Aura Inari on kaunis. <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aura Inari tai Kaisla Karelia
Meillä oli tolle kuopukselle tää toisena vaihtoehtona, mut päädyttiin sit toiseen nimeen.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sonja Eveliina
Mä tunnen tytön nimeltä Anri InariAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aura Inari tai Kaisla Karelia
Siksi että 1) Nimestä tyttäreni tunnistettaisiin, siis jos täällä on tuttuja ja 2) ennenkaikkea kun on itse "keksinyt" nimen joka ei ole jokatoisen tytön nimi niin en halua että ihmiset alkavat tehdä tyttäreni nimestä oikein urakalla yleistä jos sattuvat siitä pitämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?
Ja tosiaan en kysy pahalla tai sano että se pitäisi täällä kertoa vaan mietin että miksi sitä ei voisi ääneen sanoa? Vai juuri sen vuoksi ettei hyvä nimi mene toisen käyttöön?
Mulla on serkut Maaria ja Meri. Ovat siskoksia.Alkuperäinen kirjoittaja äiti :Maaria Meri Inari
Eihän tässä kysytty tyttäresi nimeä, vaan minkä nimen antaisit NYT, jos sinulla olisi/syntyisi tytär.Alkuperäinen kirjoittaja ?:n äiti:Siksi että 1) Nimestä tyttäreni tunnistettaisiin, siis jos täällä on tuttuja ja 2) ennenkaikkea kun on itse "keksinyt" nimen joka ei ole jokatoisen tytön nimi niin en halua että ihmiset alkavat tehdä tyttäreni nimestä oikein urakalla yleistä jos sattuvat siitä pitämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?
Ja tosiaan en kysy pahalla tai sano että se pitäisi täällä kertoa vaan mietin että miksi sitä ei voisi ääneen sanoa? Vai juuri sen vuoksi ettei hyvä nimi mene toisen käyttöön?
Meidän kolmas on Stella Amanda :heart:Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Stella Amanda Emilia luultavasti.
Ja vastaukseni oli että sen saman antaisin edelleenkin minkä annoin 5 v sittenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Nnn:Eihän tässä kysytty tyttäresi nimeä, vaan minkä nimen antaisit NYT, jos sinulla olisi/syntyisi tytär.Alkuperäinen kirjoittaja ?:n äiti:Siksi että 1) Nimestä tyttäreni tunnistettaisiin, siis jos täällä on tuttuja ja 2) ennenkaikkea kun on itse "keksinyt" nimen joka ei ole jokatoisen tytön nimi niin en halua että ihmiset alkavat tehdä tyttäreni nimestä oikein urakalla yleistä jos sattuvat siitä pitämään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?
Ai kaksi tismalleen samannimistä tyttöä samassa perheessä. Siistii...Alkuperäinen kirjoittaja ?:n äiti:Ja vastaukseni oli että sen saman antaisin edelleenkin minkä annoin 5 v sittenkin.
Muistaakseni tossa tulee jo laki vastaan ettei kovin helposti onnistuis, no sopis tietysti yrittääAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ai kaksi tismalleen samannimistä tyttöä samassa perheessä. Siistii...Alkuperäinen kirjoittaja ?:n äiti:Ja vastaukseni oli että sen saman antaisin edelleenkin minkä annoin 5 v sittenkin.
Minä en kerro sen takia, koska joskus täällä kerroin minkä nimen pojalle antaisin ja ei kauaa niin prikulleen sama nimi oli lehdessä. ja kaikki 3 nimeä vielä samassa järjestyksessä Se ei ollut kovin kivaa. Ja jos tämä tuleva lapsi on poika niin aivan varmasti annan sen nimen minkä täällä kerroinkin vaikka se yks sen *pöllikin*. Tytön nimeä en myöskään sen takia nyt paljasta, koska niitä on todella vähän kastettu, joten ei annan sen nimen mielummin ensin ja paljastan vasta sitten jos on aihettaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?