Jos tää ei ole keksitty, niin aika säälittävä elämää Tuksulla:/, todella Glamour

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No.. Tuksu on mikä on. Mutta se on hänen asiansa. Mä luulen, että on henkisesti sairas... eikä henkisesti sairaita pitäisi tuolla tavoin ottaa hampaisiinsa. Sinunkaan.

No.. Tuksu on mikä on. Mutta se on hänen asiansa. Mä luulen, että on henkisesti sairas... eikä henkisesti sairaita pitäisi tuolla tavoin ottaa hampaisiinsa. Sinunkaan.

En ota, sellaista vaan käy sääliks, näköjään hän on täys alkoholisoitunut. Tunnen yhtä samalaista stripparia, kellä just sillä tavalla meni pää sekaisin. Rajoja kaikissa

Alkuperäinen kirjoittaja voiettä;25130957:
tuskin siitä vuotta on kun kehuit juhlineesi tuksun kanssa ja kuinka väärinymmärretty ja upea persoona hän onkaan...

Silloin hän ei vielä ollut sellainen ja se oli melkein 2v sitten

No tuskinpa hänen persoonansa on muuttunut, vaikka alkoholisoitunut onkin. Kun kerran kuulutte samaan ystäväpiiriin, niin eikö sun pitäisi olla tukemassa häntä sen sijaan, että haukut häntä jollain random- palstalla.

[QUOTE="vieras";25130992]No tuskinpa hänen persoonansa on muuttunut, vaikka alkoholisoitunut onkin. Kun kerran kuulutte samaan ystäväpiiriin, niin eikö sun pitäisi olla tukemassa häntä sen sijaan, että haukut häntä jollain random- palstalla.[/QUOTE]

missä mä haukuin hänet, osaatko lukea...

kyllä persoonakin voi muutua alkoholin takia, valitettavasti, en tiedä miten hänen persoona, muutuiko vai ei, minkälainen se on selvinpäin

[QUOTE="vieras";25131008]Sulle on satoja syitä yritetty kertoa, kymmenien ihmisten voimalla. Ei näytä uppoavan.[/QUOTE]

No yritä kirjoitta ne satoja syitä:) luen mielelläni

[QUOTE="vieras";25131008]Sulle on satoja syitä yritetty kertoa, kymmenien ihmisten voimalla. Ei näytä uppoavan.[/QUOTE]

Tätä peesaillen.

Olikohan joku ketju tässä taannoin, jossa Venakko valitteli siitä, että hänen tietojaan kaivellaan netistä. Itse hän on kuitenkin tuonut niin paljon tietoa tällekin palstalle, että ei ole ihme, jos "jotkut" sitä tietoa sitten hakevat ja tuovat esille.
Turha valittaa, jos on itse mokannut.

Tuksun elämää ja tekemisiä seuraamalla saa itselleen tunteen, että loppujenlopuksi minullahan on asiat hyvin. Vaikka on hirmuiset työpaineet ja kaikkea, niin silti minulla on hyvä olla.

Tätä peesaillen.

Olikohan joku ketju tässä taannoin, jossa Venakko valitteli siitä, että hänen tietojaan kaivellaan netistä. Itse hän on kuitenkin tuonut niin paljon tietoa tällekin palstalle, että ei ole ihme, jos "jotkut" sitä tietoa sitten hakevat ja tuovat esille.
Ja TAAS! Kuinka monta kerta vielä ajatelet mainosta että mun tiedot on täällä.? Etkö muista viimeinen puhe että anna olla, ehkä muut unohda. Vittu sairasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25131484:
no kannattaa katsoa peiliin, ennen kuin alkaa muita julkisesti arvostelemaan

Ai niin, olen aivan samalainen, juon sillä tavalla, hakkan muita, niin niin..unohdin jo:headwall:

Ja TAAS! Kuinka monta kerta vielä ajatelet mainosta että mun tiedot on täällä.? Etkö muista viimeinen puhe että anna olla, ehkä muut unohda. Vittu sairasta!!

Niin kauan aikaa, kun itse teet täällä aloituksia ja valitat asiasta kuin asiasta, aina löytyy joku, joka varmasti kaivelee tietosi :)
Omapa on elämäsi ja täällä sitä levittelet. Luulisi sinun oppineen jo jotain, mutta ei.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Tätä peesaillen.

Pelottavaa miten joku uskaltaa kertoa ja paljastaa paljon itsestään, perheestään ja tutuistaan..Täällähän on moneen kertaan varoiteltu että ei kannata julkistaa muista ihmisistä kaikenlaista tietoa..
Eikä itsestään, ellei ole valmistautunut siihen että joku selvittää susta kaiken.

Mulla on vähän paha kutina että tässä on samanlainen juttu kuin sen erään toisen palstalaisen kohdalla.. Toivottavasti tässä ei näytellä toisten kuvia omina, eikä esiinnytä jonain muuuna kuin mitä ollaan...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä