Jos tää ei ole keksitty, niin aika säälittävä elämää Tuksulla:/, todella Glamour

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25131008]Sulle on satoja syitä yritetty kertoa, kymmenien ihmisten voimalla. Ei näytä uppoavan.[/QUOTE]

Eikö täällä oo muuten säännoissä, että keskustele otsikon aiheesta tms. Niin miks aina Milannan ketjuihin saa tällaiset samanjauhajat tulla jankkaamaan? Kun ei nyt Milanna liittyny tähän aiheeseen itse mitenkään ?!

sairasta, ei muuta, en vaan sua ymmärrä miten jaksat

Etkö sinä rakas ihminen tajua, että ihmiset käyttävät jakamiasi tietojasi joku kerta vielä sinua vastaan. Kuten tämä, että saat perintätoimistoilta postia, tiedätkö mitä tieto tekee sinun ns. maineellesi mahdollisena yrittäjänä?

Sinun tiedontulva on todella käsittämätöntä.

Niin kauan aikaa, kun itse teet täällä aloituksia ja valitat asiasta kuin asiasta, aina löytyy joku, joka varmasti kaivelee tietosi :)
Omapa on elämäsi ja täällä sitä levittelet. Luulisi sinun oppineen jo jotain, mutta ei.

Milannahan ei puhunu ittestään nyt mitään?! Mikä ihme teitä joitakin riepoo kun pitää oikein kytätä jonkun nikin kirjoituksia että pääsis nälvimään ja viisastelemaan?!

Jotkut tykkää lukea ap:n juttuja, mutta tuskin kukaan tykkää lukea teidän valitusta ja narinaa päivästä toiseen.

Aloitussivulta näkee kuka on kirjoittanut ja mistä aiheesta, ei tarvitse avata jos ei kiinnosta!

Etkö sinä rakas ihminen tajua, että ihmiset käyttävät jakamiasi tietojasi joku kerta vielä sinua vastaan. Kuten tämä, että saat perintätoimistoilta postia, tiedätkö mitä tieto tekee sinun ns. maineellesi mahdollisena yrittäjänä?

Sinun tiedontulva on todella käsittämätöntä.

Sinä ja tuo Bonaire olette joka Milannan ketjussa jauhamassa samoista asioista, lopettakaa jo!

[QUOTE="noh";25136829]Mun mielipide on, että jos Tuksulla olis lapsia se olisi säälittävämpi. Mutta tällä hetkellä Venakko Milana vetää voiton säälittävyydessä.[/QUOTE]

sitten perustelee, kun se mua kiinnosta tietä

[QUOTE="noh";25136891]Ai sä dorka et tajunnut sitä viestiä. Lue uudestaan ja mieti, siitä se selviää. Huoh :([/QUOTE]

en tajua, olen dorkka, selittää, jos kerrankin suu avaasit

[QUOTE="joo";25136895]Mäki tunnen. Se alkoi palstailemaan kaksplussalla nimimerkillä "Venakko Milanna".[/QUOTE]

niin...nytkin pinkki skumpapullo juon ja palstailen, glämourrr;) kippis ja kulaus:heart:, pian meen hakkamaan miestä

niin...nytkin pinkki skumpapullo juon ja palstailen, glämourrr;) kippis ja kulaus:heart:, pian meen hakkamaan miestä

Olethan sä joskus kertonut lyöneesikin miestäsi (ainakin exääsi) ja pikkuoikkuja ja raivoamistahan sulla on tämän tästä. Juomisesta raportoinnistahan nyt ei ole pitkä aikakaan, kännisekoiluista jotka tapahtuneet ennen tätä raskautta olet kertonut monet kerrat.

[QUOTE="vieras";25136993]Olethan sä joskus kertonut lyöneesikin miestäsi (ainakin exääsi) ja pikkuoikkuja ja raivoamistahan sulla on tämän tästä. Juomisesta raportoinnistahan nyt ei ole pitkä aikakaan, kännisekoiluista jotka tapahtuneet ennen tätä raskautta olet kertonut monet kerrat.[/QUOTE]

Kyllä en lyönyt vaan työnsin hänet. So?

Kyllä join ja juonkin kun synnytän, olen nuori ja haluan pitää hauska, en mä halua olla mikään absolutiisti, mutta ei myöskään alkoholiisti;). Mitä mun pitää tässä elämässä kotonako istua vaan?

Mulle on tärkeät asiat jotka kuulu mun elämään on

1. lapset, perhe, koti
2. työ, koska se mulle sopii, olen työhullu
3. bailaminen, shoppailu, matkustaminen, itseä hoitaminen, joka haluan tehdä niin usein kun kerkeen

Kyllä en lyönyt vaan työnsin hänet. So?

Kyllä join ja juonkin kun synnytän, olen nuori ja haluan pitää hauska, en mä halua olla mikään absolutiisti, mutta ei myöskään alkoholiisti;). Mitä mun pitää tässä elämässä kotonako istua vaan?

Mulle on tärkeät asiat jotka kuulu mun elämään on

1. lapset, perhe, koti
2. työ, koska se mulle sopii, olen työhullu
3. bailaminen, shoppailu, matkustaminen, itseä hoitaminen, joka haluan tehdä niin usein kun kerkeen

4932.jpg

Yhteistyössä