Jos teidän pitää kello 8.00 olla töissä, monelta heräätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herään 5:30, ajan parran, käyn suihkussa ja harjaan hampaat, jonka jälkeen alan syödä aamupalaa kello 6:00. Tätä nykyä kannan pojan olkkariin 6:45 ja tytön pestäväksi. 7:15 Kaapo loppuu ja pesen ja puen pojan ja vien hoitoon lähtien samalla itse pyöräilemään töihin. Tyttö lähtee mummilaan omia aikojaan.

Mulla soi kello 6:20. Aamupesut (ei suihku). Meikkaaminen ja hiusten laitto. Pukeminen ja aamupala. Töihin lähden noin 7:40.
Omien hommien ohella valitsen pojille vaatteet ja lähetän heidät tarhaan miehen kanssa.

(en tosin mene koskaan kahdeksaan vaan 7:30 tai 8:50)

6.00
Käyn suihkussa
Juon kahvia ja luen Hesarin
Hiusten kuivaus ja kampaus, usein myös suoristus
Meikkaus
Pukeminen
7.20 bussilla lähtö

Ihanne aamu on tuo. Todellisuudessa torkutan puoli seitsemään, teen kaikki edellä mainitut kiireessä (paitsi kahvi ja lehti-kuviot) ja lopuksi heilun päättömänä ympäri kämppää tavaroiden perässä. Jes, hyvä minä!

Kauheita vastauksia! :O Herään 7.30. Syön jotain pientä, harjaan hiukset, meikkaan pikkasen, laitan vaatteet ja lähden. Itku tulisi jos pitäisi viiden tai kuuden jälkeen herätä jos kasilta töihin meno :O

Herään klo 05.10.
Kahvi tippumaan, vessaan ja suihkuun. Sitten aamukahvia rauhassa vartti tai kakskyt minuuttia. Joskus klo 05.45 meen laittaa hiukset, menee maksimissaan vartti jos sitäkään. Sen jälkeen meikki, vaatteet päälle, herättelen lapset tai näin lomalla jätän jonkun kirjelappusen. Klo 07.00 viimeistään lähden autolle ja töihin. Työpaikan parkkiksella oon jotain 07.35 ja työpaikalla klo 07.45. Sitten on vielä vartti aikaa juoda vähän lisää kahvia ennenkuin työt oikeesti alkaa.

Mun aamuissa pitää olla tarpeeksi aikaa ja hiljaisuutta ja rauhaa, muuten tulee todella huono päivä.

Joko

A) 6.50: Suihku, hiustenkuivaus, hampaidenpesu, eväiden teko + lasten herättely, aamupala ja kouluunlaitto

B) 7.00: Hiustenharjaus, hampaidenpesu, eväiden teko + lasten herättely, aamupala ja kouluunlaitto

Menen jo 7.30, mutta herään klo 5.45. Käyn veskissä, pesen purentakiskon. Luen aamun lehden ja juon samalla mukin tai kaksi kahvia voileipien kera. Puen, meikkaan ja "oikasen" pörröhiuksia yön jäljiltä vedellä tai muotoiluaineella. Pesen hampaat kunnolla.

Tämän jälkeen joko herätän lapsen ja annan hänelle aamupalan, hoputan ja avustan vaatteet ja menen päiväkodin kautta töihin tai jos en vie lasta, lähden suoraan fillaroimaan töihin. Tällä viikolla olen tosin meikannut vasta työpaikalla, kun vettä on tullut taivaan täydeltä ja vesi olisi huuhtonut fillaroidessa kaiken meikin pitkin poskia.

Kello soi 6.00 tai 5.40, riippuen meenkö suihkuun aamulla. Aamupala, muksu ylös, vaatteet + aamupesut. Kohti päiväkotia lähetään 6.45. Töissä oon 7.30. Jos menisin kahdeksaan joutuisin lähteen ruuhkien takia melkein samaan aikaan niin oon todennut, että parempi mennä aiemmin :)

Herästyskello soi ensimmäisen kerran 6.15. torkuttelen kunnes on 6.30. Nousen ylös, laitan kahvin tippumaan. Tällä välin pesen naaman ja meikkaan. Sitten juon kupin kahvia samalla poltan tupakin. Jossain välissä harjaan myös hiukset jos muistan / kerkeän. Juon toisen kupin kahvia, jos kerkiän. Harjaan hampaat. Sitten pakkaan tarvittavia papereita mukaan. Autoon hyppään 7.30 ja perillä olen 8.00.
Joskus käyn myös suihkussa heti sen jälkeen kun olen laittanut kahvin tippumaan. Tai joskus torkuttelen pidempäänkin, silloin saatan jättää meikkaamisen välistä.

Mun pitää olla töissä jo 7.30, mutta vastaan silti :)
Herään klo 5.30, käyn koirien kanssa ulkona, sit meikkaan, laitan hiukset ja syön aamupalaa sekä luen päivän sanomat. Lähden töihin klo 7.00 maissa, olen vähän ennen puolta perillä.
Kouluaikana laitan vammaisen tyttäreni vuoroviikoin taksiin, joka tulee tasan 7.00, sitten joutuu heräämään vähän aikasemmin, että ehtii kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöö;24032506:
Miksi käytte aamulla suihkussa?eikö tuonkin voisi tehdä illalla????

No mun hiukset on ainakin sellaiset, että jos mä meen illalla suihkuun niin ne on aamulla niin pystyssä (vaikka tekisin mitä), että aamulla ne on ainakin pakko kastaa uudestaan eli samalla käyn sit kokonaan suihkussa...

[QUOTE="vieras";24031324]Kauheita vastauksia! :O Herään 7.30. Syön jotain pientä, harjaan hiukset, meikkaan pikkasen, laitan vaatteet ja lähden. Itku tulisi jos pitäisi viiden tai kuuden jälkeen herätä jos kasilta töihin meno :O[/QUOTE]

mitä kauheeta? kaikkeen tottuu ja kun on muksu vietävä 30min aikasemmin hoitoon ni voi voi kun ei voi herätä 7.30.
Ei siinä sullakaan itku auttas yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja hölmöö;24032506:
Miksi käytte aamulla suihkussa?eikö tuonkin voisi tehdä illalla????

Mulla tulee aina yöllä nuhjaannus ja tukka ois aamulla aivan sikinsokin joten käyn aamulla. Siinä herää ja saa samantien raikkaan olon+letin ojennukseen.

[QUOTE="vieras";24031324]Kauheita vastauksia! :O Herään 7.30. Syön jotain pientä, harjaan hiukset, meikkaan pikkasen, laitan vaatteet ja lähden. Itku tulisi jos pitäisi viiden tai kuuden jälkeen herätä jos kasilta töihin meno :O[/QUOTE]

No heh... jos työmatkaan menee yli puoli tuntia (niin kuin todella monella menee + julkisten epävarmat aikataulut päälle!), on vähän pakko herätä ennen puoli kasia

Yhteistyössä