En käy suihkussa, en meikkaa, ja aamupalan syöminen riippuu siitä mitä töissä teen, yleensä en syö. Ja herään ihan automaattisesti n. 5.30, käytän koirat pikku lenkillä.
Herään 6.30. Käyn aamupsklla, syön pari leipää, herätän lapsen, hoidan hänelle jotain syötävää ja valvon, että saa itsensä valmiiksi 7.30 aikaan, samaan aikaan puen itseni käyn hammaspesulla ja kampaan naamani (työssä ei saa käyttää meikkiä). Vien lapsen hoitoon ja menen töihin. Yleensä olen vähän ennen kahdeksaa työpisteessä. Suihkussa ehdin käydä jos on tarvis, mutta se on sit pois lehdenluvusta tms.
Jos mun pitää viedä tyttö hoitoon niin mun heräätys on 6.30. Jos mies jää kotia niin pitää saada vaan oma pehva raahattua työpaikalle ja siihen menee noin 45 min. Herään klo 7.Käyn suihkussa, kuivaan hiukset, puen ja meikkaan vähän. Työmatkaan menee 10 minuuttia. Aamupalaa en syö. Viimeisen vartin ennen töiden alkua käytän itseni tsemppaamiseen, että jaksaa päivän asiakkaat =D
hmm..jos mä meen 8, mä herään viimeistään 6:30 käyn vessassa, harjaan hiukset, hampaat ja sit puen päälle, keitän kahvia ja meen herätää Neidin, annan sille aamupalaa (jos syö, yleensä vasta hoidossa ) ja lähdetään 7:15-7:30 fillaroimaan hoitoon ja siitä sit meen työpaikalle.
jos mun ei tarvii Neitiä viedä (esim la aamuisin ) mä herään 7:15 ja käyn vessassa, puen jne ja meen töihin keittää kahvit..mulla menee noin 5min siitä ku herään, siihen et oon ulkona, ja matkaan menee n 10 minuuttia.
Herätys klo 7, aamupala, meikki ja hiusten laitto. Vaatteet katson valmiiksi edellisenä iltana. Bussipysäkille lähden kävelemään 7.30. Vartissa ehtii tehdä ihan kivan meikin (toimistotyö, jossa vaaditaan siistiä yleisilmettä) ja joskus jopa laittaa tukkaakin vähän enemmän.
Herään 6.15, käyn suihkussa jos en ole jo illalla käynyt, herätän muksun ja annan hälle aamupalaa, meikkaan ja laitan hiukset, koitan ehtiä syömään jotain. Lapsi hoitoon 7.15, ajomatkaan työpaikalle menee n. 30 min ja perillä jää n. 10-15 min aikaa vaihtaa työvaatteet ym.
6.15 herään --> vessaan ja hammaspesuun ---> puen ja harjaan hiukset --> vetäsen vettä ja vitamiinit ja hengailen hetken (en tykkää ressata) ---> 6.45 valmis ja autolle ---> 7.00 työpaikalla
Nykyään ehkä 7.45, koska teen kotoa käsin töitä. Ollessani muualla töissä, olisin noussut varmaan noin kuudelta, koska haluan ottaa aamun rauhallisesti, jos tulee kiireen tuntua, niin koko päivä on pilalla, koska olen varma, että jotain unohtui.
Mä meen nykyään aina 7:ks 25km päähän, joten herään joko 5.00 pesee tukkaa tai joka toinen päivä EN pese, joten 5.20.
Sitte kasvojen pesu tykötarpeineen, silmien piirtäminen, hiukset, hampaat, silmälasit, banaani, vessa, vaatteet, kamat mukaan, miehen potkiminen ylös.
Herään 06.35, meen suihkuun, pikameikki, lapset ylös ja pukeutumiset. Matkaan 7.30, lapset päiväkotiin ja töissä oon 8.00. Työmatkan pituus päiväkotilenkin kanssa 16km ja omalla autolla kuljen.
Jos menisin klo 8 töihin niin kello olisi soimassa 6.30, suihku tai aamupesut, pojan herätys ja aamutoimet siinä pikkuhilja, itse meikkaan, puen laitan hiukset, pakkaan eväät ym.
Autolle klo 7.30 ja poika päiväkotiin, itse olisi n töissä sillouin klo 8 kieppeillä.
Meillä kyllä oikeasti mennään aikataululla klo 8 herätys ja n.klo 9.30 töissä.
Sellaisina aamuina, kun oon ollu iltaduunissa vielä lisäksi 18-20.30, on seuraava aamu AIKA kamala
Varsinkin kun ei malta mennä nukkuu jo 22.00 tai jotain, vaan pitää AINA kukkua 23 asti.
Klo 6.05 soi kelloradio. Pissille ja naaman pesu. Aamupalalle, yleensä teetä ja paahtoleipää. Meikkaus ja hiustenlaitto. Herätän lapsen, joka tekee aamutoimensa ja pukee päälle (syö aamupalan hoitopaikassa). Klo 7.30 pitäis olla viimeistään autossa menossa.
Yleensä: Herätyskello soi klo 7, torkutan ja nousen klo 7:10. Aamutoimet on vessassakäynti, hampaiden- ja naamanpesu, pukeminen, meikki, hiustenlaitto ja tavaroiden (mm. eväät) pakkaus. Kävelen töihin.
Otan siis aina eväät mukaan ja keitän aamuteetä töissä.
Tai vaihtoehtoisesti: Herätys klo 5:45, nousen klo 6 ja lähden salille. Siellä noin klo 6:30 - 7:15 ja loppuaamu samoin kuin edellä.