eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
Tietysti jos nainen olisi salaa hankkiutunut paksuksi ja muutenkin keplotellut suhteessa, niin ei voisi kai miestä syyttää...
En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|Alkuperäinen kirjoittaja heh :eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.
kertokaas mulle "miten hankkiudutaan salaa raskaaksi" kun jotkut eivät raskaudu vaikka ihan "julkisesti" yrittävät? puhkotaan kumiin reikiä, sen ymmärrän, en mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:En ole törmännyt. Mutta ne muutamat tämmöiset tapaukset jotka tiedän, on nainen sitten lopulta itse myöntänyt. :|Alkuperäinen kirjoittaja heh :eikö vähintäänkin joka toinen tällainen naisensa jättänyt äijä väitä että "nainen hankkiutui salaa raskaaksi"?Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No ei se ainakaan kiinnostusta herättäisi kuulla tuommonen asia.