jos sinun lapsesi tekisi kyseisen ampumistapauksen kaltaisen jutun

Todella vaikeaa edes kuvitella, miten suhtautuisin! Teoriassa lapsi hyväksytään, vaikka tekoa ei. Mutta kun itselläkin on tunteet, niin mitenhän se sitten käytännössä menisi? En tiedä. Toivottavasti ei tarvitse koskaan tuota kokea!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Puhuttiin tästä eilen lasten isän kanssa.

Äkkiä vastattuna suustani tuli ulos, että pääasia olisi että lapseni selviäisi hengissä.
En usko että kykenisin hylkäämään lapsiani mistään syystä.

Lasta en kyllä uskaltaisi enää ottaa omiin hoiviini koska jos lapseni tekisivät jotakin tuollaista niin en TODELLAKAAN ole turvallista/hedelmällistä seuraa lapsilleni!

Puhuttiin tästä eilen lasten isän kanssa.

Äkkiä vastattuna suustani tuli ulos, että pääasia olisi että lapseni selviäisi hengissä.
En usko että kykenisin hylkäämään lapsiani mistään syystä.

Lasta en kyllä uskaltaisi enää ottaa omiin hoiviini koska jos lapseni tekisivät jotakin tuollaista niin en TODELLAKAAN ole turvallista/hedelmällistä seuraa lapselleni!
Mitkä on nyt fiilikset?

joo kotiin mutta se saisi luovuttaa ison huoneensa pikkusiskolle ja saisi itse pienemmän huoneen kun käyttäytyy niin huonosti. vähentäisin myös viikkorahaa ja lisäisin kotitöitä ja kännykät ja tabletit ym netti pois sen käytöstä.

Välit poikki tietenkin ja pyytäisin hoitamaan itselleni suojellun aseman, muutan muualle ja vaihdan nimeni. Ihminen on syytön siihen, että hänelle syntyy hullu lapsi.

Syyhän siihen varmasti on.

Ehkä olisin tehnyt jotain väärin. Tai jättänyt jotain tarpeellista tekemättä. Ehkä ois pitänyt tukea enemmän. Tai muuttaa. Tai olla muuttamatta. Puuttua jos lapsi kiusasi tai tuli kiusatuksi.

Tuntisin itseni osin syylliseksi ja olisin niin pahoillani kaikesta. Rakastaisin, enemmän kuin ikinä. V.ittu mutta sen täytyisi tuntua kamalalta!

Mulla on vähän kokemusta jopa ei noin pahasta teosta tai tilanteesta mut kuitenkin. En soisi kellekään moista, en edes vihamiehelle.

Mä ottaisin kotiin, muutettaisiin varmaan jonnekin muualle täältä pieneltä paikkakunnalta. Alkuun kotiin opetus ja pääkopan perusteellinen tarkastus, jollekin psykologille juttelemaan. Näin ylä-aste ja sit mietittäisiin miten elämä jatkuu kun pitää lähteä opiskelemaan. Onko saanut terveen paperit vai pitääkö päästä vielä hoitoon.

Yhteistyössä