jos tärppäis ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
en oo nyt muutamiin kuukausiin syönyt pillereitä ja toinen lapsi ois haaveissa.. ekaks mies oli hieman vastaan ja sano et voisin jatkaa niitä pillereitä et hän ei ihan vielä toista ehkä tahtois (ajatteli että tuun heti raskaaks ku eka lapsi tuli niin helposti) nyt kun ei oo tapahtanu toistaseks mitää ja eilen katottii sitä nelosen sairaala sarjaa ja siinä synty se vauva niin tokas että "kyllähän tollanen ois ihan kiva, jos vaan joku muu heräis öisin ;) " heitti sen siis vain.. meillä kun tuo lapsi vielä heräilee joskus öisin vaikka ikää on jo parisen vuotta.. olin tosi yllättynyt koska ajattelin et ehkä sillä ei ookkaa mitään ns. vauvakuumetta vaikka joskus kiusaanki sillä sitä ja naureskelee vaan. ehkä... meille siis tulee vielä joskus toinen <3

:heart: Me odotellaan vielä muutama kilo. Tarkoitan että mulla on ollu edellisen raskauden kilot pudotuksessa. Kohta tulee "lupa" toisen yrittämiseen :heart: :heart: Mieht joskus lämpee pikkasen hitaasti, mutta yleensä se kuitenkin siitä hyväksi muuttuu. Mutta jos toinen TODELLA vastainen, ei kannata kauheasti vängätä, huonolla tuurilla päätyy vielä YH:ksi. :(

toisin päin :/

lauantaina sekstailtiin ilman ehkäisyä, ma-ti taisi olla ovis. Viidettä ei välttämättä tarvittais mutta meni tyhmyyden piikkiin tuo sekstaus. Todella idioottimaista 32vuotiaalta 4 lapsen äidiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
:heart: Me odotellaan vielä muutama kilo. Tarkoitan että mulla on ollu edellisen raskauden kilot pudotuksessa. Kohta tulee "lupa" toisen yrittämiseen :heart: :heart: Mieht joskus lämpee pikkasen hitaasti, mutta yleensä se kuitenkin siitä hyväksi muuttuu. Mutta jos toinen TODELLA vastainen, ei kannata kauheasti vängätä, huonolla tuurilla päätyy vielä YH:ksi. :(

Ei ole TODELLA vastainen :) on vaan ollut sitä mieltä että ei ehkä ihan vielä...
itte tykkäisin jos ois se 2 tai 3 vuoden ikäero :) nyt kun ei oo ihan heti napanutkaan niin ehkä ymmärtää sen ettei heti välttämättä tuu raskaaks kun sitä vaan ajattelee ;) vaikka ekan kanssa käviskin niin.

Yhteistyössä