kyllä välillä ihmetyttää fb *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hivenenhullu

Vieras
sinne tilapäivitykseen kirosin lapsen kamalaa yötä, kirjoitin etten jaksa enkä kestä enää tätä..

yksi kaveri jonka lapsi (ensimmäinen ) on nyt muutaman kuukauden kävi kirjoittamassa että "tervetuloa kerhoon"... en nyt kyennyt kirjoittamaan mitään siihen... :o noin niinku en oo mitenkään salannu sitä että meillä ei hirveemmin nukuta ja mulla on sellanen 2v7kk etumatkaa tässä valvomisessa... lisäksi kyseinen henkilö on mies joka käy töissä öisin.. ettei nyt ehkä ihan hirveemmin ole joutunut valvomaan... :D
ja toinen kävi tykkäämässä siitä tilapäivityksestä... :o

siis lähinnä en käsitä et mikä juttu toi on et käydään tykkäämässä tollasesat "negatiivisesta" päivityksestä... jos joku kirjoittaa et sillä on kamalaa niin en mä kyllä käy siitä tilasta tykkäämässä.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Jos jonkun tykkääminen -ahistaa, niin kantsisko sulkea vaikka koko fb?! Jos ottaa fb-asiat liian vakavasti, niin tauko vois tehä terää :saint: :saint: Taijotain

no ei se nyt ihan ahistamsieen asti mene... kunhan hämmästelen.. kun noita on siis muutoinkin nähnyt... joku ilmoittaa et on taas riidellyt miehensä kanssa niin siitä tykätään.. tai jos joku kirjoittaa potevansa unettomuutta niin siitä tykätään etc.
siis ihan vaan hämmästelyä näin aamunratoksi...

taas tämä klisee. mulla menee paljon huonommin kun mulla on etumatkaa...hoh hoijaa. Kyllä sillä esikoisen äitilläkin voi olla rankkaa, kokee rankaksi. mikä sinä olet arvostelemaan toisen kokemaa väsymystä ja rankkuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
taas tämä klisee. mulla menee paljon huonommin kun mulla on etumatkaa...hoh hoijaa. Kyllä sillä esikoisen äitilläkin voi olla rankkaa, kokee rankaksi. mikä sinä olet arvostelemaan toisen kokemaa väsymystä ja rankkuutta?

huoh... esikoisen isällä... ja yhtään en väheksy sitä etteikö heillä olis rankkaa vauvan huutaessa... lähinnä tuo "tervetuloa kerhoon" lausahdus.. siitä mulla on varmasti enemmän kokemusta... eli mie oon siinä kerhossa ollut jo pitemmän aikaa...
mä en käsitä miks täällä pitää kaikki aina lukea ja ymmärtää väärin.. ei tajua ei

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

huoh... esikoisen isällä... ja yhtään en väheksy sitä etteikö heillä olis rankkaa vauvan huutaessa... lähinnä tuo "tervetuloa kerhoon" lausahdus.. siitä mulla on varmasti enemmän kokemusta... eli mie oon siinä kerhossa ollut jo pitemmän aikaa...
mä en käsitä miks täällä pitää kaikki aina lukea ja ymmärtää väärin.. ei tajua ei

kyllä mä mielestäni luin ihan oikein. sä olisit mielestäsi oikeutetumpi sanomaan " tervetuloa kerhoon " koska sulla on kokemusta enempi. No just. Tuo nyt on vaan sanonta eikä sillä ole mitään suurempaa merkitystä. Mäkin voisin sanoa sulle ettei sulla ole mitään kokemusta mistään kun sulla on vasta noin pienet lapset. Mutta enpä viitsi, koska kurjuuden kokeminen on subjektiivinen käsite. ja se tykkää painallus tosiaan tarkoittaa että on sa
amaa mieltä. ainakin meillä. tai sitten voi kirjoittaa että en tykkää, kun ei sitä nappia ole.

mää en nyt jaksa vatvoa tätä.. nyt ei kykene.. tää on outo palsta..

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
ymmärrän, että väsyneenä purkaa tänne mitä kummallisempia asioita. koitahan levätä. fb ei ole niin tärkeä.

:D tää nyt oli oikaesti lähinnä vaan turhaa hämmästelyä... en ole loukkaantunut, en ole ärsyyntynyt.. vaan hämmästelin... :D
mutta oli muuten mun eka ja vika fb aloitus täällä...

kohta pitäis jaksaa lähteä luistelemaan ja sitten pitkille päikkäreille :)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Jos jonkun tykkääminen -ahistaa, niin kantsisko sulkea vaikka koko fb?! Jos ottaa fb-asiat liian vakavasti, niin tauko vois tehä terää :saint: :saint: Taijotain

no ei se nyt ihan ahistamsieen asti mene... kunhan hämmästelen.. kun noita on siis muutoinkin nähnyt... joku ilmoittaa et on taas riidellyt miehensä kanssa niin siitä tykätään.. tai jos joku kirjoittaa potevansa unettomuutta niin siitä tykätään etc.
siis ihan vaan hämmästelyä näin aamunratoksi...

käsittääkseni se tykkääminen tarkoittaa jonkinlajin osanottoa.ja niinhän siinä on symbolina peukku ylöspäin jonka minä itse kyllä ymmärrän enemmän kannustuksena kuin v-luna tms