jos tapaat baarissa miehen ja kuulet että hänellä on lapsi tulossa ja kuulisit että hän jättänyt raskaana olevan avokkinsa niin vo

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
porkkana
riippuu miehestä.. jos jättänyt raskaana olevan avokkinsa koska tämä raskaana jollekin muulle tai jotain vastaavaa, niin en pitäisi miestä minään roistona, mutten kyllä todellakaan mitään vakavampaa tuossa tilanteessa kuvittelis säätäväni. koskapa yleensä kuitenkin tuollaiset jutut on vaan ohi meneviä rakastavaisten riitoja ja yhteen palais ennen kuin ehtis kissaa sanoa, ja vaikkei palaiskaan, niin erosta toden näköisesti niin vähän aikaa ettei olisi vielä omilleen selvinnyt ja uuteen suhteeseen valmis.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
 
porkkana
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:

usein kyllä vonkaavat miehet sanovat et nainen salaa hankkiutunut raskaaks, et mä luulen etten moista uskois.. tai ylipäätään en yleensä usko kun miehet haukkuu naisiaan..
 
Jostakin oudosta syystä juuri tämä aihe pistää niin vihaksi. Herättää jotakin alkukantaista raivoa. :kieh:

Ei ole henk.koht. kokemusta, mutta liian läheltä seurannut vastaavaa tilannetta. Kun mun päähän ei mahdu mitenkään se, että nöyryytetään toista.
Ja raskaana oleva nainen tai äskettäin synnyttänyt on voimaton ja särkyvä. Ajattelen, sitä psyykkistä ja fyysistä voiman puutetta, joka naisella on tuona hetkenä, enkä sen vuoksi ymmärrä kuinka joku voi satuttaa heikoilla olevaa.

Tämä nimenomaan koskee naista juuri näinä hetkinä (raskaus/synnytys). Nainen on muutoin sitkeä kuin paju, taipuu ja versoo aina uudelleen, vaikka juuri uskoi kaiken voimansa jo antaneen.
Pitäisin miestä yhtä alhaisena kuin kaikenmaailman raiskaajat, runkkarit, hyväksikäyttäjät, pahoinpitelijät ja muut nöyryyttäjät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|
 
kosminen totuus
voisin. ennen olisin sanonut ''en'', mutta tuttuni tapaus herätti minut tajuamaan, ettei raskaus tee kenestäkään pyhimystä, Keittiönoitaa lainatakseni. Tuttuni ja hänen avokkinsa välit rakoilivat jo pahasti tuttuni jäätyä kiinni erinäisistä jutuista, ja tuttuni sai kuningasidean hankkiutua raskaaksi ''koska näin avokki ei voi häntä hylätä''. Arvatkaapa vain jäikö mies sellaista akkaa katselemaan...
 
öööh
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja heh :
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää... :whistle:
:LOL: eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.
 

Yhteistyössä