H
hivenenhullu
Vieras
sinne tilapäivitykseen kirosin lapsen kamalaa yötä, kirjoitin etten jaksa enkä kestä enää tätä..
yksi kaveri jonka lapsi (ensimmäinen ) on nyt muutaman kuukauden kävi kirjoittamassa että "tervetuloa kerhoon"... en nyt kyennyt kirjoittamaan mitään siihen...
noin niinku en oo mitenkään salannu sitä että meillä ei hirveemmin nukuta ja mulla on sellanen 2v7kk etumatkaa tässä valvomisessa... lisäksi kyseinen henkilö on mies joka käy töissä öisin.. ettei nyt ehkä ihan hirveemmin ole joutunut valvomaan... 
ja toinen kävi tykkäämässä siitä tilapäivityksestä...
siis lähinnä en käsitä et mikä juttu toi on et käydään tykkäämässä tollasesat "negatiivisesta" päivityksestä... jos joku kirjoittaa et sillä on kamalaa niin en mä kyllä käy siitä tilasta tykkäämässä..
yksi kaveri jonka lapsi (ensimmäinen ) on nyt muutaman kuukauden kävi kirjoittamassa että "tervetuloa kerhoon"... en nyt kyennyt kirjoittamaan mitään siihen...
ja toinen kävi tykkäämässä siitä tilapäivityksestä...
siis lähinnä en käsitä et mikä juttu toi on et käydään tykkäämässä tollasesat "negatiivisesta" päivityksestä... jos joku kirjoittaa et sillä on kamalaa niin en mä kyllä käy siitä tilasta tykkäämässä..