jos sulla ei olis yhtään omia tuloja haluaisitko elää?

  • Viestiketjun aloittaja ei rahaa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän mitä haluan.Olen hakenut paikkoja mutta kukaan ei huoli mua ilmasex töihin olen sen kymmeniä kertoja kokenut.
Mihin olet hakenut?Mitä haluat?Jotenkin en vaan usko tuota ettei ilmanen työvoima työnantajalle kelpaa.
Aiemmin kirjoitit ettei työvoimavirkailija tee elettäkään ja nyt kirjoitit että olet hakenut, mutta kukaan ei huoli.Vaikea uskoa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän mitä haluan.Olen hakenut paikkoja mutta kukaan ei huoli mua ilmasex töihin olen sen kymmeniä kertoja kokenut.
Mihin olet hakenut?Mitä haluat?Jotenkin en vaan usko tuota ettei ilmanen työvoima työnantajalle kelpaa.
Aiemmin kirjoitit ettei työvoimavirkailija tee elettäkään ja nyt kirjoitit että olet hakenut, mutta kukaan ei huoli.Vaikea uskoa :/
No tämän ap:n juttuja on muutenkin vaikea uskoa. Joka juttu on ihan yhtä uskomaton. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän mitä haluan.Olen hakenut paikkoja mutta kukaan ei huoli mua ilmasex töihin olen sen kymmeniä kertoja kokenut.
Mihin olet hakenut?Mitä haluat?Jotenkin en vaan usko tuota ettei ilmanen työvoima työnantajalle kelpaa.
Aiemmin kirjoitit ettei työvoimavirkailija tee elettäkään ja nyt kirjoitit että olet hakenut, mutta kukaan ei huoli.Vaikea uskoa :/
No tämän ap:n juttuja on muutenkin vaikea uskoa. Joka juttu on ihan yhtä uskomaton. :/
näinhän se on
 
Keittiönoita
En haluaisi, mutta tuskin kauaa tarvitsisikaan. En usko, että käpyjä ja sammalta syömällä selviäisin edes ensimmäisestä talvesta hengissä. Joten mulla on oltava jotain omia tuloja: joko ansiotuloja, pääomatuloja tai jotain yhteiskunnan tukia. Lottovoittokin kävisi.
 
ap
Olen hakenut kaupungille tukityöllistämispaikkoihin eivät huoli.Olen hakenut perhepäivähoitajaksi en kelvannut en kevannut koulunkäyntiavustajaksikaan.Lisäksi olen hakenut useaan henkilökohtaisen avustajan paikkaan en ole kelvannut en myöskään siivojien paikkoihin.Kouluihin olen hakenut lähihoitajakouluun kielteinen päätös samoin kuin koulunkäyntiavusta ja perhepäivähoitokouluun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen hakenut kaupungille tukityöllistämispaikkoihin eivät huoli.Olen hakenut perhepäivähoitajaksi en kelvannut en kevannut koulunkäyntiavustajaksikaan.Lisäksi olen hakenut useaan henkilökohtaisen avustajan paikkaan en ole kelvannut en myöskään siivojien paikkoihin.Kouluihin olen hakenut lähihoitajakouluun kielteinen päätös samoin kuin koulunkäyntiavusta ja perhepäivähoitokouluun.
Hae työharjoitteluun tai jos omaat jo jonkun ammatin, niin silloin nimike on työelämävalmennus, mutta periaate ja tuki ihan samat!
Sano myös hakiessasi että et tule maksamaan heille mitään, sillä itse aikoinaan huomasin, että senkin sai vielä tarkentaa, sillä muuten voi jäädä käsitys, että haet töihin ja tarvii maksaa palkkaa.
Työharjoittelupaikkoja varmasti löytyy!!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
perhe ja ystävät tuskin auttavat jos mitään töitä tai tuloja et ikinä saa.
Mulla on välittäviä ihmisiä lähelläni, mutta olen aika varma, että ei esim mun vanhemmat kovin kauaa rahallisesti auttaisi, jos eläisin parisuhteessa, missä ukon tulojen takia mä en saisi mitään eikä ukko siitä huolimatta antaisi mulle rahaa.

 
ap
Olen kyllä tuohon jo useasti hakenut.Viimeinen työpaikka loppui koeajalla 4kk jälkeen kun oli liian raskasta mun sairauksien takia fyysisesti.Ja nyt sit ei näytä enää kukaan huolivan.Työvoimatoimistossa vaan oletetaan että olen aina lapsen kanssa kotona.Tietävät etten halua olla kotona mutta olen kuulemma vaikea työllistettävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kyllä tuohon jo useasti hakenut.Viimeinen työpaikka loppui koeajalla 4kk jälkeen kun oli liian raskasta mun sairauksien takia fyysisesti.Ja nyt sit ei näytä enää kukaan huolivan.Työvoimatoimistossa vaan oletetaan että olen aina lapsen kanssa kotona.Tietävät etten halua olla kotona mutta olen kuulemma vaikea työllistettävä.
Miten pitkään olet ollut kotona yhtäjaksoisesti?
 
vitturu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saan kai olla negatiivinen jos elämäni on ihan paskaa.Saa kai sitä täällä valittaa kun ei ole ketään kuka live-elämässä kuuntelisi.
Aloita uusi elämä ja hampunkasvatus. Saat mukavan elintason ja uusia kavereita.
 

Yhteistyössä