Jos valmistuisit AMK:sta, pitäisitkö valmistujaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Palstalla kun aina painotetaan, että vain yliopistosta valmistuneet ovat "jotain" ja heitä voi juhlia. Mites AMK:sta valmistuminen, pitäisitkö pienet valmistujaisjuhlat lähipiirille?

Itse piakkoin valmistumassa, en kysele lupaa vaan mielipiteitä pienten juhlien järjemtämiseen.

Itse olisin pitänyt, mutta ihmisten aikataulut eivät moista mahdollistaneet. Juhlimme hieman myöhemmin hyvillä lisäsyillä sitten. Iloinen asia, valmistuminen, ja aina juhlan arvoinen!

Valmistuin viime Helmikuussa ja pienet juhlat pidin lähimmille sukulaisille.. Omille vanhemmille, isovanhemmille, serkulle jne. Mä olen ainakin ylpeä papereistani :) Ole sinäkin ja onnea valmistumisen johdosta!!

En pitäisi, kun en pitänyt niitä yliopistostosta valmistuessanikaan :)
Mutta toki juhlat voi pitää minkä tahansa koulun päätteeksi, jos haluaa. Meillä juhlitaan joka vuosi lasten kouluvuoden päättymistä. Vain oman perheen kesken, mutta kuitenkin.

Kunhan sitten joskus valmistun, niin juhlat pidän. Ihan siksi, että elämäni ja opiskeluni ovat olleet todella takkuisia molemmat ja oman mittapuuni mukaan valmistumiseni on iso saavutus. :)

No ihan taatusti pidän! Eikä ole muuten mitkään ihan pikkukekkerit. Skippasin nelikymppisten juhlimisen joten sitten pidän kunnon juhlat. Pitäis alkaa säästää rahaa siihen pikapuoliin. Aikaa on enää 1½vuotta.

Mä pidin juhlat kun valmistuin AMK:sta ja aion pitää juhlat miehelleni, kun valmistuu keväällä pelastusopistosta alipäällystötutkinnolta. Miksikäs ei saavutuksia juhlittais?

Tuskin, kun en pitänyt yliopistosta valmistuessakaan, mitä nyt kakkua ja kahvetta tarjosin osastolla siinä vaiheessa, kun viimeisetkin paperit luovutin valmistumista varten.

Ylioppilasjuhlat on isommat juhlat olleet.

Yhteistyössä