m
pitäisin tietenkin, vauva nyt 4,5 kk mutta joka tapauksessa sisarus hälle halutaan vaikkei kyllä vielä
On mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:Ottaisin selvää, onko mahdollista käydä synnyttämässä ja antaa heti lapsi adoptioon, niin ettei mun tartteis jäädä edes sinne sairaalaan vauvaa hoitamaan.
Niin... mä pyydän edelleen puudutuslaastarin ennen verikokeen ottoa ja käyn jopa hammaslääkärissä nukutuksessa :snotty: Mutta toki ymmärrän, ettei kaikki halua lapsia nyt tai ei koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja emilia:minulle ei pelkopoli auta, kun en pidä sairaaloista, lääkäreistä, kätilöt ja kipu kuvottavat minua. en halua kärsiä toisen ihmisen eli vauvan takia. en halua että vartaloni menee pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Varmasti pitäisin.
P.s. En minäkään ollu mikään lastenhoitaja ennen ensimmäistäni, kävin synnytyspelkopolilla kauhukuvieni vuoksi ja aloin odottaa kun opiskelin opintotuella
Siis mitä v****:a, mitä tällainen kovis tekee mamma palstalla? Hanki elämä, äläkä notku täällä äitifoorumissa...Alkuperäinen kirjoittaja katri:En HELVETISSÄ pitäisi lasta. hyi vittu! kuka nyt sellasta haluaa?
minulla on sama asia. en voi antaa verikoetta ilman puudutusta.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Niin... mä pyydän edelleen puudutuslaastarin ennen verikokeen ottoa ja käyn jopa hammaslääkärissä nukutuksessa :snotty: Mutta toki ymmärrän, ettei kaikki halua lapsia nyt tai ei koskaan.Alkuperäinen kirjoittaja emilia:minulle ei pelkopoli auta, kun en pidä sairaaloista, lääkäreistä, kätilöt ja kipu kuvottavat minua. en halua kärsiä toisen ihmisen eli vauvan takia. en halua että vartaloni menee pilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Varmasti pitäisin.
P.s. En minäkään ollu mikään lastenhoitaja ennen ensimmäistäni, kävin synnytyspelkopolilla kauhukuvieni vuoksi ja aloin odottaa kun opiskelin opintotuella