvola korttiin tullut merkintä että painoa voisi olla pari kiloa enemmän. Lemmikkejä perheessä ei ole. Asunnossa on mielestäni joku outo haju josta olen pari kertaa jo sanonut mutta äiti ei jaksa välittää. Hyvällä ilmalla vauva nukkuu aina ulkona pieniä torkahduksia mutta enemmin se on itkemistä. Vauva on aivan ihana ja olisi hyvä varmaan selvittää asiaa mistä johtuu. Lähtiessämme meille ei äiti edes katsonut vauvaan päin, saati edes koskenut vauvaan.
"Painoa voisi olla pari KILOA enemmän"...??!
Kiloa??? Siis minkähän ikäisestä nyt olikaan kyse, jos kuitenkin koliikkia epäillään mutta painoa on KILOJA liian vähän...![]()
Porvoosta päivää.
Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Olen jutellut miltei päivittäin äidin kans. Lapsi ei kuulemma syö, ja huutaa koko ajan. Äiti jankuttaa vain yhtä lausetta: en jaksa, olen väsynyt. Olen käynyt myös kaupassa hänelle. Kavereita hänellä on joten tuskin yksinäinen on. Alkoholia ei ole koskaan juonut. Aina kun äiti ottaa vauvan syliin niin itku ja huuto voimistuu. Itkee rääkyvästi. Itku ei ole normaalia vauvan itkua. Tämä on toinen hänen lapsi. Vanhempi menee toiselle luokalla. Tämä tyttö on mummolassa paljon. Sekin on outoa. Käy kouluakin välillä sieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vier@s:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo:Korviketta juo kun äidiltä ei maitoa tule kuin aivan vähän. Painosta ovat neuvola korttiin tullut merkintä että painoa voisi olla pari kiloa enemmän. Lemmikkejä perheessä ei ole. Asunnossa on mielestäni joku outo haju josta olen pari kertaa jo sanonut mutta äiti ei jaksa välittää. Hyvällä ilmalla vauva nukkuu aina ulkona pieniä torkahduksia mutta enemmin se on itkemistä. Vauva on aivan ihana ja olisi hyvä varmaan selvittää asiaa mistä johtuu. Lähtiessämme meille ei äiti edes katsonut vauvaan päin, saati edes koskenut vauvaan.
"Painoa voisi olla pari KILOA enemmän"...??!
Kiloa??? Siis minkähän ikäisestä nyt olikaan kyse, jos kuitenkin koliikkia epäillään mutta painoa on KILOJA liian vähän...![]()
Porvoosta päivää.
just samaa tuli kommentoimaanettä jos lääkäri ei ole huolissaan, toteaa vaan että voisihan sitä pari kiloa olla enemmän, niin ei se nyt mikään koliikki ikäinen vauva enää ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mulle on kanssa käynyt niin että mä olen vauvan kanssa valvonut yötolkulla kun ei oo kunnolla nukkunut. Sitten olen lähtenyt vanhemmilleni nukkumaan tarkoituksena nukkua syöttävälit itse ja että äitini olisi hyssytellyt vauvaa ne ajat. Kävi loppujen lopuksi niin että juuri silloin tyttö heräsi kaksi kertaa syömään yön aikana ja nukahti samantien uudestaan.. Nukuttiin sitten äidin kanssa molemmat kuin pikkupossut.![]()
Eikä mutsis tehny ees ilmotusta susta![]()
![]()
Joo, ei tehnyt ei..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Öööööööh...mun poika huusi kerran vauvana toista päivää putkeen, lääkärissä oltiin käyty ja mitään vikaa ei ollu. Kun olin valvonu melkeen kaks vuorokautta soitin mun äidille et mä sekoon kohta. Sitten mä pakkasin itteni ja vauvan ja lähettiin äipälle puol kolme yöllä, annoin vauvan äidille, ja alta vartin vauva nukkui, ja nukkui melkein 6 h putkeen![]()
Eikä mun äiti kertaakaan meinanu et tekis musta ls-ilmotuksen, vaikka saatto olla etten ollu ihan just imuroinu tai tiskannu (niinku en tänäänkään)diih...
Alkuperäinen kirjoittaja öööh:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Öööööööh...mun poika huusi kerran vauvana toista päivää putkeen, lääkärissä oltiin käyty ja mitään vikaa ei ollu. Kun olin valvonu melkeen kaks vuorokautta soitin mun äidille et mä sekoon kohta. Sitten mä pakkasin itteni ja vauvan ja lähettiin äipälle puol kolme yöllä, annoin vauvan äidille, ja alta vartin vauva nukkui, ja nukkui melkein 6 h putkeen![]()
Eikä mun äiti kertaakaan meinanu et tekis musta ls-ilmotuksen, vaikka saatto olla etten ollu ihan just imuroinu tai tiskannu (niinku en tänäänkään)diih...
Öööö... että vaslvohan äitikin vähän kun mäkin jo kaksi vuorokauttaEttä keskellä yötä vallan äidille. Eiköhän se äiti ole jo omat valvomisensa hoitanut kun omansa pieniä.