Jos synnyttää vuonna 2011 niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tietäväinen:
huomionhakua vaan

Sekoitat minut varmaan johonkin toiseen palstalaiseen...

Kunhan vaan mietin, että määräytyisikö mun äippärahat sen vuoden verotuksen mukaan jolloin olin oikein töissäkin, vai tämän vuoden verotuksen mukaan kun tulona on vain opintotuki. Eli jos (huom: JOS) alan vielä lisääntymään niin hankinko duunipaikan ennen sitä vai en.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Niin ihanan suunnitelmallista :D

Eikö olekin? :D

Pakko suunnitella siten, että tulisi sopivaan saumaan opiskelua ajatellen. Ei kesken lukukautta.

mekin suunniteltiin tosi tarkkaan, mutta menikin kesken :( ja toista kertaa ei ihan heti pystykään yrittämään, joten menee seuraavan vuoden puolelle ja 3kk myöhemmäksi jos tässä nyt joskus uudestaan raskautuiskin. Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jklop:
mekin suunniteltiin tosi tarkkaan, mutta menikin kesken :( ja toista kertaa ei ihan heti pystykään yrittämään, joten menee seuraavan vuoden puolelle ja 3kk myöhemmäksi jos tässä nyt joskus uudestaan raskautuiskin. Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.

Tiedän ettei aina mene kuten itse haluaisi, mutta ei se minua silti suunnittelemasta estä. Ja aika usein suunnitelmat myös toteutuvat, ystäväni "tilasi" huhtikuussa syntyvän tyttövauvan kesällä -08 ja synnytti tyttövauvan huhtikuussa -09 :heart:

Toivon, että saatte pian vauvan :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Niin ihanan suunnitelmallista :D

Eikö olekin? :D

Pakko suunnitella siten, että tulisi sopivaan saumaan opiskelua ajatellen. Ei kesken lukukautta.

Ikävävää teillä mutta ainahan se on kuitenkin hyvä suunnitella etukäteen tekimisiään.

Tiedän ettei aina mene kuten itse haluaisi, mutta ei se minua silti suunnittelemasta estä. Ja aika usein suunnitelmat myös toteutuvat, ystäväni "tilasi" huhtikuussa syntyvän tyttövauvan kesällä -08 ja synnytti tyttövauvan huhtikuussa -09 :heart:

Toivon, että saatte pian vauvan :hug:

Täällä myös suunniteltiin tarkkaan kakkosen syntymän ajankohta hoitovapaineen ja töissäkäynteineen välissä ja meni kuten suunniteltu.
Nyt suunnitellaan jouluvauvaa, selvinnee ensi viikollla. :)
Tosin nyt ei töiden suhteen hätää vaikka ystävänpäiväksikin tulisi.. :)

Minä suunnittelin kolmatta raskautta hyvinni tarkasti, tiettyyn aikaan aattelin, että vauvan on hyvä tulla, mut ne suunnitelmat meni kyllä nurin ja rytinän kans menikin. Raskauduin kyllä "oikeaan aikaan", mutta kesken meni se raskaus. Kaksi aiempaa annettiin tulla kun tullakseen ja ei mitään ongelmaa.
Vaikka yläkerran isään en kauheesti uskokaan, niin tuli vain mieleen sillä keskenmenon hetkellä, että ei me tätä elämää taidetakaan itse ihan kokonaan hallita...
Mut ap, onnea yritykseen, sitten kun se oikea aika on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja niioikke:
Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.

Niin, kun Åbollakin tota ikää jo alkaa olemaan lapsen tekoon...ei mikään "teiniäiti" enää, vaikka jutuista vois toisin päätellä
:whistle:

Reilu 30v. ei kyllä ole mitenkään liian iäkäs saamaan lapsia.

Yhteistyössä