Jos tapailee miestä niin miksi se on mustasukkainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
Olemme 5vuoden ajan tapailleet toisiamme ja välillä itse seurustelin ja unohdin tämän ex miehen mutta hän alkoi vainoomaan mua missä liikun ja kyttäämään ja ajeli autolla mun perässä kaupungilla sitten sanoin exälle et jätän nykyisen ukon ja hän oli tyytyväinen ja ei uhkailut mua enään ja aloin tapaileen exääni.
Me ollaan sielun kumppaneita ja me ei pystytä oleen erossa toisistamme vaikka monesti olemme riidoissa sanottu ettei ikinä nähä toisiamme ja silti näemme ja halutaan nähdä.
Miksi hän on mustasukkainen minusta jos emme edes seurustele?Hän on kyllä luonteeltaan mustis.

On hän joskus muutamat kerrat töninyt minut lasioveen että meni alaselkä mustelmille,koska en häntä totellut ja uskonut ja annoin anteeksi hänelle sen.

Sillä on tunteita sua kohtaan. Mulla on samanlainen tilanne, tapailen miestä joka ei oikein osaa olla musta erossa (enkä mä hänestä) ja on kullakseen kutsunut. Ei vaan osaa päättää haluuko seurustella vai ei, joten ollaan nyt sitten näin. Toisaalta ei halua mua myöskään päästää pois muitten otettavaksi...ota noista miehistä sitten selvää...

vuosi sitten olimme ilman ehkäsyä useamman kuukauden vaikka olemme aina suojaituneet mut sitten se jäi välistä,joten raskauduin exälle mutta sain keskenmenon yli 2kuukauella olisimme pitäneet lapsen.Nyt emme taas ole käyttäneet mitään,mut lasta ei ole vielä tullut.
Ainiin riitauduimme siitä exän kanssa todella pahasti kun muka tapoin hänen lapsen kun nostelin painavia muuttolaatikoita vaikka me ei silloinkaan seurusteltu.

Entinen ukkosi haluaa sinulta vaan rasiaa siksi on mustasukkainen ettei jaa sitä muile koska hän jää pian ilman.
Kannattaa jättää tuollainen narsisti ukko ties mitä tekee sinulle vielä hakkaa hengiltä.

oletko valmis kuolemaan ja pilaamaan tulevan lapsen elämän tuon miehen käsissä, aloittaja? Elämäsi ei tule olemaan miellyttävää pahoinpitelyjen pahenemisen takia aiemminkaan. Saattaa olla parempia kausia, mutta ne eivät säily.

Uskon että ex on muuttunut hän ei enään töni mua,mut huutaa joskus jos suuttuu kyllä hiukan pelkään häntä mutta niin kauan kun tottelen häntä siis suostun oleen tossun alla hän ei ole tehnyt mitään,jos en niin hän kostaa aina sen minulle ettei nähdä tai joudun oleen kauempana seisomassa riidan sattuessa koska luulen et hän käy minuun ehkä joskus käsiksi.
Kerran vasta baarissakin hän tuli jostain mun seuraani kun yksin olin ja hän oli kuin iilimato mun kimpussa ja mihinkään en päässyt vaan hän seuras perässä pitäen kiinni tai silmällä mua koko ajan.En monesti tiedä mitä tekisin hänen kanssaan koska pelkkään niitä raivareita ja jos hän meidän lapselle jotain tekisi niin hakisin lähetymiskiellon hänelle samantien.

[QUOTE="tietämätön";23271787]Uskon että ex on muuttunut hän ei enään töni mua,mut huutaa joskus jos suuttuu kyllä hiukan pelkään häntä mutta niin kauan kun tottelen häntä siis suostun oleen tossun alla hän ei ole tehnyt mitään,jos en niin hän kostaa aina sen minulle ettei nähdä tai joudun oleen kauempana seisomassa riidan sattuessa koska luulen et hän käy minuun ehkä joskus käsiksi.
Kerran vasta baarissakin hän tuli jostain mun seuraani kun yksin olin ja hän oli kuin iilimato mun kimpussa ja mihinkään en päässyt vaan hän seuras perässä pitäen kiinni tai silmällä mua koko ajan.En monesti tiedä mitä tekisin hänen kanssaan koska pelkkään niitä raivareita ja jos hän meidän lapselle jotain tekisi niin hakisin lähetymiskiellon hänelle samantien.[/QUOTE]

ei lapsen ole hyvä kasvaa, jos äiti joutuu pelkäämään isää. väkivallan uhkakin riittää

Yhteistyössä