että mua ärsyttää,onks kaikki tälläsii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiva mummo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiva mummo

Vieras
serkkuni sai vauvan just,äitini näki kuvan missä vauva just nostettu äidin mahan päälle,tietty se vauva oli vielä pesemätön,turvonneet kasvot yms. niin äitini eka kommentti "no on kyllä NIIIIIN ruma, varmaan isäänsä tullu"
ja kun minä olin ekani synnyttäny niin sairaalassa tuli mahaa puristelee (samana päivänä ku olin synnyttäny) että "ei se kyllä vielä mihinkään ole kadonnut" (maha siis).ja seuraava kommentti oli kun näki mahaani imettäessä että "ei noi raskausarvet ole yhtään lähteny pois"
ja tälläkertaa kun olen raskaana niin päivittelee että "ei toi sun maha kyllä ole yhtää kasvanu pitkiin aikoihin"

ainii ja kummankin lapsen kohdalla,omieni siis on päivitelly vastasyntyneenä että on sillä iso nenä ja sitte pienempää ei käyny sairaalassa kattomassa,näki vaan kännykällä otetun kuvan ja ku sitte näki pienemmän livenä niin kommentoi että "no ei sillä niin iso nenä ollut kun kuvassa"

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Voi, kuinka ihania kommentteja. Ootko sanonut sille, että noi sen kommentit on "vähän" mauttomia?!

nojoo mut on iha tosissaan ja tuntuu et hänen pitää saada jotenkin päteä... "mullapa ei raskausarpia ikinä tullutkaan"

vituttaa suorastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Voi, kuinka ihania kommentteja. Ootko sanonut sille, että noi sen kommentit on "vähän" mauttomia?!

nojoo mut on iha tosissaan ja tuntuu et hänen pitää saada jotenkin päteä... "mullapa ei raskausarpia ikinä tullutkaan"

vituttaa suorastaan.

joo, mutta sille tais tulla sen sijaan vittumainen luonnevika! :hug:

Yhteistyössä