Jos sinun pitäisi olla vuodepotilaana, miten miehesi toimisi..

  • Viestiketjun aloittaja Kipeämarttyyri
  • Ensimmäinen viesti
Kipeämarttyyri
Kun olisit potilaana kotona? Vuodelepo olisi suositus. Mies tietäisi että olet kipeä ja pyörtymäisilläsi. Jäisikö hän oma-aloitteisesti kotiin hoitamaan lapsia jättäen harrastusviikonlopun väliin, joita on n. 1krt/2-3kk?

Meillä ei jäänyt. En pyytänyt, koska en halunnut katsoa kurttuista naamaa sen takia, että jäi harrastusmenot väliin. Tiesi kuitenkin että olen kipeä (kyseessä ei flunssa, vaan sairaus ja vaivat, jonka takia ei pysty tällä hetkellä seisomaan, istumaan tai kävelemään kauaa)
 
harmaa vieras
Joo ei takuuvarmana auttaisi... Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani. Minä soittaisin jonkun sukulaisen avuksi ja mies menisi harrastuksiinsa... Näin meillä!
 
Kipeämarttyyri
Päivällä se kävi hakemassa ruokaa evääksi. Odotin koko iltapäivän ja illan, tuleeko viestiä että miten voin. Ei se kysynyt sitä edes päivällä. Olen niin loukkaantunut. Normaalisti hän hoitaa lapsia aktiivisesti, joten en ole tämän takia eroamassa. Mutta kirjoitin sille äsken viestissä, että en näe mitään syytä miksi olisimme yhdessä 20 vuoden päästä. Emme ole naimisissa emmekä tätä menoa koskaan menekään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeämarttyyri:
Päivällä se kävi hakemassa ruokaa evääksi. Odotin koko iltapäivän ja illan, tuleeko viestiä että miten voin. Ei se kysynyt sitä edes päivällä. Olen niin loukkaantunut. Normaalisti hän hoitaa lapsia aktiivisesti, joten en ole tämän takia eroamassa. Mutta kirjoitin sille äsken viestissä, että en näe mitään syytä miksi olisimme yhdessä 20 vuoden päästä. Emme ole naimisissa emmekä tätä menoa koskaan menekään.
:hug: :| :(

 
Kipeämarttyyri
Kirjoitin miehelle, että ihan helvetin hauskaa jatkoa sinne. Toivoin, että hän olisi joskus tosi kipeä niin minä pakkaisin tavarat ja häipyisin. Vastaus mieheltä; "Se että käyn *harrastus* ei tarkoita etten rakastaisi sinua. Mut kyllä mä yritän pitää hauskaa täällä. Ja rakastan sinua edelleen"

"Keittiön ikkunasta mä tuijotan tunteja.
Kun tyhjälle paperille, kirjoitan sanoja,
kuinka eilen vielä mut onneliseksi teit."

http://www.youtube.com/watch?v=Hj4XDkfdoU4
 

Yhteistyössä