jos sulle tarjottais tukiperhettä lapsilles,onko hyvä vai huono asia???

hm
Alkuperäinen kirjoittaja dimelo:
kaikille vastauksista :) ei mekään mitään juoppoja todellakaan olla,uskontokin jo meillä alkoholin kieltää :) joten semmoseen ei elämässämme olla ikinä koskettu. mies on meillä ympärivuorokauden töissä ja minä oon herkillä kun olen raskaana loppuraskaudessa ja tää on kolmas lapsi. päässä alkaa napsahteleen ja raivostun ja huudan herkästi,se on tullut tässäloppuraskaudessa. ja sitten kun lapset ei hereilläoloaikan koskaan näe isäänsä ja tukiverkostoo ei oikein ole..... ollaan oltu lastensuojelun asiakkaina aiemmin ja sieltäkäytiin meillä kerran viikossa niin että sain omaa aikaa. asiakkuus lopetettiin kun ne katsoivat ettei me tarvita. nyt taas olen hermona ja ne tarjois mulle tota vaihtoehtoa,tukiperhettä siis. on meillekin tullut elämän aikan varmaan 5 lastensuojeluilmoitusta!!! eri alueilla kun ollaan asuttu ja muutettu niin joka talossa joku naapuri on tehnyt aina samasta mitättömästä syystä,eli siitä kun kymmeneltä meillä valvoo vanhempi lapsi (heilläkun mennään viimestään 9ltä nukkuun),ja sossussa aina selvitetty sama asia,joo niin menee kymmenenjälkeen nukkuun,so what? lapsen isä käyt töissä(yksityisyrittäjä)ja tulee vasta myöhään illalla kotiin,ja lapsi alitajuntaisestikin odottaa isän kotiintuloa ja ei susostu nukahtamaan ennen sitä,kun ei ikinämuutoin päiväsaikaan näe isää.
siis lasten isä ei koskaan kotona? miten jaksat? ihan kuin olisi yh mutta enemmän duunia, kun siitä miehestäkin tulee duunia
 
vieras
Mä olisin NIIIIIIIN onnellinen jos saataisiin, mutta ei :( Itse olen tehnyt meistä 2 lastensuojeluilmoitusta, koittanut puhua tukiperheen puolesta, joutunut burn outin takia osastohoitoon, mutta sossu ei rupea kustantamaan tukiperhettä, koska meillä on 2 vanhempaa perheessä ( toinen sairastui burn outiin, toinen jo muuten todella väsynyt) Omakustanteisesti voisimme hakea, mutta meillä ei todellakaan olisi varaa, koska Pelan kautta itse maksettuna maksut ovat ISOT.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin NIIIIIIIN onnellinen jos saataisiin, mutta ei :( Itse olen tehnyt meistä 2 lastensuojeluilmoitusta, koittanut puhua tukiperheen puolesta, joutunut burn outin takia osastohoitoon, mutta sossu ei rupea kustantamaan tukiperhettä, koska meillä on 2 vanhempaa perheessä ( toinen sairastui burn outiin, toinen jo muuten todella väsynyt) Omakustanteisesti voisimme hakea, mutta meillä ei todellakaan olisi varaa, koska Pelan kautta itse maksettuna maksut ovat ISOT.
siis sellaiset sitten jotka oikeesti tarvisi tukitoimia eivät saa,ja sellaiset kuten minä niin tyrkytetään (pelkän äänenkäytön ja huutamisen takia jne) vaikka muuten menee hyvin :eek:
 
vierailija
Olen kuullut paljon hyvää pelastakaa lapset ry:n tukiperheistä.Osaisiko joku kertoa miten tukiperhettä voi hakea itse Pelastakaa Lapset ry:n kautta itse?Meillä isä ei lapsia tapaa lainkaan,sukulaiset kaukana ja niin minulle kun lapsellekkin tekisi välillä hyvää olla toisistamme erillään.
Kiitokset tiedosta jo etukäteen:)
 

Yhteistyössä