Jos sulle sattuisi jotain, menisikö miehesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinuska74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liinuska74

Vieras
Jos sulle sattuisi jotain, menisikö miehesi uudelleen naimisiin?

Mun mies rakastaa mua, eikä pettäisi ikinä, mutta jos mä kuolisin, niin uskon, ettei hän jaksaisi koko loppuelämäänsä elää vain mun muistoni kanssa. Mun mies menis uusiin naimisiin ja varmaan aika piankin.

Mä itse taas kuvittelisin, etten ikinä voisi löytää toista miestä, jota rakastaisin niin, kuin miestäni nyt. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Jos sulle sattuisi jotain, menisikö miehesi uudelleen naimisiin?

Mun mies rakastaa mua, eikä pettäisi ikinä, mutta jos mä kuolisin, niin uskon, ettei hän jaksaisi koko loppuelämäänsä elää vain mun muistoni kanssa. Mun mies menis uusiin naimisiin ja varmaan aika piankin.

Mä itse taas kuvittelisin, etten ikinä voisi löytää toista miestä, jota rakastaisin niin, kuin miestäni nyt. :heart:

No mistä minä tota tietäisin. Mutta en ole niin ääliö, etten soisi miehelle uutta onnea jonkun toisen kanssa. Toivottavsti löytäis hyvän naisen!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
[

No mistä minä tota tietäisin. Mutta en ole niin ääliö, etten soisi miehelle uutta onnea jonkun toisen kanssa. Toivottavsti löytäis hyvän naisen!

En tarkoittanutkaan, että se pitäisi tietää, vaan mitä luulette? En mäkään mun miehestä TIEDÄ, mutta olettaisin noin. Vois olla, että mun mieheni ei ikinä katsoisikaan muihin naisiin, enhän mä sitä voi tietää. Tämä oli ihan jossittelua ja oletuspohjalta.

Niin ja mitä minä tunnen useita kymmeniä nuoria leskeksi jääneitä, niin kyllä se jossain vaiheessa kaikilla tulee uuden "etsintä" vastaan. Semmosilla, jotka eivät ole päässeet yli vanhasta ja kestää esim yli 10 vuotta toipua toisen menettämisestä, on yleensä mielenterveysongelmia ja ongelmia itsensä kanssa... Normaalia se, että ihminen kaipaa toisen ihmisen siihen rinnallensa..

Toivottavasti löytäis uuden kumppanin. Hän on vain hieman hitaanlainen näissä hommissa; oli 36v. lapseton poikamies kun iski silmänsä minuun.
Kerran kehotti minua olemaan varovainen liikenteessä, että säikähtää joka kerta kun en ole kotona ja kuulee ambulanssin äänen; hällä kun kestää niin kauan löytää uusi vaimo......

Yhteistyössä