Jos Trump häviää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Not_a_sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei voi olla totta, koska "vastuullinen media" on antanut meidän ymmärtää tekijöiden olevan Trumppi faneja...

Niistä muista en osaa sanoa, mutta aika outoahan tuo olisi, jos yksi olisi anti-trump ja muut pro-trump.

• Tykkää
"Olet sä nyt oikeassa ket jussa link kisi kanssa?"

Mitä jos luki sit koko ket jun?

• Tykkää
Kun Biden voittaa, mun 1000 euron veto muuttuu 1950 euroksi. Enää ei kertoimet ole niin hyvät, enää saa 1,5-kertaisena.

Valta vaihtuu kiltisti. Jotain älämölöä kuuluu sieltä täältä, mutta siinä se. Uskon, että Bidenin voitto on niin selkeä ja suuri että kukaan ei kehtaa mölistä. Lisäksi kun Venäjän vaikutusta saadaan estettyä, Trumpin kannatus kärsiin.

Palstan konservatistit (=taantumukselliset, eivät halua muuttaa vanhaa. Tosin ilmaston saa muuttaa) pettyvät. Mutta sitten voi alkaa Bidenin vallan mollaamisen.

Ainoa mistä en ole varma, on demokraattien "värisuora". Toivon sitä USA:n ja koko maailman puolesta. Lisäksi se olisi rebuille opetus siitä, että valtaa ei kannata haalia keinolla millä hyvänsä. Trumpin kelkkaan ei olisi vaan pitänyt lähteä. Rebut myivät periaatteensa Trumpin kansansuosion edessä.

I have a dream: democrats manage to hold the House of Representatives and win back the Senate and the White House in November, the party will have full control of the federal government for the first time in 11 years.

Tuosta 11 vuoden takaisesta "värisuorasta" alkoi USA:n kaikkien aikojen taloudellinen nousu. Ja noususta huolimatta USA tuli mukaan Pariisin sopimukseen. Kaikki tuo alkoi Trumpin kaudella rapistua, vaikka osakekurssien nousu jatkuikin.

Nyt ei ole yhtä helppoa demokraateilla, mutta toivottavasti saavat homman toimimaan. Mitä pidempään värisuora säilyy sitä parempi USA:lle ja maailmalle. Konservastiiviset, kehitystä jarruttavat voimat, täytyy pitää vallasta sivussa. Mutta ei sitä kansanosaakaan voi unohtaa. Joku neuvotteluyhteys on luotava. Maan sisällä ei voi olla polittiinen sotatila.

Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
En usko, että trumpin kannattajat lähtevät mellastamaan. Ovat muutenkin aika rauhallisesti olleet senKIN ajan kun viherhihhulit ovat riehuneet ja tuhonneet paikkoja.

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Jos ja jos ja tuskin. Itse Trump on sanonut ettei suosiolla lähde. Ja mahdollinen häviö johtuu pelkästään vilpistä. Niin mitäpä oikeasti luulet, lähteekö porukka kadulle
Pari hassua möyhöpäätä ehkä saattaa jotain pientä yrittää mutta ei samassa kaavassa kuin vasta puolen sakki jotka kykenevät surutta polttamaan ja tuhoamaan ja ryöstämään viattomien ihmisten kaupat ja autot yms. välittämättä tuumaakaan ketä jalkoihin jää kunhan pääsee riehumaan.

• Tykkää
...miten uskotte, että se vaikuttaa Amerikkaan, Eurooppaan ja kenties jopa Suomeen? Oon lukenut paljon tästä asiasta ja alan uskomaan, että Trump pistetään häviämään tuo vaali. Eli nää vasemmistolaiset voimat saa masinoitua vaalin Trumpin tappioksi. Eivät tee toista kertaa samaa virhettä vaan varmistavat vaikka huijauksella, että Trump ei jatka.

Trump on yhä tosi suosittu. Suurin osa jenkkitutuista kertoo mulle tarinoita, joita ei Suomen medioissa näe. Eikä niitä näe demokraattien hallinoimassa USA-mediassakaan. Siksi mä uskon, että reilun vaalin Trump veisi. Ja tää on se syy, miksi Trumpin puolen saattaa olla mahdotonta hyväksyä tappiota.

Alkaa tuolla sisällissota? Ja mitä siitä seuraa?

Sulla mitään jenkkituttuja ole.

Mulla on, ja kukaan heistä ei todellakaan kannata Trumpia.

Yhteistyössä