Onko se sama kuin demokraatit vai äärioikeisto?Anarkisteja.
Ne ovat kuitenkin Trumpin kannattajia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko se sama kuin demokraatit vai äärioikeisto?Anarkisteja.
Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulleJos Biden voittaa: trumpin kannattajat tuskin mellakoivat.
Ööö... mellakointi ei ole hyväksyttävää mutta mielenosoitus tarvitsee vain ilmoituksenSaako Suomessa mellakoida jos on tyytymätön Sanna Mariniin, tai Usassa jos on tyytymätön Bideniin?
Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
Olet oikeassa tuossa jossittelussa, eihän tässä aiheessa voi juuri muuta tehdäkään.Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
Suomessa ei saa mellakoida,siitä joutuu helposti kaasutettavaksi.Polliisi on herra ja hidalko tässä maassa joten ollaan vaan hissunkissun ja vihellellään vaan.Saako Suomessa mellakoida jos on tyytymätön Sanna Mariniin, tai Usassa jos on tyytymätön Bideniin?
Jospa minä menisin tuonne rantaan kivittämään sorsia vastalauseeksi Mariinin kaula-aukkoaÖöö... mellakointi ei ole hyväksyttävää mutta mielenosoitus tarvitsee vain ilmoituksen
ei se käy.EU direktiivi estää sorsien kivityksen.Suomi on EU:n mallioppilasJospa minä menisin tuonne rantaan kivittämään sorsia vastalauseeksi Mariinin kaula-aukkoa
Ei se Kanadassa haittaaei se käy.EU direktiivi estää sorsien kivityksen.Suomi on EU:n mallioppilas
ei varmaan haittaakaan,toisaalta onkohan siellä noita sorsiakaan liiemmälti.Taitaa olla hanhia kaikki enimmäkseen.Ei se Kanadassa haittaa
Olet sä nyt oikeassa ketjussa linkkisi kanssa?Ainakin yksi kidnappaajista on paljastanut anti-trumpiksi: https://nypost.com/2020/10/09/man-accused-of-whitmer-kidnap-plot-ripped-trump-as-tyrant/
Jonnekin ne sorsatkin muuttaaei varmaan haittaakaan,toisaalta onkohan siellä noita sorsiakaan liiemmälti.Taitaa olla hanhia kaikki enimmäkseen.
Ei voi olla totta, koska "vastuullinen media" on antanut meidän ymmärtää tekijöiden olevan Trumppi faneja...Ainakin yksi kidnappaajista on paljastanut anti-trumpiksi: https://nypost.com/2020/10/09/man-accused-of-whitmer-kidnap-plot-ripped-trump-as-tyrant/
ÄÄH.Kuka sinne Kanadaan haluaisi muuttaa,ei kai kukaan.Jonnekin ne sorsatkin muuttaa
Ei voi olla totta, koska "vastuullinen media" on antanut meidän ymmärtää tekijöiden olevan Trumppi faneja...
Hitlerkin oli suosittu.
anarkistit ovat aikalailla vasemmiston puolella, antifaa ja vihaavat trumpia.Onko se sama kuin demokraatit vai äärioikeisto?
Ne ovat kuitenkin Trumpin kannattajia?
En usko, että trumpin kannattajat lähtevät mellastamaan. Ovat muutenkin aika rauhallisesti olleet senKIN ajan kun viherhihhulit ovat riehuneet ja tuhonneet paikkoja.Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
Pari hassua möyhöpäätä ehkä saattaa jotain pientä yrittää mutta ei samassa kaavassa kuin vasta puolen sakki jotka kykenevät surutta polttamaan ja tuhoamaan ja ryöstämään viattomien ihmisten kaupat ja autot yms. välittämättä tuumaakaan ketä jalkoihin jää kunhan pääsee riehumaan.Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
...miten uskotte, että se vaikuttaa Amerikkaan, Eurooppaan ja kenties jopa Suomeen? Oon lukenut paljon tästä asiasta ja alan uskomaan, että Trump pistetään häviämään tuo vaali. Eli nää vasemmistolaiset voimat saa masinoitua vaalin Trumpin tappioksi. Eivät tee toista kertaa samaa virhettä vaan varmistavat vaikka huijauksella, että Trump ei jatka.
Trump on yhä tosi suosittu. Suurin osa jenkkitutuista kertoo mulle tarinoita, joita ei Suomen medioissa näe. Eikä niitä näe demokraattien hallinoimassa USA-mediassakaan. Siksi mä uskon, että reilun vaalin Trump veisi. Ja tää on se syy, miksi Trumpin puolen saattaa olla mahdotonta hyväksyä tappiota.
Alkaa tuolla sisällissota? Ja mitä siitä seuraa?