Jos Veripalvelun hoitajat ymmärtäisi käyttäytyä niin ei tarvitsisi taas kerjätä luovuttajia somessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Veripalvelun mainoksia tulee kilttimiehen someen aina kun käyn Turussa. Vuosikertomuksesta voi päätellä että enemmistö (58%) luovuttaa verta vain kerran vuodessa (2022). Missään ei selviä moniko saa lopullisesti tarpeekseen ensimmäisen luovutuskerran jälkeen. Kilttimiehellä kävi niin ja syy on vain veripalvelun hoitajan käytös. Olisin voinut aloittaa säännöllisen luovuttamisen jos kohtelu ei olisi ollut niin nihkeää. Olin tuolloin juuri ehtinyt täyttää 18 ja olin ollut pahasti syrjitty koulussa viimeiset viisi vuotta. Elämä oli jo tuolloin opettanut vaatimaan edes neutraalia kohtelua. Tuo oli ensimmäinen kerta kun reagoin oma-aloitteisesti ja itsenäisesti tuollaiseen ja olen pitänyt siitä tiukasti kiinni siitä asti. Jos joku haluaa minulta (tai vaimolta) jotain niin hän silloin kohtelee meitä kunnolla. Se ei vetele että tarjotaan palveluksia ja ollaan samalla toisten sylkykuppeja.
 
vierailija
Mainos tulee juuri siksi että olet kerran käynyt luovuttamassa. Laita markkinoinninesto ja voithan soittaa SPRn ja pyydä tai sinun periaatteella vaadi heitä poistamaan nimesi listalta. Älä ole noin akkamainen kaikkien asioiden suhteen.
 
vierailija
Mainos tulee juuri siksi että olet kerran käynyt luovuttamassa. Laita markkinoinninesto ja voithan soittaa SPRn ja pyydä tai sinun periaatteella vaadi heitä poistamaan nimesi listalta. Älä ole noin akkamainen kaikkien asioiden suhteen.
Itsellä ne tulee Instagramiin ja vaimolla sen lisäksi Facebookiin. Ei me olla mukana millään sähköpostilistalla jos sitä tarkoitat.
 
vierailija
Niin kilttistä, niin kilttistä että. Kauppa on niin keskittynyttä että hänellä loppuu pian kaupat Suomesta. Tulee aikaa vieviä kauppareissuja Turusta Tukholmaan, pakasteetkin ehtii sulaa kylmäkassissa 😂😂😂
Lidlissä henkilökunta on aina käyttäytynyt tarpeeksi hyvin siinä mielessä ettei ole soittanut suutaan. K-kaupoista vain Keskon tukun työntekijä on käskenyt meitä painumaan helvettiin. S-ryhmästä ongelmia on ollut vain sen lähikaupan kanssa. Ollaankin asioitu lähinnä Prismoissa ja Lidleissä että sen puolesta ei ole aiheuttanut mitään isoja ongelmia.
Sitten on se tukku mutta joudutaan lähtemään Helsinkiin ostamaan sieltä.
 
vierailija
Lidlissä henkilökunta on aina käyttäytynyt tarpeeksi hyvin siinä mielessä ettei ole soittanut suutaan. K-kaupoista vain Keskon tukun työntekijä on käskenyt meitä painumaan helvettiin. S-ryhmästä ongelmia on ollut vain sen lähikaupan kanssa. Ollaankin asioitu lähinnä Prismoissa ja Lidleissä että sen puolesta ei ole aiheuttanut mitään isoja ongelmia.
Sitten on se tukku mutta joudutaan lähtemään Helsinkiin ostamaan sieltä.
Olet kirjoituksinesi kuin 5-vuotias.
 
vierailija
Yksi sormi osoittaa mutta kolme sormea näyttää ihan muuta. Aspergereillä kaikki maailmassa olisi ok jos sitä elettäisiin niin kun he haluavat. Syy ja vika on aina kaikissa muissa koska he itse ovat besserwissereitä.
 
vierailija
Niin tehdäänkin aina välillä mutta lastenvaatteita ollaan jo hankittu. Harmittaako kun joillakin natisee sänky aina välillä?
Veripalvelun tai edes SPR:n toimintaa vastaan minulla ei ole mitään mutta en vaan anna niiden avautua ihan miten tahansa.
Ottakaa nyt jo selvää kuka teitä mahdollisesti tulee hoitaman neuvolassa ja onko synnärillä paskaa palvelua ettei tule yllätyksenä.
 

Yhteistyössä