Jos Trump häviää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Not_a_sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Trump teki siitä ongelman. Hän halusi siitä monumentin itselleen, eikä vain raja-aitaa USA:m ja Meksikon rajalle.
Ei, kun vasemmisto teki siitä ongelman. Muiden presidenttien aikana muuri on ollut ok.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ai nytkö se onkin mun syytä, että siellä riehuivat?
Millos sä pyydät anteeksi omiesi rikoksia?
Niin tosiaan, mietippä sitä että jos trump voittaa: vastustajat mellakoi
Jos Biden voittaa: trumpin kannattajat tuskin mellakoivat.
Ketkä silloin ovat niitä sivistyneempiä?

Myönnä edes, että olit todella pahasti väärässä. Teikäläiset meni jopa hirttämään varapressaa!!! ja Pelosin ehkä myös? Kuolonuhreja tuli kun ”sivistyneet” rebut meni idioottipressansa yllyttäminä murtautumaan demokratian keskukseen.

ps ei ole rekisteriä, eikä tule

Myönnä edes, että olit todella pahasti väärässä. Teikäläiset meni jopa hirttämään varapressaa!!! ja Pelosin ehkä myös? Kuolonuhreja tuli kun ”sivistyneet” rebut meni idioottipressansa yllyttäminä murtautumaan demokratian keskukseen.

ps ei ole rekisteriä, eikä tule
Rauhoitu.
Ketkä ihmeen ''teikäläiset''? Minä siellä en ole ketään hirttänyt tai muutenkaan riehunut, chillaas nyt hieman.

Niin että mitä ihmeen rekisteriä? Siinähän ei tule.
Niin ja edelleen, alappas pyytämään anteeksi teikäläisten hirmutekoja ja rikoksia.

Rauhoitu.
Ketkä ihmeen ''teikäläiset''? Minä siellä en ole ketään hirttänyt tai muutenkaan riehunut, chillaas nyt hieman.

Niin että mitä ihmeen rekisteriä? Siinähän ei tule.
Niin ja edelleen, alappas pyytämään anteeksi teikäläisten hirmutekoja ja rikoksia.
Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkin

ja huohh, rikosrekisteristä oli puhe, joko unohdit?

Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkin

ja huohh, rikosrekisteristä oli puhe, joko unohdit?
Koetas nyt rauhottua ettei katkee suoni päästä.
Kummallista kiihkoa teikäläisiltä aina nää keskustelut täynnä, miten se on mahdollista kun olette kuitenkin niin rauhaa rakastavaisia?

Floppausta

Joo, niin oli trumpelokin. Yksi ISO uhmaikäinen FLOPPI :ROFLMAO:

Tilaisuuden oli järjestänyt Yhdysvalloissa ex-presidentti Donald Trumpintukijana ja My Pillow -tyyny-yrityksen johtajana tunnetuksi tullut Michael Lindell, joka oli luvannut esittää tapahtumassa ”kiistämättömät todisteet” huijauksesta.

Lindellin mukaan kiinalaiset hakkerit olivat murtautuneet vaalijärjestelmiin ja muuttaneet ääniä vaalit voittaneen Joe Bidenin hyväksi.

Väitteen todistivat hänen mukaansa nettiliikenteestä kaapatut näytteet, jotka oli tarkoitus paljastaa paikalle kutsutuille tietoturva-asiantuntijoille. Lindell oli luvannut viiden miljoonan dollarin palkinnon sille, joka pystyy kumoamaan väitteet.

HAKKEROINTIVÄITTEITÄ on tosin jo etukäteen pidetty valheellisina muun muassa siksi, ettei äänestyskoneita ollut liitetty internetiin.

Asiantuntijat joutuivat kuitenkin poistumaan tilaisuudesta näkemättä lainkaan todisteita.

Mitä minä tässä olen hävinnyt ja miten niin ohitan ja mitkä kiusalliset asiat?
Tässähän mä sulle vastailen ja yritän sua saada rauhoittumaan.
Toivoit Trumpista presidenttiä, joten kuulut siis hävinneiden joukkoon :)

Nämä sivuutit ”Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkin”

mitö vasemmisto on siis sanonut ennen ja nyt? Kerro meillekkin miten takki on kääntynyt.

Vasemmiston mielestä muuri oli ongelma, kun Trump rakennutti sitä. Nyt se ei enää ole, eikä ollut ongelma ennen Trumpia.

Yhteistyössä