C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Siis kyllä multa on kysytty passi ihan joka ikinen kerta kun oon menny lentokoneeseen. Ja koskaan en oo Euroopan ulkopuolelle lentänyt. Siinähän kentälläkin ne passitarkastukset, joista ei pääse läpi ilman passia?
Schengen-maihin kun matkustaa niin ei tarvi passia. Henkilöllisyystodistus riittää. Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxemburg, Portugali, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska sekä Norja ja Islanti on Schengen-maita.
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Siis kyllä multa on kysytty passi ihan joka ikinen kerta kun oon menny lentokoneeseen. Ja koskaan en oo Euroopan ulkopuolelle lentänyt. Siinähän kentälläkin ne passitarkastukset, joista ei pääse läpi ilman passia?
Schengen-maihin kun matkustaa niin ei tarvi passia. Henkilöllisyystodistus riittää. Alankomaat, Belgia, Espanja, Italia, Itävalta, Kreikka, Luxemburg, Portugali, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska sekä Norja ja Islanti on Schengen-maita.
Juu, kyllä mä tän tiedän. Silti aina kysyvät sitä passia. Ei oo millään ajokortilla läpi menty. En oo kyllä koittanutkaan, kun aina kyyläävät sitä passiakin niin epäileväisinä, että tuskin pääsisin muuhun kun putkaan, jos sitä ei ois..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Siis kyllä multa on kysytty passi ihan joka ikinen kerta kun oon menny lentokoneeseen. Ja koskaan en oo Euroopan ulkopuolelle lentänyt. Siinähän kentälläkin ne passitarkastukset, joista ei pääse läpi ilman passia?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Siis kyllä multa on kysytty passi ihan joka ikinen kerta kun oon menny lentokoneeseen. Ja koskaan en oo Euroopan ulkopuolelle lentänyt. Siinähän kentälläkin ne passitarkastukset, joista ei pääse läpi ilman passia?
Juuh. koskas olet viimeksi lentänyt? Esim nykyään viroon, Svedut, Norskit, tanska, mut eipä autolla mentäessä rajan yli euroopassakaan juuri henkkareita kysellä...
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Juuh. koskas olet viimeksi lentänyt? Esim nykyään viroon, Svedut, Norskit, tanska, mut eipä autolla mentäessä rajan yli euroopassakaan juuri henkkareita kysellä...
Ei kysellä ei, mutta entä jos muuten tarvitsee todistaa henkilöllisyytensä? Saksassa ei ajokortti kelvannut missään henkilöllisyystodistukseksi, kun siellä viimeksi olin.
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja pimu:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Sama juttu. Ihan höpöhöpö-juttuja tuo ettei Euroopassa liikuttaessa muka tarvitsisi passia...
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Ei kysellä ei, mutta entä jos muuten tarvitsee todistaa henkilöllisyytensä? Saksassa ei ajokortti kelvannut missään henkilöllisyystodistukseksi, kun siellä viimeksi olin.
Alkuperäinen kirjoittaja kati:mulla on passi, mutten sitä ole ikinä tarvinnut. Hommasin kun piti lähtee tallinnaan, muttei sit päästykkään lähteen. Mulla on kyllä henkilökortti, jolla saa matkustaa eu-maissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Mulla ei oo passia. En tartte. Euroopassa liikun jos liikun ja siellä ei kysytä passia koskaan
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja kati:mulla on passi, mutten sitä ole ikinä tarvinnut. Hommasin kun piti lähtee tallinnaan, muttei sit päästykkään lähteen. Mulla on kyllä henkilökortti, jolla saa matkustaa eu-maissa.
Jos se on se semmonen poliisin myöntämä henkilökortti niin sillä kyllä pääsee Tallinnaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Ei kysellä ei, mutta entä jos muuten tarvitsee todistaa henkilöllisyytensä? Saksassa ei ajokortti kelvannut missään henkilöllisyystodistukseksi, kun siellä viimeksi olin.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Ei kysellä ei, mutta entä jos muuten tarvitsee todistaa henkilöllisyytensä? Saksassa ei ajokortti kelvannut missään henkilöllisyystodistukseksi, kun siellä viimeksi olin.
Ei ajokortti kelpaakaan Pohjoismaiden ulkopuolelle. Tai siis tuurilla kelpaa, mutta lakien mukaan viranomaisten ei tarvi sitä hyväksyä. Henkilöllisyyskortti on se juttu passin lisäkis joka kelpaa Schengen-maissa.